شارژر گوشی و لپ تاپ در هند یکسان سازی می‌شود تابناک-شارژر لپتاپ مستر جانبی

باید توجه کنید که شارژر سایر مدل های لپ تاپ ایسوس را برای لپ تاپ خود بکار نبرید. در این قبیل از موقعیت ها بهتر است که سوکت شارژر باتری لپ تاپ نیز وصل باشد، تا به هنگام صفر درصد شدن شارژ، بتوانیم آن را روشن نگهداری کنیم و عملیات شارژ گردیدن باتری لپ تاپ به خوبی انجام شود. کم رخ داده است که با به کار گیری این روش برای باری دیگر باتری همانند روز اول خود کار ننماید. از این جهت شما نیز این روش یعنی، خروج ایمن باتری از لپ تاپ را تست نمایید. هنگامی که مشاهده کردید با اتصال شارژر، جریان برق به لپ تاپ برقرار نمی‌شود، بهتر است سریع شارژر را جدا کرده و از ورودی یا پریز دیگری برای اتصال شارژر استفاده کنید. همچنین گفتنی است که در بیشتر موارد، آداپتور دستگاه به دلیل افت یا شدت جریان برق از کار می‌افتد و به این وسیله از آسیب به دستگاه جلوگیری می‌کند.

بررسی جامپ استارتر خودرو بیسوس Super Energy Pro ؛ تنها به جاده نزن!

شارژر گوشی و لپ تاپ در هند یکسان سازی می‌شود تابناک-شارژر لپتاپ مستر جانبی

سپس دستورالعمل های روی صفحه را انجام دهید تا باتری شما به درستی کالیبره شود. اگر بتوانید یک «مولتی متر دیجیتال» تهیه کنید، مطمئن باشید که مجبور نیستید شارژر خاصی را جستجو کنید زیرا یک مولتی متر می‌تواند آداپتور برق را آزمایش کند. برای آزمایش شارژر خود با استفاده از یک مولتی متر، ابتدا باید مقدار ولتاژ خروجی را که آداپتور برق شما تولید می‌کند، پیدا کنید تا آن اعداد را روی مولتی متر بررسی کنید. جزئیات ولتاژ خروجی در پشت آداپتور برق شما ذکر شده است، جایی که همه چیز روی برچسب نوشته شده است، مانند “19V 4.7A”، “18.5V 3.5A” و غیره. شارژر لپ تاپ یکی از قطعاتی است که بیشترین استهلاک را در طول روز تجربه می کند و بیشتر از سایر قطعات در مرز جحابجایی است.

شارژر لپ تاپ قیمت گوناگونی دارد و شما باید سعی کنید آداپتور شارژر لپ تاپ تایپ سی اورجینال تهیه کنید. شارژرها یک سیم دارند که خرابی یا پوسیدگی آن روند شارژ را مختل می کند. اگر از شارژر لپ تاپ تان به درستی نگهداری و استفاده نکنید، احتمال پوسیدگی و خرابی این کابل بالاست. گاهی هم یک ایراد در اتصالات داخلی کابل وجود دارد که مانع از کارکرد درست شارژر می شود.

  • لنوو سعی کرده تا با پایین نگه داشتن قیمت، نماینده خود را به یکی از مقرون به صرفه‌ترین گزینه‌های بازار تبلت‌های اندرویدی تبدیل کند.
  • اکنون صفحه نمایش مولتی متر را بررسی کنید تا ولتاژ خروجی از آداپتور برق خود را ببینید.
  • اگر شما یکی از افراد خوش شانس هستید که لپ تاپ شما دارای پرت USB C می باشد ، دیگر نیازی به نگرانی نیست.
  • باید توجه کنید که شارژر سایر مدل های لپ تاپ ایسوس را برای لپ تاپ خود بکار نبرید.
  • شما می‌توانید در این شرایط، سیمی که سر فیش آداپتور روی آن قرار دارد را تعویض کنید و مشکل را برطرف کنید.

بنابراین اگر دارای لب تاپ، تبلت و یا موبایل ایسوس بوده و به مراکز خدماتی دیگر رجوع کرده اید. در صورت عدم رضایت از خدمات می توانید به نمایندگی ایسوس مراجعه کنید. مرکز عرضه خدمات حرفه ای ایسوس در کمترین زمان ممکن به عیب یابی دستگاه پرداخته و تعمیرات آنرا با استعلام از مشتری انجام می دهد. کلیه خدمات عرضه شده در نمایندگی ایسوس طی فاکتور رسمی و طبق قیمت های مصوب به مشتریان اعلام می گردد.

قیمت روز خودروهای پرطرفدار +جدول

یکی از مهم ترین مسئله ها در خرید شارژر توجه به ولتاژ و آمپر شارژر می باشد. همان طوری که اشاره کردیم شارژر یکی از مهم ترین و در عین حال اصلی ترین اجزاء هر لپ تاپی به شمار می آید که بدون آن استفاده از لپ تاپ امکان پذیر نخواهد بود. حتی یک شارژر لپ تاپ دل دست دوم هم اگر به هر نحوی خراب شود و یا آسیب ببیند می تواند به لپ تاپ خسارت های جبران ناپذیری را وارد کند. آداپتورها توان مورد نیاز لپ تاپ و همچنین شارژ باطری آن را تأمین می کنند و به همین دلیل است که استفاده از شارژر مناسب هر لپ تاپ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به طور حتم اگر یک شارژر خوب و مناسب را خریداری نمایید قطعاً به باتری لپ تاپ شما آسیب وارد نخواهد کرد.

بهم ریختن ساعت تاریخ لپ تاپ