اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟ سی روم | allescape

بازی‌های آنلاین که با عنوان اسکیپ روم برای گوشی‌های اندروید و آیفون قابل نصب و اجرا است. در مواردی از انواع این بازی، محدودیت‌های سنی با توجه به نوع ژانر در نظر گرفته می‌شود. مدت زمان تعیین شده در این بازی ۶۰ الی ۹۰ دقیقه در نظر گرفته شده است. در نتیجه تمامی افراد برای فرار از اتاق، باید در این بازه‌ی زمانی جواب معما‌ها را پیدا کنند.

نکته برای عکاسی در سفر

افراد مبتلا به این بیماری دچار مشکلات متعددی خواهند شد و اختلالات اعصاب و روان پیدا می‌کنند. همانطور که گفتیم، اتاق فرارها ژانرهای مختلفی دارند که باعث می‌شود هرکدام سناریو و فضای متفاوتی داشته باشند. بسته به اینکه چه سلیقه‌ای دارید می‌توانید بلیط متناسب با همان اسکیپ روم را رزرو کنید. اتاق های فرار با تركیب هم كاری اجتماعی با یك خط داستانی با معماهای مختلف می تواند ذهن افراد را به تكاپو بیندازد و باعث ایجاد شوق و شور حل معما در آن ها شود. این اتاق ها برای تعطیلات خانوادگی و تفریح با دوستان بسیار مناسب است. این اتاق ها در اغلب موارد باعث ایجاد شوق و اشتیاق و هیجان در افراد می شود.

ژانر و انواع اتاق فرار

اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟ سی روم | allescape

در زمان انتخاب بازی میتونید از مجموعه ها نظر خواهی کنید اونها با توجه به تجربه این کار میتونن بهترین پیشنهاد و برای شما داشته باشند. ژانر جنایی نیز مانند ژانر ترسناک از محبوبیت بالایی برخوردار است و در ایران نیز اسکیپ‌ روم‌های متعددی در این سبک طراحی شده‌اند. ژانر جنایی برای کسانی توصیه می‌شود که شرایط لازم برای حضور در اتاق‌ فرارهای ترسناک را ندارند یا به‌صورت خانوادگی خواهان حضور در یک اسکیپ روم هستند. اتاق فرار «راز سنگ سیاه» در شیراز و اتاق فرار «طهران 1346» در تهران دوتا از اسکیپ روم‌های شناخته شده در تخفیف اسکیپ روم این ژانر هستند. البته خوشبختانه تعداد اسکیپ روم‌ها در حال افزایش است و تقریبا هرکس با هر سلیقه‌ای که دارد، می‌تواند بازی اتاق فرار مورد نظر خود و دوستانش را انتخاب کند. قفل ها در اکثر اسکیپ روم ها هستند حتی اگر یک اتاق فرار ژانر ترسناک داشته باشد، برای ورود به اتاقی که اسرار مرموزی در آنجا نهفته نیاز است که قفلش را باز کنید و برای باز کردن قفل هم باید به مراحل قبل و اتاق های دیگر بروید و سرنخ ها را پیدا کنید.

آشنایی با اصطلاحات رایج اتاق فرار اسکیپ روم

اول از همه، اتاق فرار یک بازی گروهی است و به صورت تک نفره نمی توانید شرکت کنید برای همین، روحیه کار تیمی خود را با شرکت در اسکیپ روم می توانید تقویت کنید. همچنین در اتاق فرار نیز می توانید ببینید شرکت کنندگان که معمولاً دوستان نزدیک شما یا خانواده هستند از چه توانایی هایی برخوردارند. معمولاً در بسیاری از اتاق های فرار، گیم مستر منتظر شرکت کنندگان است.

  • از زمان حضور شما داخل مجموعه‌های بازی شخصی به عنوان گیم مستر مسولیت بازی شما را بر عهده خواهد گرفت.
  • برای اینکه بتوانید از این محیط خارج شوید، باید سرنخ‌های مختلف را دنبال کنید.
  • داستان جایی جالب تر می شود که معما ها رفته رفته سخت تر می شوند و شما باید بیشتر از مغز خود استفاده کنید تا بتوانید معما ها را حل کنید.
  • همچنین چون یک کار تیمی هست، همه باید به یکدیگر راهنمایی کنند و اگر شما هم نیاز به راهنمایی داشتین باید از سایر اعضا کمک بگیرید و تصور نکنید که در این شرایطی که زمان از اهمیت بالایی دارد خودتان به تنهایی می توانید مسئله را حل کنید.
در این ژانر شرکت کننده با طی کردن مراحل سخت در این بازی با تصاویر ترسناک، موجودات عجیب، اتفاقات وحشتناک و صداهای دلهره ؜انگیز روبه؜ رو می شود. با توجه به درجه سختی هر بازی، میزان سختی اتاق؜ های ترسناک نیز تغییر می کند. همان؜گونه که اشاره شد، با توجه به تنوع در طراحی سبک؜ های متنوع نسبت به علاقه هر فرد، ژانر؜های مهیج بر حسب سلیقه؜ ها طراحی شده است. ایران اسکیپ، مرجع اسکیپ روم در ایران بوده و می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز اقدام به رزرو بلیط کنید. تنوع بالای اتاق فرارهای ارائه شده در این سایت بسیار بالا بوده و تمام مناطق مختلف تهران را پوشش می‌دهد. اسکیپ روم یک سرگرمی گروهی بوده که هدف آن حل کردن معما و نجات پیدا کردن است.