خرید لپ تاپ گیمینگ حرفه ای ASUS با بهترین قیمت اگزو گیم | behtarin-laptop

هنگام خرید لپ تاپ مخصوص بازی، توجه به زمان پاسخ دهی دستگاه بسیار مهم است. چرا که هنگام بازی کردن سیستم باید همزمان به عوامل مختلف پاسخ‌های متفاوت دهد. برای اینکه بازی کاملا روان انجام شود مدت زمان پاسخگویی اهمیت زیادی دارد.

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i7 کدام است؟

توجه داشته باشید که به غیر از خود کارت گرافیک میزان حافظه آن هم مهم است. یعنی مثلا باید توجه داشته باشید که مثلا حافظه گرافیکی 2 گیگابایت است یا 4 گیگابایت یا 6 یا حتی بیشتر. لپ تاپ های گیمینگ دستگاه های پیچیده ای هستند که گاهی اوقات دارای مشخصات پرقدرت و مولفه های مارکتینگ هستند. این امر، انتخاب مدل مناسب را دشوار می کند، خصوصا زمانی که هزینه ی زیادی را صرف می کنید.

بهترین لپ تاپ های اچ پی 2023 ؛ راهنمای خرید لپ تاپ HP در سال 2023

فضای مورد استفاده برای این محصول یک حافظه ۱ ترابایتی SSD و از نوع M.2 بهترین لپ تاپ ها برای حسابداری است. پردازنده‌ای که درون این محصول جای گرفته یک نمونه Core i7 بوده که با کد 12700H شناسایی می‌شود. کمپانی ایسر یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان لپ تاپ است که قدمت و تجربه بسیار زیادی در این زمینه دارد. تعجبی هم ندارد که محصولات آن، به واسطه کیفیت و استفاده از کولینگ‌های قدرتمند، از فروش بالایی برخوردار باشند.

  • صفحه نمایش این لپ تاپ با رزولوشن 1080×1920 و کیفیت FULL HD تصاویری کاملا شارپ با رنگ‌های طبیعی پخش می‌کند.
  • حالا این سیستم خنک کننده تاثیر خود را در طراحی دستگاه با خروجی هوای غول پیکر نشان می‌دهد.
  • از دیگر نقاط قوت این محصول می‌توان به امکان نمایش بازی با قابلیت 144 هرتز اشاره کرد که توسط یک پنل IPS با وضوح FHD به نمایش در خواهد آمد.
  • به‌علاوه، در این بخش فضایی برای تبادل نظر در مورد لپ‌تاپ فراهم کرده‌ایم تا بتوانید به‌راحتی نظرات و سؤالات خود را مطرح کنید.
  • صفحه نمایش 18 اینچی مات، از نوع IPS-Level با رزولیشن WQXGA ، پوشش 100% رنگ‌های استاندارد سینمایی DCI-P3، دارای تاییدیه رنگ‌های Pantone، با فرکانس عالی 240 هرتز و زمان پاسخ دهی فقط 3 میلی ثانیه.
  • البته که صفحه نمایش این لپ تاپ OLED است که کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد.

در هر صورت بسیاری از لپ‌تاپ‌های گیمینگ، به شما این امکان را می‌دهند تا رم و فضای ذخیره‌سازی هارد خود را ارتقا دهید. همیشه به دنبال یک لپ‌تاپ گیمینگ با پردازنده جدید، قدرتمند، با هسته‌های بیشتر و با فرکانس بالا باشید، زیرا سی پی یو قابل تعویض نیست. دو مدل از لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسوس، ROG Zephyrus و ROG Scar Strix ، با بهره‌گیری از نسل هشتم و نهم پردازنده‌های Core i7 و Core i9 برای اجرای انواع بازی‌ها مناسب است. لپ‌‌تاپ‌ گیمینگ Asus مانند مدل ASUS ROG G703GX دارای پردازنده Core i9 هستند که یکی از سریع‌ترین پردازنده‌ها تا به امروز است.

خرید لپ تاپ گیمینگ حرفه ای ASUS با بهترین قیمت اگزو گیم | behtarin-laptop