فروشگاه تخصصی تجهیزات شبکه بازار شبکه-امن باش

لازم به ذکر است که پس از تعریف تجهیزات در شبکه و واگذاری حق دسترسی به تجهیزات، با رعایت حق دسترسی در سطح شبکه، امکان مشاهده کلیه دسترسی ها روی تجهیزات هر سازمان امکان پذیر می باشد. ریپیتر یا تکرارگر شبکه، سیگنال‌های دریافتی از ادوات شبکه را تقویت می‌کند تا بتوانند مسیر بیشتری را طی کنند و ضعیف شده به مقصد نرسند. ریپیترها از همه انواع سیگنال‌های دیجیتالی، آنالوگ و نوری پشتیبانی می‌کند. این ابزار، نویز سیگنال را می‌گیرد و سیگنال معیوب را به شکل کامل آن برای مقصد بعدی ارسال می‌کند. رک به فضایی گفته می‌شود که برای نگهداری از تعداد سوئیچ‌ها و روترها و کابل‌ها به کار می‌رود. کابل یکی از فضاهای متداول برای انتقال داده در شبکه، فیبر نوری است.

همانگونه که انتظار می رود بستگی به جنسی که در روکش استفاده می شود ضریب شکنندگی روکش هم متفاوت است. یکی از دلایل استفاده از ضریب های شکنندگی متفاوت این است که پرتوهای ساطع شده از آن خارج نشود و با برخورد به بخشی که از قبل تعیین شده دوباره به همان جهت از اول ساطع شده و برگشته و هدایت شده باشد. قبل از این که اقدام به خرید این تجهیزات کنید، به خوبی با ویژگی‌های هر کدام از تجهیزات مورد نیاز شبکه آشنا شوید و سپس تصمیم نهایی‌تان را بگیرید. سرعت سوئیچ و هاب نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند که نباید آنها را نادیده گرفت. در اصل باید دستگاهی را خریداری نمایید که سرعت‌های بالای شبکه را به‌ راحتی ساپورت کند.

فروشگاه تخصصی تجهیزات شبکه بازار شبکه-امن باش پچ کوردهای شبکه Cat5e، Cat6، Cat6a از پر کاربردترین‌ها هستند. پچ کورد شبکه یک کابل شبکه به طول نیم متر تا 20 متر است که دوسر آن یک سوکت RJ45 نصب شده است. تجهیزات شبکه اکتیوبه تجهیزاتی که برای انتقال اطلاعات و دیتا در شبکه به جریان الکتریکی برق نیاز دارند، تجهیزات اکتیو یا فعال گفته می‌شود.

انواع کابل و پچ کورد

به عنوان مثال، یک گره می‌تواند برنامه ریزی یا سفارشی سازی شود تا اطلاعات را براساس درخواست یک کاربر شخصی اداره کند یا اطلاعات چند پخشی را متفاوت از بسته‌های دیگر اداره سایت امن باش کند. سوئیچ شبکهیک دستگاه شبکه ای سیمی است که به رایانه ها یا سایر دستگاه های یک شبکه متصل می شود و داده ها را با هر دستگاه با سرعت کامل انتقال می دهد. پچ پنل از تجهیزاتی محسوب می‌شود که در شبکه در داخل رک قرار می‌گیرد و محلی برای جمع آوری کابل‌‌ها است. از آنجایی که بعد از خدمات پسیو شبکه، امکان تغییرات در آن به صفر می‌رسد، می‌توان به میزانِ اهمیت طراحی زیرساخت شبکه، پی برد. همچنین، خدمات پسیو در شبکه بر روی خدمات اکتیو شبکه تاثیر زیادی می‌گذارند و اگر پسیو دچار مشکلاتی شود، به طور قطع، عملکرد اکتیو شبکه با چالش‌های فراوانی روبه‌رو خواهد شد. اگر شما بخواهید بین دو شبکه ارتباط برقرار نمائید می توانید از این دستگاه استفاده کنید.

  • از طریق درگاه خروجی، USB را به سیستم خود وصل می‌کنید و دیگر از این به بعد می‌توانید به تعداد پورت‌های هاب، دستگاه به سیستم خودتان متصل نمایید.
  • در مقابل با تجهیزات اکتیو شبکه رو به رو هستیم، تمامی تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری که باعث تغییر در اطلاعات می‌شوند، تجهیزات اکتیو نامیده می‌شوند.
  • شش نوع کابل UTP متفاوت وجود دارد که با توجه به نوع شبکه و اهداف مورد نظر از آنها استفاده می شود.

پل شبکه، ابزاری است که شبکه لوکال را به چند سگمنت تقسیم می‌کند و سگمنت‌ها را به هم متصل می‌کند. سوئیچ‌ها ممکن است نقش پل یا بریج را بازی کنند و این فرآیند پل‌کشی در شبکه حائز اهمیت فراوانی است. بریجینگ امکان برخورد فریم‌ها را در شبکه به شدت کاهش می‌دهد و از این طریق بازدهی و امنیت شبکه افزایش پیدا می‌کند. سوئیچ، جابه‌جایی اطلاعات بین دستگاه‌ها در شبکه را ممکن می‌سازد. با سوئیچ، چند کاربر می‌توانند اطلاعات را از طریق شبکه ارسال کنند و سرعت ارسال دیتاهای هریک بر دیگری تاثیر نگذارد.

عملکرد اکسس پوینت در شبکه‌های وایرلس شبیه به کاربرد سوئیچ شبکه‌های کابلی در شبکه‌های بیسیم می‌باشد. اکسس پوینت در همه جا از تجهیزات مخابراتی گرفته تا شبکه‌های کامپیوتری کاربرد دارد. از اصلی‌ترین مولفه هایی که در تعیین قیمت تجهیزات شبکه دخیل است، نرخ ارز در کشور می باشد. چرا که قطعات شبکه همگی وارداتی بوده و قیمت ارز تاثیر مستقیمی بر قیمت نهایی محصولات دارد.

تعداد هسته سرور چه تاثیری در انتخاب پلن هاستینگ دارد؟‎

در این راستا ، این شرکت ، با توجه به بررسی میزان رضایت مندی مشتریان خود از برند های معتبر و با کیفیت ، اقدام به واردات و یا اخذ نمایندگی برندهای معروف محصولات فوق کرده است. ما همواره کوشیده ایم تا مشتری مداری ، ارتقاء مستمر کیفیت محصولات و خدمات، رعایت صداقت و سلامت حرفه ای را سرلوحه کار خود قرار دهیم. روترها تاکنون در مدل های متفاوت و با معماری مختلف طراحی ، تولید و عرضه شده اند . روتر یکی از دستگاه های شبکه ای مهم و حیاتی است که از آن در شبکه های LAN و WAN استفاده می گردد . عملکرد این تجهیزات بدون نیاز به توان الکتریکی برق صورت می گیرد. هاب به وسیله ای گفته میشود که با اتصال وسایل مختلف در یک شبکه، آنها را تبدیل به یک سگمنت مشخص می نماید.

پرفروش ترین های اکتیو

فیبر نوری پهنای باند بالاتری در مقایسه با کابل‌های معمولی دارند. به همین دلیل زمانی از این کابل‌ها استفاده می‌کنیم که نیاز به ارتباط بین فاصله‌های بیشتر از 100 متر داریم. سرعت ارسال اطلاعات هر یک از کاربران بر سرعت دستیابی سایر کاربران شبکه تاثیر نخواهد گذاشت . سوئیچ همانند روتر که امکان ارتباط بین چندین شبکه را فراهم می نماید ، امکان ارتباط گره های متفاوت ( معمولا” کامپیوتر ) یک شبکه را مستقیما” با یکدیگر فراهم می نماید. اکثر مادربردهای جدیدی که از آنان در کامپیوترهای شخصی استفاده می گردد ، دارای یک اینترفیس شبکه ای onboard می باشند. کامپیوترهای قدیمی و یا کامپیوترهای جدیدی که دارای اینترفیس شبکه ای onboard نمی باشند، در زمان اتصال به شبکه، می بایست بر روی آنان یک کارت شبکه نصب گردد.