راه های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال 6 روش طلایی حسینی فایننس | نی نی سایت

راه های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال 6 روش طلایی حسینی فایننس | نی نی سایت

برخی افراد استدلال میکنند که تجارت یا سرمایه گذاری در بیت کوین یکی از سودآورترین سرمایه گذاری ها است. با این حال، دیگران نگرانند که نوسانات بیت کوین و مقررات دولتی بالقوه میتونه در سودآوری اون دخالت کنه. ارزدیجیتال ممکنه سرمایه گذاری خوبی باشه اگر آگاه باشید که این یک قمار با ریسک بالا است که میتونه نتیجه بده اما همچنین احتمال زیادی وجود داره که بتونید تمام پول خودتون رو از دست بدید.

اصلاحا این مورد را game to earn crypto میگویند به معنی بازی کن و ارزدیجیتال رایگان بگیر. معمولا در این بازی ها توکن های اختصاصی وجود دارد که درون بازی به عنوان پاداش بخشی را جایزه میدهد و شما میتوانید بعد از رسیدن به حد معینی آن هارا بفروشید. سایت های زیادی در حال حاضر قابلیت پرداخت حقوق با ارزهای دییجتال را به امکانات خود اضافه کرده‌اند. مثلا اگر یک فایل پر بیننده دارید میتوانید از آپلودر های معروفی مثلا uplodrar استفاده کنید تا به ازای تعداد زیادی دانلود مقداری اتریوم پاداش بگیرید. همچنین شرکت های بزرگی مثل Bitwage, BlockFi, Celsius Network, اطلاعات اضافی and Gemini دستمزد خود را به صورت کریپتو پرداخت می کنند.

اتریوم

توجه داشته باشید که حتی در این حالت نیز مسئولیت شرکت در عرضه اولیه به عهده خودکاربر است و بهتر است مطالعات شخصی انجام شود. از جمله مهم‌ترین پروژه‌هایی که به تامین نقدینگی از سمت کاربران نیاز دارند می‌توان به صرافی‌های غیرمتمرکز اشاره کرد. نحوه کار این صرافی‌ها به این شکل هست که برای هر دو ارز دیجیتال مورد نظر یک استخر نقدینگی ایجاد می‌شود که شامل تعداد متناسبی از جفت ارزها با ارزش برابر است. کاربران با مراجعه به این پلتفرم‌ها از استخر نقدینگی مورد نظر خود برای تیدیل یک ارز به ارز دیگر استفاده می‌کنند و قیمت ارزهای داخل استخر نیز بر اساس همین تغییر مشخص می‌شود. در معامله‌گری بر خلاف سرمایه‌گذاری مدت زمان ماندن در یک موقعیت معاملاتی کم است. ممکن است در سرمایه‌گذاری شما یک ارز را حتی برای چندین سال نگه‌داری کنید؛ اما در معامله‌گری بسته به روش کاری شما ممکن است حتی چند دقیقه با یک حرکت در بازار همراه شوید.

  • تا زمانیکه انتقال واریز وجه تایید نشود، ارز دیجیتال توسط فروشنده به آدرس کیف پول خریدار ارسال نمی شود بنابراین ما امنیت و سلامت معامله را تضمین می کنیم.
  • پروژه‌های بلاک چینی کسب درآمد از ارز دیجیتال به وسیله بازی (Play to Earn | P2E)، با اوج گرفتن بازی «Axie Infinity» و درآمد فوق‌‌العاده‌ای که داشت، بر سر زبان‌ها افتادند.
  • برخی افراد استدلال میکنند که تجارت یا سرمایه گذاری در بیت کوین یکی از سودآورترین سرمایه گذاری ها است.
  • برای سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال هم به یک ماشین‌حساب ارزدیجیتال نیاز است.

با این حال، موریسون برای هر دو گروه توصیه میکنه کمتر از 5 درصد پورتفو سرمایه گذاری به دارایی های رمزارزی اختصاص پیدا کنه. این به این دلیله که به عنوان یک پلتفرم برای توسعه دهندگان برای ساخت و نوآوری ازطریق تحقیقات مداوم عمل میکنه. اتریوم در حال تغییر الگوریتم اجماع خود از اثبات کار به اثبات سهام است و با انجام این کار، دیگر استخراج اتریوم وجود نخواهد داشت. در این میان ارزهای جایگزین ماین اتریوم وجود دارند که با استفاده از دستگاه‌های ماینر اتریوم قابل ماین هستند. سلام / بازی ها هم روش درآمد زایی خوبین اما نه به عنوان یک روش اصلی برای کسب درآمد. خیلی ها دارند از کریپتو تب کسب درآمد می کنند کسانی که دوست دارند کسب درآمد کنند از لینک زیر البته با فیلتر شکن شروع به استخراج کنند.

انسان ها ممکنه تصمیماتشون عوض بشه، مخصوصا اگه این تصمیم در مورد میزان سرمایه گذاری در یه بازار پرنوسان باشه. بنابراین قبل از اینکه در مورد مبلغ سرمایه گذاریتون در این بازار تصمیم بگیرین، جا برای تغییر این تصمیم و مبلغ بذارین. یکی از روش هایی که معمولا این مورد درش لحاظ میشه، ورود پلکانی در طول زمان هست. مبلغی که میخواین سرمایه گذاری کنین رو تعیین کنین، و این مبلغ رو در یه بازه 3، 6 یا 12 ماهه وارد بازار کنین. پروژه‌های وام دهی و وام گیری ارز دیجیتال نیز یکی از بخش‌های اصلی حوزه دیفای برای کسب درآمد از ارز دیجیتال است. در این پروژه‌ها کاربران می‌توانند رمز ارزهای خود را در پلتفرم‌ها سپرده‌گذاری کنند و سود حاصل از وام‌دهی آن‌ها را به دست آورند.

تریدر چه کسی است؟