قیمت دریچه سقفی خرید آسان اینترنتی و تلفنی قیمت دریچه سقفی با تضمین کیفیت از کالا کیوسک

قیمت دریچه سقفی خرید آسان اینترنتی و تلفنی قیمت دریچه سقفی با تضمین کیفیت از کالا کیوسک

دلیل اصلی بالا بودن قیمت دریچه های آلومینیومی ، نوع ماده ی اولیه دریچه سقفی دریچه می باشد. این موضوع نیز به قیمت آلومینیوم در بازار مرتبط است که بالاتر از قیمت ورق آهنی می باشد. همچنین از جنبه ی دیگر، قیمت مدلهای مشبک آلومینیومی بیشتر از قیمت دریچه سقفی در مدلهای دیگر خواهد بود. آیتمهای بعدی شامل نوع و مدل آن و سپس به زمان ساخت و کیفیت رنگ بستگی میباشد. دریچه سقفی چهارگوش با پره‌‌‌‌های ثابت دارای گارانتی اصالت و سلامت کالا است.

  • سطحِ بدنه ی دریچه سقفی تایلی با دریچه گردِ جت نازل بوسیله رنگ کوره ای در رنگهای متنوع پوشش داده و به بازار عرضه میشود.
  • از این دریچه بیشتر در ساختمان مسکونی، تجاری، بیمارستانی و با رطوبت بالا استفاده شده و بر حسب محل نصب امکان ساخت آن در اندازه و متریال مناسب وجود دارد.
  • قیمت دریچه سقفی به نوع، کیفیت، شکل ظاهری، اندازه و نصب دمپر وابسته است.
  • برای کانالهایی که بصورت افقی در سقف ساختمانها اجرا می شوند و دهانه انشعاب نیز از طریق سقف کاذب خارج می شوند از دریچه سقفی هوا استفاده می شود.
  • دریچه سقفی سه طرفه تنظیم تهویه باستان مناسب ترین و بهترین گزینه در مکان هایی است که یک ضلع دریچه به دیوار متصل باشد و نمیخواهیم هوا با دیوار برخورد داشته باشد و از یک واحد توزیع شود.

دریچه سقفی دمپر دار و بدون دمپر جهت هوای رفت و برگشت و همچنین تخلیه استفاده می شوند. در این نوع دریچه چرخش هوا به شکل افقی و به یک الی چهار جهت مختلف امکان پذیر است. استفاده از دریچه چهارگوش سقفی سبب میشود میزان پخش هوا در فضای زیر سقف افزایش یابد و در نتیجه سرعت هوای مخلوط و درجه حرارت به سرعت متعادل شود. نصب این نوع دریچه بسیار سریع و آسان بوده و قیمت مناسبی در مقایسه با کاربرد بسیار بالای آن دارد. به علاوه، این دریچه را می توان در اندازه ها، ابعاد و رنگ های مختلف و متنوع بر اساس خواست و نیاز مشتری تولید کرد.

این نوع شیر برای تهویه سیستم های تهویه مطبوع، دستگاه های تصفیه هوا، زنت ها و کولرهای آبی نیز کار می کند اما به صورت نصب در زیر سقف. دریچه های سقف در 4 جهت، 3 جهت، 2 جهت و همچنین 1 جهت با تیغه های ثابت ساخته می شوند. دریچه کنترل هوا برای کنترل جریان هوا و جلوگیری از حرکت هوا در منطقه ورودی و خروجی ایستگاه استفاده می شود. شیرهای کنترل هوا انواع مختلفی دارند مانند دیواری، سقفی، مشبک، خطی و بسته به نوع سیستم تهویه مطبوع و نوع فضای مورد استفاده، نوع خاص آن. استفاده از دمپر هوا جهت تنظیم شدت و شتاب پرتاب باد امری رایج بوده و تنها در قسمت پشتی دریچه‌های هوا با عمق بالا نصب خواهد شد.

کاربرد دریچه های خورشیدی

این نوع از دریچه هوا ساختاری متقارن دارد و پره های آن آرایشی مربع شکل دارند. همین ساختار ویژه پره های آنها است که باعث می شود بتواند هوا را به تمام جهات تعدیل کند. شیر سقفی مشبکی که برای مکش استفاده می شود لزوماً نیازی به دامپر ندارد. دریچه مشبک معمولاً برای اتاق هایی استفاده می شود که نیاز به ورودی هوای بیشتری دارند. سقف مشبک تهویه شده را می توان به طور مستقل روی سقف چسباند و نصب کرد یا در حفره کاشی سقف کاذب قرار داد. توری باید از طریق یک جعبه رابط یا تاج به خط اصلی کانال هوا متصل شود.

دريچه خطی ۱۵ درجه

نام دیگر دریچه سقفی چهارگوش کلاف دور باز به دلیل ثابت بودن شکل پره‌ها به قاب و بدنه اصلی به دریچه سقفی پره ثابت شهرت دارد. این دریچه در ابعاد، رنگ و سطح کیفیتی متفاوت موجود بوده و قابلیت نصب دامپر را نیز دارد. شرکت تهویه فراز تولید کننده و طراح انواع کانال های خرطومی و فلکسیبل، دریچه تنظیم هوا، کانال هواساز، دودکش صنعتی و هود صنعتی ، دمپر کانال، عایق الاستومری می باشد. دریچه سقفی با دریچه گردِ جت نازل را هم برای سیستمِ برگشتِ هوا(مکِش) و هم برای سیستمِ رفتِ هوا(دمِش) بکار می برند.درصورتِ استفاده ی این دریچه برای سیستم مکش، استفاده از دمپر الزامی نیست. دریچه سقفی ثابت تنظیم هوا به آسانی روی کانال چهارگوش و یا توسط یک تبدیل روی کانال گرد قابل نصب هستند.