لوازم یدکی لیفتراک سهند قطعات لیفتراک سهند | توکو لیفتراک

شاخک‌هایی که قرار است بار را حمل کنند توسط یک جفت قرقره زنجیره غلتکی به بدنه اصلی لیفتراک متصل می‌شوند که تکیه گاه آنها چرخ دنده ای را در بالای دکل تشکیل می‌دهد. فشار وارد شده به ناحیه سر پیستون نیرویی رو به بالا ایجاد می‌کند. این نیرو باعث می‌شود که پیستون به سمت بالا حرکت کند و حجم گاز افزایش یابد و فشار به حداقل برسد. بعد از چهار مرحله فوق  یک چرخه کامل موتور به اتمام رسیده و موتور برای چرخه بعدی آماده می شود. این چرخه در موتور، حرکت خطی پیستون به حرکت چرخشی توسط میل لنگ تبدیل می شود.

لوازم یدکی لیفتراک سهند قطعات لیفتراک سهند | توکو لیفتراک یک موتور / ژنراتور برقی به چرخ دنده مرکزی “خورشید” متصل می شود ، که معمولاً در سیستم های اپیکلیکال معمولی بدون رانندگی است. هر دو منبع نیرو را می توان همزمان به خروجی انتقال انتقال داد و قدرت را بین آنها تقسیم کرد. در مثالهای متداول ، بین یک چهارم و نیمی از قدرت موتور می تواند در دنده های خورشید تغذیه شود. بسته به اجرای ، انتقال در مقابل سیستم اپیکلیک ممکن است بسیار ساده شده یا کاملاً از بین برود. برای موتورهای احتراق داخلی احتراق جت ، “سیستم اگزوز” شکل یک نازل با سرعت بالا را تولید می کند ، که نیروی محرکه ای را برای موتور ایجاد می کند و یک جت گاز جمع شده را تشکیل می دهد که نام آن را به موتور می دهد.

قطعات لیفتراک دوگانه

تصویر لیفتراک برقی با توضیحات جزء
قاب کامیون – پایه دستگاهی است که دکل ، محورها ، چرخ ها ، وزنه برقی ، گارد سربار و منبع انرژی به آن وصل شده اند. این قاب ممکن است مخازن سوخت و مایعات هیدرولیکی باشد که به عنوان بخشی از مونتاژ قاب ساخته شده اند. در لیفتراک الکتریکی ممکن است باتری بزرگ به عنوان بخشی از وزن ضد وزن عمل کند. کابین – منطقه ای که دارای صندلی برای اپراتور به همراه پدال های کنترل ، فرمان ، اهرم ها ، سوئیچ ها و داشبورد است که حاوی خوانش های اپراتور است. محوطه کابین ممکن است هوای آزاد و محصور باشد اما توسط مأموریت نگهبانی بالای قفس پوشانده شده است.

  • خروجی گیرنده از طریق میلگرد به یک یا چند دیفرانسیل منتقل می شود ، که چرخ ها را به حرکت در می آورد.
  • چرخش کامل واحدهای چرخاننده صفر به اپراتورها این امکان را می دهند تا روی حفاری تمرکز کنند و به دنبال جایی که در آن نوسان نیستند بپردازند و برای کار در فضاهای محدود مانند در کنار یک دیوار در نظر گرفته شده اند.
  • بعد از چهار مرحله فوق  یک چرخه کامل موتور به اتمام رسیده و موتور برای چرخه بعدی آماده می شود.
  • برای تعویض این قطعات بهتر است از مجموعه های معتبر اقدام کنید تا بهترین برند و متریال قطعه را خریداری کنید.
این اطلاعات در پلاک اسم تهیه شده توسط سازنده واقع شده است ، و بار نباید از این مشخصات فراتر رود. در بسیاری از حوزه های قضایی ، تغییر و حذف پلاک اسم بدون اجازه سازنده لیفتراک غیرقانونی است. از این رو، هنگامی که پیستون‌های هیدرولیک دکل‌ها را در جهت بالا فشار می‌دهند، چرخ دنده‌های روی دکل ها به زنجیره های غلتکی فشار می‌آورند.

پمپ انژکتور لیفتراک (

وقتی صحبت از قطعات موتور لیفتراک می‌شود، کیفیت تفاوت زیاد و چشمگیری را ایجاد می‌کند. استفاده از قطعات معیوب موتور لیفتراک می‌تواند به موتور لیفتراک شما آسیب برساند و باعث صدمه جدی به لیفتراک شود که منجر به هزینه‌های ناخواسته و خرابی بیشتر در عملیات کاری شما می‌شود. انتقال وزن برطرف نشده است
انتقال وزن غیرمستقیم براساس وزن اجزای وسیله نقلیه که توسط فنر پشتیبانی نمی شوند محاسبه می شود. این شامل لاستیک ، چرخ ، ترمز ، اسپیندل ، نیمی از وزن بازوی کنترل و سایر اجزای آن می شود. سپس این مؤلفه ها (برای محاسبه اهداف) فرض بر این است که به وسیله نقلیه ای با وزن صفر صفر وصل می شوند.