غذاساز بوش MC812M853G دومینو کالا لیست قیمت انواع لوازم برقی منزل با تضمین کیفیت | سناپویان

و تمام لوازم جانبی که به همراه این غذاساز میباشند و از جنس پلاستیک هستند، فاقد مواد مضر BPA هستند. چراغ نشانگر وضعیت و قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی از دیگر ویژگی های این محصول میباسند. برای مشاهده ی اطلاعات کامل تر در مورد غذاساز BOSCH MC812W620 به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

از مزایای این غذاساز می‌توان به بدنه مقاوم به ضربه و فشار( جنس استیل پلاستیک) اشاره کرد. موتور قدرتمند( توان ۱۲۵۰) این دستگاه می‌تواند هر چیزی را برای شما خرد کند. تیغه‌های استیل این محصول  به مرور زمان کیفیت خود را از دست نمی‌دهند و شما می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید. یکی از بهترین غذاسازهای بوش اصل، غذاساز مدل MCM12M853 شرکت بوش است. این غذاساز پرقدرت می‌تواند در هر بار استفاده ۳.۹ لیتر مواد را برای شما خرد کند. این دستگاه دارای ۵۰ نوع عملکرد متفاوت همچون مخلوط کن، همزن، خمیر زن و رنده است.

غذاساز بوش مدل BOSCH MCM4250 BOSCH Food Maker MCM4250

غذاساز بوش مدل MC812W620 با ویژگی های کاربردی، موتور پرقدرت، جنس مرغوب بدنه و قطعات، طراحی جذاب و قیمت مناسب، انتخاب بسیار عالی برای هر کاربری میباشد. شما میتوانید با خیال راحت و اطمینان از اصل بودن محصول، آن را از سایت فروشگاهی سبیلو خریداری نمایید. و اگر سوالی در مورد این محصول دارید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید. این دستگاه باکیفیت یکی از بهترین چندکاره های بازار با بدنه و موتوری قدرتمند با توان ۸۰۰ وات است. برای مشاهده سایر قابلیت ها و اطلاع از قیمت و خرید این دستگاه غذاساز بوش، بر روی لینک بالا کلیک کنید.

توضیحات محصول

تمامی قطعات این غذاساز از هم جدا می‌شوند و شما می‌توانید آن‌ها را با دست یا در ماشین ظرفشویی بشورید. تیغه‌های از جنس استیل ضد زنگ این غذاساز می‌تواند هر چیزی را برای شما خرد کند. و با استفاده از غذا ساز بوش، در کمترین زمان ممکن و به راحتی، می توانید انواع بستنی و اسموتی خانگی را تهیه نموده و نوش جان کنید. دستگاه غذاساز بوش یکی از تجهیزات فوق العاده کاربردی با طیف گسترده ای از امکانات عالی است. این دستگاه مدرن و شیک با طراحی بسیار زیبا مناسب فضای آشپزخانه شما و هر سبک آشپزی به تولید می رسد. این دستگاه از شرکت بوش، یک انتخاب خاص و ایده آل برای تمامی افرادی که وقت کافی برای تهیه غذا ندارند و معمولا دوست دارند به سبک مدرن و با کیفیت بالایی آشپزی کنند.

  • غذاساز بوش مدل MC812W620 را میتوان آچار فرانسه ی آشپزخانه نامید.
  • شما میتوانید به راحتی انواع پوره های خانگی و بهداشتی را، با خیال راحت برای کودکان خود تهیه نمایید.
  • تمام وسایل آشپزخانه جهیزیه، لوازم خانگی برقی ، لپ تاپ استوک و لوازم جانبی و محصولات ضروری هر ایرانی در سبد کالا ژینال وجود دارد.
  • به دلیل توان بالای موتور دستگاه و جنس عالی و برنده ی تیغه، توانایی خرد کردن انواع مواد سخت را هم دارد.
  • تفاوت‌های دیگری که می‌توان به آنها اشاره نمود جزو تجهیزات همراه آنها است.
  • و تمام لوازم جانبی که به همراه این غذاساز میباشند و از جنس پلاستیک هستند، فاقد مواد مضر BPA هستند.
درپوش پارچ مخلوط کن برای امکان اضافه کردن مواد در حین کار، دارای یک روزنه است. از ویژگی های کاربردی و جالب دیسک های رنده ی این غذاساز، قابلیت معکوس گذاشتن انها میباشد. یعنی میتوان از هر دو طرف دیسک ها استفاده کرد و هر طرف برش جداگانه ای دارد.

غذا ساز بوش مدل MC812S844

غذاساز بوش MC812M853G دومینو کالا لیست قیمت انواع لوازم برقی منزل با تضمین کیفیت | سناپویان