نمایندگی دوربین هایک ویژن فروش دوربین مداربسته تارتن دژ آریانا نمایندگی رسمی برندهای برتر

کمپانی HIKVISION تولید کننده و تامین کننده لوازم الکترونیکی مثل دوربین های مداربسته و سایر محصولات نظارت تصویری است. این کمپانی در طول سالیان گذشته به علت تولید محصولات با کیفیت و متنوع و خدمت رسانی خوب به مشتری، به سرعت رشد کرده است. شرکت HIKVISION حدود 8000 کارمند دارد و تعداد 2000 نفر در قسمت تحقیق و توسعه آن مشغول به کار هستند. شرکت هایک ویژن به صورت رسمی نمایندگی مشخصی برای شرکت خود در ایران انتخاب نکرده است و شرکت های مختلفی که اقدام به واردات محصولات این شرکت کرده اند خدمات با کیفیتی در زمینه خدمات پس از فروش و گارانتی این محصولات عرضه می کنند. فروشگاه های زنجیره ای تیام الکترونیک مفتخر است که خدمات پس از فروش با کیفیت و با گارانتی های 24 ماهه به شما عزیزان عرضه می کند.

برند ( هایک ویژن ) در عرض 20 سال به یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده دوربین مداربسته در جهان تبدیل شد. کارخانجات تولیدی هایک ویژن در کشور چین فعال هستند و این شرکت در زمنیه تولید تجهیزات حفاظت تصویری فعال است. این شرکت در صنعت حفاظت تصویری دنیا به یک شرکت پیشرو در زمینه تحقیق و توسعه و ارائه راهکارهای نوین برای آینده شهره است و ما مفتخریم که محصولات با کیفیت برند هایک ویژن را به شما عزیزان عرضه می کنیم. شرکت هایک ویژن به عنوان بزرگترین فروشنده‌ دوربین مداربسته در جهان از سال 1388 کار خود را در ایران آغاز کرده است و به دلیل داشتن کیفیت و قیمت مناسب محصولاتش، از محبوبیت بالایی برخوردار شده است.

همچنین از معروف‌ترین محصولات هایک ویژن می‌توان به دوربین هایک ویژن توربو HD و دوربین تحت شبکه هایک ویژن اشاره کرد که بسیار پرفروش بوده اند. اگر بخواهیم دوربین های HD هایک ویژن را معرفی کنیم باید تاکید کرد که دوربین هایک ویژن توربو HD جزو دوربین های مدار بسته آنالوگ است و از نسل اول دوربین‌های مدار بسته به حساب می آیند. این دوربین‌ها برای انتقال سیگنال از سیگنال‌های آنالوگ HD استفاده می‌کنند و برای افرادی مناسب است که قیمت دوربین مداربسته برایشان اهمیت دارد و دوست ندارند هزینه های گزافی برای سیستم های امنیتی خود بپرازند.

  • یکی از شایع ‌ترین عواملی که معمولا در میان افراد به وفور اتفاق می افتد، فراموش کردن پسورد دوربین مداربسته و دستگا…
  • دوربین های مداربسته تا زمانی که نتوانند تصاویر دریافتی را ذخیره کنند،کارایی بالایی برای بشر نخواهند داشت.
  • محصولات برند هایک ویژن بدون شک در دسته برجسته ترین محصولات تولید شده در خاورمیانه قرار می گیرند.

هایک ویژن با بیش از ۱۳۰۰۰ نیروی انسانی فعال شامل ۴۰۰۰ نفر در بخش تحقیق و توسعه، دارای بزرگترین تیم تحقیق و توسعه در میان شرکت‌های فعال در این حوزه می‌باشد. این شرکت همواره به دنبال توسعه محصولات خود از طریق نوآوری و خلاقیت و همچنین خلق ارزش پایدار بوده‌است. تا کنون محصولات هایک ویژن در بیش از ۱۰۰ کشور به فروش رسیده و این شرکت در نقاط گوناگون جهان از جمله آمریکا، هلند، ایتالیا، روسیه و… دارای دفاتر مستقیم فروش می‌باشد. محصولات این شرکت شامل طیف کامل و وسیعی از انواع دوربین‌های آنالوگ و تحت شبکه، دستگاه‌های ضبط تصاویر آنالوگ، ذخیره‌سازهای تحت شبکه و… می‌باشد. امروزه دوربین IP هایک ویژن بخش بزرگی از بازار سیستم های نظارت تصویری را تشکیل می دهد.

دستگاه آنالوگ هایک ویژن مدل DS-7208HFI-SH

دوربین مداربسته هایکویژن از نوع آنالوگ به دسته ای از محصولات حفاظتی گفته می شود، که برای انتقال سیگنال دوربین تا دستگاه ضبط کننده یا نمایشگر از سیگنال های آنالوگ استفاده می کنند. سیستم مداربسته آنالوگ را میتوان نسل سنتی و اولیه از سیستم های مداربسته به شمار آورد. البته با پیشرفت در تکنولوژی، این سیستم ها در زمینه های مختلف ارتقا پیدا کرده اند و همچنان توانسته اند سهم بزرگی در بازار تجهیزات حفاظتی داشته باشند. محصولات آنالوگ دوربین Hikvision شامل انواع متفاوتی از دوربین های مداربسته آنالوگ و دستگاه های DVR می شود.

نرم افزار ivms4500 و hik-connect نرم افزارهای مخصوص موبایل هایک ویژن می‌باشند که استفاده از آن‌ها برای محصولات هایک ویژن رایگان است. به طور کلی می توان چنین گفت که نصب دوربین های مداربسته در اماکن مختلف مهمترین ابزار افزایش امنیت به حساب می آید. همچنین دوربین های مداربسته می توانند در تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان و یا تشخیص چهره در مکان های امنیتی به ما کمک کنند. دوربین های مداربسته با استفاده از هوش مصنوعی تصویر مدیریت شهرهای آینده را تغییر خواهند داد و همچنین باید در انتظار هوشمند سازی بیشتر این ابزار در آینده نیز باشیم. شرکت فناوران تصویر نوین تمامی محصولات هایک ویژن را تحت گارانتی شرکت پارس ارتباط به شما همکاران و مشتریان عزیز ارائه می نماید و شما می توانید اصالت گارانتی محصولات را به روش زیر استعلام نمایید.

پکیج هشت دوربین هایک ویژن (5MP) مدل 8D5MP

برند هایک ویژن در سال 2001 در کشور چین برای تولید و توسعه سیستم های نظارت تصویری شروع به کار کرد. این شرکت در بیست سال گذشته رشد چشم گیری در تولید صنعتی دوربین های با قابلیت های منحصر به فرد داشته است و در حال حاضر بیشترین سهم فروش دوربین های مداربسته در کل دنیا را دارد. با توجه به طرح های توسعه و برنامه های ده ساله این شرکت می توان انتظار داشت که این شرکت در سال های آینده به مهمترین بازیگر بازار های امنیت تصویری و دوربین های مداربسته جهان تبدیل خواهد شد. حال در دوربین مارکت یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی حوزه دوربین مداربسته در ایران بهترین دوربین های مداربسته از جمله هایک ویژن همراه با قیمت دوربین هایک ویژن به خریداران عرضه می شود. محصولات شبکه هایکویژن شامل انواع متفاوتی از دوربین های مداربسته شبکه، دستگاه های NVR و تجهیزات ضبط شبکه می شود.

دارای دفاتر مستقیم فروش می‌باشد.

مرکز R&D هایک ویژن در شهر هانگ ژو در کشور چین قرار دارد و دارای شعبه های در شهرهای پکن، شانگهای، چونگ کینگ و ووهان چین، مونترال کانادا و نیز سیلیکون ولی آمریکا می باشد. این شعبه ها، بهمراه مؤسسه پژوهشی هایک ویژن بعنوان پلتفرم فنی، مرکز R&D محصولات هایک ویژن بعنوان پلتفرم محصولات و مرکز سیستم های هایک ویژن بعنوان پلتفرم راهکارهای عمده یک سیستم چندلایه R&D را شکل می دهند. محصولات و اپلیکیشن های گوناگون ما، صنعت نظارت تصویری را هر سال با پیشرفت های جدیدی روبرو می سازد و با غلبه بر محدودیت های موجود به سطوح جدیدی از تکامل دست می یابد. هایک ویژن با ورود به عرصه های جدید این صنعت، مانند هوش مصنوعی، محاسبات ابری و یادگیری عمیق، صنعت امنیت و نظارت تصویری را هدایت می کند و با استفاده از آنها شتاب حرکتی عظیم به سوی آینده را برنامه ریزی می نماید. هایک ویژن، برای ششمین سال متوالی توسط مؤسسه تحقیقاتی IHS Research بعنوان تأمین کننده اول جهانی محصولات جامع نظارت تصویری معرفی شد.

این سیستم که بر روی اپلیکیشن ها تمرکز دارد و بر اساس تکنولوژی کامپیوتری ساخته شده، دارای ویژگی های عملکرد پایدار و نگهداری ساده است که تضمین کننده عملکرد باثبات و طولانی مدت می هایک ویژن باشند. محتوای این سایت با هدف ارتقا دانش کاربران و گسترش علم از طرف تیم تخصصی شرکت ویرا صنعت به کاربران تقدیم می شود.

همچنین به منظور پشتیبانی و رفع سوالات شما در زمینه ی خرید دوربین مداربسته و مشاوره فروش، می توانید از قسمت تماس با ما، از مشاورین ما کمک بگیرید. شما می توانید تمامی محصولات مرتبط خود با دوربین های مداربسته، از لوازم جانبی گرفته تا دستگاه های ضبط سرویس را از این نمایندگی خریداری کنید. فناوری light fighter و dark fighter هایک ویژن مهمترین گزینه برای یک دوربین مداربسته ثبت تصاویر واضح و با کیفیت در هر شرایطی است،در اکثر… هایک ویژن از سال 2005، دستگاه ها و دوربین های تحت شبکه اش را بازسازی کرد و به تولید DVR ها و NVR ها روی آورد.

نمایندگی دوربین هایک ویژن فروش دوربین مداربسته تارتن دژ آریانا نمایندگی رسمی برندهای برتر