تجهیزات آشپزخانه صنعتی طبخ آرا فست فود و سردخانه های صنعتی 88284023-09122022427 :: گرمکن غذای پرسنلی-اخگرتابش

نوع دیگر آن دستگاه گرمکن سیب زمینی با نام صنعتی شوتینگ سیب زمینی می باشد که خود سه مدل مختلف دارد برای گرم نگه داشتن و گرفتن روغن اضافه مواد غذایی سرخ شده فست فودی چون همبرگر و سوسیس و…. گرمکن غذا صنعتی قابلیت کار کردن با برق یا گاز شهری همراه با سیستم اتوماتیک و معمولی را دارند و با توجه به سفارش مشتریان قابلیت تولید دو منظوره (برقی و گازی) نیز وجود دارد و بر اساس گنجایش در انواع مختلف (20، 30، 50، 100، 200 نفره) طراحی و تولید می شوند. جهت بهتر و یکنواخت کردن همه ی غذاها و جهت صرفه جویی مصرف دستگاه دارای سیستم ترموستات دیجیتالی جهت تنیم و کنترل دما می باشد.

از دستگاه های گرمخانه غذا ، استفاده بسیار زیادی برای اداره ها و شرکت ها میشود. ادارات و شرکت های کوچک که مجهز به آشپزخانه صنعتی نیستند و امکان طبخ غذا در آن وجود ندارد، از گرمخانه های غذا برای گرم نمودن غذای پرسنل خود استفاده میکنند و گرمخانه های 20 تا 50 نفره بسیار مناسب برای آن ها میباشد که به آن گرمخانه غذا اداری نیز گفته میشود. در تعیین قیمت گرمکن غذا فاکتورهای مهمی از قبیل جنس بدنه، قطعات و مواد اولیه استفاده شده در تولید، ظرفیت دستگاه، انرژی مصرفی و… سوخت مصرفی این دستگاه گرمکن ، گاز شهری است و بنا به سفارش شما میتواند به صورت برقی نیز باشد.لازم به ذکر است کهگرمکن برقی مدل برای گرم کردن انواع غذا اعم از برنجی و سوپ و ماکارونی و … این گرمکن دوجداره و دارای عایق حرارتی پشم شیشه می باشد که سبب جلوگیری از هدر رفتن گرما و پخش شدن آن در محیط می گردد.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی طبخ آرا فست فود و سردخانه های صنعتی 88284023-09122022427 :: گرمکن غذای پرسنلی-اخگرتابش در قیمت گرمکن غذا صنعتی، عواملی اعم از جنس بدنه، قطعات و مواد اولیه استفاده شده در تولید، ظرفیت دستگاه، انرژی مصرفی تاثیر می گذارد. گرمکن غذا 200 نفره گازی بهترین وسیله برای گرم کردن غذا در محیط اداری کوچک میباشد.قیمت گرمکن غذا 200 نفره گازی در ابان ماه 1401 سی میلیون تومان میباشد.دارای ضمانت یک ساله و خدمات 10 ساله سایت اخگرتابش میباشد. گرمکن غذا 100 نفره گازی بهترین وسیله برای گرم کردن غذا در محیط اداری کوچک میباشد.قیمت گرمکن غذا 100 نفره گازی در ابان ماه 1401 پانزده میلیون تومان میباشد.دارای ضمانت یک ساله و خدمات 10 ساله میباشد.

دستگاه گرم کن غذا پرسنلی ۳۰ نفره

این موضوع بدین دلیل است که ما خود تولید کننده انواع گرم خانه ها در سایز و اندازه های مختلف هستیم و بنابراین شما این محصول را به صورت دست اول از ما خریداری خواهید کرد واین محصول بین چند دست نچرخیده است که شما بخواهید قیمتی بالاتربابت آن پرداخت نمایید. گرم خانه استیل پنج طبقه آشپزخانه صنعتی و گرم کن صنعتی استیل یکی از انواع آن می باشد. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی طبخ آرا می باشد.

  • میباشد که در چندین مدل و بر اساس ظرفیت غذا ، انرژی مصرفی و پنل کنترل دستگاه و … تولید می شود.
  • از دستگاه های گرمخانه غذا ، استفاده بسیار زیادی برای اداره ها و شرکت ها میشود.
  • پلتفرم آنلاین ویترین نت این امکان را فراهم کرده است تا از طریق آن بتوانید اقدام به خرید انواع گرمکن غذا از تامین کنندگان معتبر این دست محصولات کنید.
  • که با توجه به نیاز مشتری در دو حالت برقی و گازی ساخته می شود و دارای ظرفیت 20 نفره ، 50 نفره ، 100 نفره و 200 نفره می باشد.
  • گرمکن غذا صنعتی دستگاهی است برای گرم نمودن غذا در ادارات، شرکت ها، مدارس، اورگان ها، کارخانجات، کارگاه ها و کلیه اماکنی که دارای چندین پرسنل هستند و مشکل گرم کردن غذای پرسنل خود را در یک زمان دارند.
  • گرم کن غذا پرسنلی یک سال ضمانت نامه کتبی و 10 سال خدمات پس از فروش را دارا میباشد.قرار گیری در کنار انواع ترولی آبچکان و سماور ترموس در تجهیزات آشپزخانه های صنعتی میباشد.
به این صورت که اگر این سامانه ها به همراه باند تابشی مناسب مورد استفاده قرار گیرند، میتوان گرمایش محیط را به صورت تابشی فراهم نمود و اگر بدون استفاده از باند تابشی مورد استفاده قرار گیرند به دلیل احتراق کامل و عاری از آلاینده‌ی این سامانه، می توان آن را به صورت سیستم گرمایشی همرفت مورد استفاده قرار داد. روش های قدیمی و سنتی برای استفاده از گرمکن زمان های زیادی را از شما خواهد گرفت و همین طور اینکه نتیجه به دست آمده نیز دلخواه نخواهد بود. در جوامع امروزی هربار صنعت جدیدی در حال شکل گرفتن است که انسان را به سمت موفقیت روز افزون سوق می دهد.

در مدل های اتومات دیجیتالی آن ترموستات دیجیتالی جهت تنظیم دمای داخل گرمکن می باشد. در گرمکن گازی دارای سیستم ایمنی ترموکوبل هنگام قطعی گاز در نظر گرفته شده است. البته گرمکن غذا صنعتی 50 نفره در رستوران ها نیز کاربرد زیادی دارد زیرا رستوران ها متناسب با نیاز خود این گرمخانه را برای خود ضروری می دانند زیرا کباب و یا اش حلیم و برنج و …که تولید می کنند نیازدارند که برای مدت زمان کوتاهی در یک گرمخانه متوسط مثل گرمخانه صنعتی پنجاه نفره نگهداری کنند تا در نهایت بتوانند خروجی عالی به مشتریان خود ارائه دهند گرمکن غذا صنعتی 50 نفره جزو پر فروش ترین نمونه های گرمخانه صنعتی محصوب می شود. 3- اشتباه بزرگ درخواست گرمکن غذا صنعتی با شیر گازی اتوماتیک که از سوی برخی تولید کنندگان به مشتری تحمیل میگردد.

گرمکن غذا 30 نفره برقی

سیستم گرمایشی مورد استفاده برای تامین گرمایش گرمکن‌ صنعتی، علاوه بر مهیا‌سازی درجه حرارت مورد نیاز آن باید دارای ویژگی‌های دیگری از قبیل، گرمایش گرمکن با حداقل مصرف سوخت و راندمان بالا، حداقل میزان خرابی و نیاز به تعمیر سیستم گرمایشی را دارا باشد. جنس گرمکن ها برای ارتقای کیفیت محصولات و بازدهی بالاتر به صورت دو جداره ساخته می شوند. با توجه به توضیحات تکمیلی که در بالا و صفحات دیگر مطالعه خواهید فرمود از مشتریان محترم دعوت میگردد جهت دریافت اطلاعات تکمیلی از طریق تماس با کارشناسان این شرکت و همچنین بازدید تجهیزات در فضای دفتر تهران یا کارگاه تولیدی واقع در کرج به قسمت تماس با ما مراجعه فرماید .

آیا سوخت دستگاه گرمکن غذا برقی هم است؟

با استفاده از گرمخانه غذا هم در مصرف انرژی و هم در زمان خود و کارکنان مجموعه صرفه جویی میکنید.استفاده از استنلس استیل 430 خشدار در رویه گرمخانه غذا و ورق گالوانیزه در داخل گرمخانه غذا باعث استحکام و کیفیت بهتر این محصول شده است. این دستگاه‌ها با ظرفیت بالای تعداد گرم کردن غذا و قیمت مناسب نسبت به دستگاهی مثل مایکروفر برای پرسنل سازمان‌ها بهترین انتخاب است. یکی از ضروری ترین وسایل موجود در خانه ها، رستوران ها، صنایع و… استفاده از گرمکن های صنعتی است . برای انتخاب بهترین گرمکن صنعتی اولین چیزی که باید به آن توجه بکنیم، کارکرد طولانی دستگاه و کیفیت مواد اولیه ای است که دستگاه از آن ساخته شده است. شرکت اخگر تابش ایرانیان با بهره‌گیری از متخصصان مجرب خود، سامانه‌های متفاوتی را برای انواع گرمکن‌ صنعتی مختلف طراحی و تولید کرده‌است، سامانه‌های موضعی و مشعل گازی افروز شرکت اخگر تابش همانند کوره صنعتی دو سیستم قابل نصب برای گرمایش گرمکن‌های صنعتی می‌باشند.