برچسب پادکست علمی صفحه 1 ایبنا | mey

در اين اپيزود به يکي از باورهاي سنتي بسياري از جوامع در خصوص ضعيف تر بودن جنسيت زن از مرد ميپردازيم و اين باور رو ازنگاه علمي بررسي شعر و ادب فارسی با می مي کنيم. در این قسمت نگاه مختصری شده است به نظریه‌ی تناسخ و آن را از مناظر مختلف بررسی کردیم. در این قسمت به صورت خلاصه بررسی می‌کنیم که ما انسان‌ها به چه دلیل می‌خوابیم و مراحل خوابیدن ما به چه شکل است. به عبارت دیگر از زمانی که چشمانمان را می‌بندیم چه اتفاقی در بدن ما می‌افتد و در هر مرحله از خواب چه چیزهایی منتظر ما هستند.

در این قسمت به تغییرات اقلیمی ناشی از گرمایش جهانی می‌پردازیم و به صورت اجمالی این پدیده را به زبان ساده توضیح می‌دهیم. آقای شانکار ودانتام در این پادکست با استفاده از علم و البته داستان‌سرایی قصد دارد تا الگوهای ناخودآگاه مغزی که تصمیم‌های مختلف ما را شکل می‌دهد را برای مخاطبین آشکار کند. همانطور که از نام این پادکست مشخص است، در این پادکست می‌توانید با تاریخچه زمین آشنا شوید.

  • پادکست نسیم ارتباط، یک پادکست علمی – تخصصی با رویکرد تمرکز در حوزه تلکام و شبکه‌های نسل جدید است.
  • پادکست سیاره بیومکانیک به بررسی تخصصی موضوعات مربوط به حوزه «بیومکانیک» می‌پردازد.
  • این پادکست یادگیری ماشین را به زبان ساده توضیح می دهد.
  • اگر قصد دارید بیشتر با کارکرد مغز آشنا شوید، پیشنهاد ما به شما پادکست جهان شگفت‌انگیز مغز است.
اگر ادبیات و موسیقی هر دو از علاقه‌مندی‌های شماست، رادیو راه تجربه‌ متفاوتی از آنهاست. اگر عشق سفر هستید و یک جا بند نمی‌شوید یا حتی اگر در ابتدای راه سفررفتن هستید، رادیو جولون برای شماست تا تجربه‌های سفر و گردشگری را با شما در میان بگذارد. اگر به‌دنبال رشد و توسعه فردی خود هستید، هلی‌تاک در این مسیر کمکتان می‌کند. دنیای قصه‌ها و افسانه‌ها همیشه جالب و شنیدنی است، جایی که ما را از واقعیت مکان و زمانی که در آن هستیم دور می‌کند. هفته جهانی آگاهی از مغز هرساله از سال 1996 برگزار می شود. جدید ترین دوره فصلنامه قانون یار در بانک نشریات فارسی SID نمایه سازی شد .

همان‌طور که از اسم و موضوع پادکست معلوم است، در این پادکست قرار است داستان شکل‌گیری و ساختن آلبوم‌های موسیقی را از زبان بردیا برجسته‌نژاد بشنویم. سازنده این پادکست معتقد است هر آلبوم موسیقی هویتی مشخص دارد و پشت هر آلبوم داستان و ماجرایی وجود دارد. او با این نگاه و باور، به‌سراغ آلبوم‌ها و هنرمندانشان می‌رود و ماجرای ساخته‌شدن آلبوم‌ها را روایت می‌کند.

اپیزود شصت و ششم – طلسم وفاداری

برچسب پادکست علمی صفحه 1 ایبنا | mey

کارنکن داستان زندگی آدمهاییست که با شغلشان زندگی می‌کنند. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. برای پیگیری اخبار تکنولوژی در سرارسر دنیا می‌توانید از پادکست digital planet استفاده کنید. اتفاقات از اولین لحظات تشکیل زمین تا زمانی که کم‌کم نسل انسان بر روی آن ظاهر شد بررسی می‌شود. شنیدن صحبت افراد پیشرو در صنعت فضایی می‌تواند تجربه‌ی خارق‌العاده‌ای برای علاقه‌مندان کهکشان‌ها باشد.

پارانویا – زنجیر سیاه – قسمت سوم