دانلود مجموعه کامل پلان دانشگاه، دانشکده، بخش اداری، خوابگاه و .. خط معمار | memarinavaz

همچنان که در عکس زیر مشاهده میکنید، در طبقه همکف این دانشگاه 4 آتلیه با مضامین مختلف در نظر گرفته شده است. در طراحی هر دانشگاه کلاس اصلی ترین فضایی است که باید به آن دقت زیادی داشت. در طراحی کلاس نحوه دید مدرس، توزیع صدا، رنگبندی مورد توجه قرار بگیرد و بر همین اساس بهترین متراژ برای ساخت یک کلاس 25 متر است. برای یک دانشکده معماری چندین آتلیه مورد نیاز است که عبارتند از آتلیه معماری، آتلیه درک و بیان و آتلیه ترسیم فنی که همگی آنها در این طراحی لحاظ شده است. دانشگاه های هنر و معماری با توجه به اینکه به امکانات بیشتر و متنوع تری نیاز دارند، معمولا دارای ساختار پیچیده تری می باشند. در این بخش قصد داری با ارائه چند پلان ایرانی و خارجی دانشگاه هنر و معماری در خدمت شما باشیم.

این پروژه از صفر تا صد طراحی و اجرای یک دانشگاه را پوشش داده شده است. این دانشگاه بیشتر برای رشته های معماری و فنی و مهندسی ارائه شده است. این مجموعه کامل ترین، جامع ترین پکیج در مورد پلان معماری دانشگاه است که در سطح اینترنت منتشر شده است. تعدد پروژه ها در این پکیج این اطمینان را ایجاد می کند که حداقل یکی از آنها مطابق با نیازهای شما خواهد بود. – پلان برق دانشگاه شامل جزئیات فنی و اجرایی، پلان ساختمان آموزشی، پلان سیستم روشنایی، پلان پریز برق و تلفن و … که دارای بیش از 10 شیت است. در طراحی پلان دانشگاه ابعاد اتاق اساتید نیز باید به گونه ای در نظر گرفته شود که بتوان در آن مبلمانی شامل یک میز تحریر، کمد یا فایل، صندلی و میز بزرگی برای کار، جانمایی کرد.

دانلود پایان نامه و پلان دانشکده معماری

همچنین، باید به فضاهای مختلف دانشکده ها توجه شود و برای هر فضایی رنگ مناسبی انتخاب شود. دانلود معماری یکی از به روز ترین و کاملترین آرشیو های تخصصی معماری در ایران میباشد و ما هر روز جدید ترین مطالب را برای دانلود آماده میکنیم. یکی از بهترین نمونه های معماری سردر دانشگاه، مطلق به سردر دانشگاه تهران است که توسط یکی از دانشجویان همان دانشگاه یعنی مهندس کوروش فرزامی طراحی شده است. دانشگاه های صنعتی شریف، امیرکبیر، خواجه نصیر و تربیت مدرس تهران نیز در سال های اخیر با برگزاری مسابقات معماری سردر دانشگاه، توانستند سردرهایی پست مدرن و مفهومی را برای خود طراحی و اجرا کنند. این کتابخانه به شکل دایره طراحی شده است و دارای امکانات زیادی از جمله اتاق مطالعه آقایان، اتاق مطالعه خواهران، انبار روزنامه و مجلات، انبار کتاب خطی و نفیس، مخزن کتاب و … است.

دسته بندی موضوعات

دانلود مجموعه کامل پلان دانشگاه، دانشکده، بخش اداری، خوابگاه و .. خط معمار | memarinavaz در این بخش برای همراهان عزیز خط معمار، یک مجموعه ی پلان کامل از یک دانشگاه را در پروژه دانشکده نظر گرفته ایم. این مجموعه ی کامل شامل ۱۰ پلان از بخش های دانشکده، کتابخانه، بخش اداری، خوابگاه و سازه های این بخش ها است. برای دانلود این مجموعه ی کامل کافی است از لینک دانلود زیر استفاده کنید و پکیج پلان دانشگاه را بطور رایگان دانلود نمایید. لازم به ذکر است پلان ارائه شده با فرمت اتوکد و تحت عنوان دانلود پلان دانشکده معماری تقدیم حضور شما عزیزان همراه می شود. قبل از دانلود پلان دانشکده معماری  لازم است اطلاعاتی در مورد این پلان داشته باشید .در ادامه این بخش به ذکر پلان ها و فضاهای ترسیمی ارائه شده می پردازیم.

  • برای اینکه دانشجویان و اساتید بتوانند به بهترین شکل از امکانات دانشکده استفاده کنند، طراحی دانشکده ها باید به گونه ای باشد که نیازهای آموزشی و پژوهشی را برآورده کند.
  • پلان اتوکدی دانشگاه که ما ه طراحی آن پرداخته ایم تمامی اطلاعات و امکانات و ریز فضا های لازم برای طراحی یک دانشگاه را در خود جای داده است و معماران عزیز می توانند با تهیه این محصول ازلاعات جامع و کاملی را درباره ترسیم پلان ها و سایت پلان دانشگاه به دست بیاورند .
  • پلان دانشکده معماری dwg با شیت بندی و پوستر عنوان پروژه معماری ارائه شده در این بخش از وب سایت سازه کد است.

مساحت زمین این دانشگاه بیش از 100 هکتار است و در آن حدود 15 هزار دانشجو در حال تحصیل می باشند. بیش از 200 هئیت عملی و 100 رشته تحصیلی نیز در این دانشگاه تدریس می شود. دانشگاه تهران از نظر وسعت بسیار بزرگ است بطوریکه این دانشگاه بخش هایی از مناطق 6،7،8،11،12،13 و 14 تهران را به خود اختصاص داده است. بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید.

دانلود رایگان پلان اردوگاه و کمپ بصورت فایل dwg