خدمات حسابداری در جنوب تهران | تکس مپ

گاهی ممکن است شما تنها چند سوال درخصوص ماده قانون‌های مالیاتی داشته باشید و به همین منظور نیاز به یک مشاوره کوتاه پیدا کنید. در این مواقع، شما ممکن است پرونده مالیاتی نداشته باشید و حتی ندانید که مشمول مالیات می‌شوید یا خیر. تنها به‌دلیل نگرانی از اینکه مبادا محکوم به تخلف مالیاتی شوید نیاز به یک مشاوره کوتاه اولیه دارید. برای چنین گفتگوی کوتاه ابتدایی، مراجعه به یک مرکز مشاوره مالیاتی سخت به‌نظر می‌رسد. یکی از دلایلی است که این مطلب را میگذارم که بارها و بارها پرونده ای داشتم که باید به یکی از حوزه های مالیاتی در سطح شهر تهران می رفتم و برای اینکار باید وقت زیادی صرف پیدا کردن آدرس ها می کردم تا بتوانم به آن حوزه مالیاتی بروم. در ادامه مطلب تمام حوزه های مالیاتی که در تهران وجود دارند برای شما مشخص کرده ام تا به سادگی و کمترین زمان ممکن بتوانید به حوزه مالیاتی مدنظر رجوع کنید.

وکیل امور مالیاتی در مشهد

به‌همین دلیل در یک مرکز مشاوره مالیاتی، ارائه خدمات حسابداری توسط حسابداران و دانش‌آموختگان رشته حسابداری که به امور مالیاتی نیز تسلط کافی دارند و از تجارب لازم در این زمینه بهره‌ می‌برند، بسیار ضروری است. نکته مهم بعدی اینکه، مقوله مالیات و قوانین مالیاتی بسیار گسترده است. قوانین مالیاتی ایران حوزه وسیعی از املاک و دارایی‌ها و درآمدها را پوشش می‌دهند. یکی از کارهایی که در این مطلب به آن پرداخته ام و برای شخص بنده بسیار حائز اهمیت است این است که کد پستی هر حوزه مالیاتی را نوشته ام تا در صورتیکه قصد دارید نامه ای برای حوزه مالیاتی خود ارسال کنید یا برای ارسال اظهارنامه به دنبال کدپستی می گردید به سادگی بتوانید از آن استفاده کنید. سمیه خلیلیان وکیل پایه یک دادگستری ، کارشناس ارشد حقوق خصوصی ، ورودی سال ۱۳۸۷ کانون وکلای دادگستری . 🟠 خدمات مشاوره و وکیل دائمی مالیاتی شرکتها و اشخاص حقیقی و حقوقی با ارائه کد اشتراک با هزینه مناسب.

  • این حوزه به‌دلیل قدمت نه‌چندان زیاد یکی از مبهم‌ترین و پیچیده‌ترین حوزه‌های مالیاتی است و مودیان متعددی را درگیر خود کرده است.
  • کانون مشاوران مالیاتی تهران پارستکس، که متشکل از جمعی از کارمندان بازنشسته سازمان امور مالیاتی کشور است، چنین شرایطی را به تضمین تجربه وکلا و مشاوران خود در ادارات مختلف مالیات فراهم کرده است.
  • مناقصه نصب ، اجرا، و راه اندازی سیستم اعلام حریق ادرس پذیر انبار موارد آتش زا..

پرونده امر قابل رسیدگی مجدد در هیئت حل اختلاف مالیاتی تجدید نظر موضوع ماده ۲۴۷ قانون مورد نظر نمی باشد اما حسب ماده ۲۵۱ از این آراء می توان ظرف مهلت مقرر به شورای عالی مالیاتی شکایت نمود. مشاوران این مرکز، به‌واسطه سال‌ها کار در حوزه مالیاتی و در ادارات این سازمان، بهترین خدمات مشاوره مالیاتی تهران را در اختیار متقاضیان قرار خواهند داد. در این شرایط، امکان برخورداری از مشاوره مالیاتی تلفنی بهترین انتخاب خواهد بود. به‌خصوص اگر بتوان یک گفتگوی کوتاه اولیه را یا یک مشاور مالیاتی مسلط و خبره به‌صورت رایگان داشت.

شناخت کامل ماده قانون‌های مالیاتی

خدمات حسابداری در جنوب تهران | تکس مپ

قبل از هر حرفی لازم به ذکر است شرکت خدمات مالی در جنوب تهران نمیتواند در صورتی که کار شما بسیار وسیع تر و حجیم تر از وظایف یک کمک حسابدار است برای شما نیرویی به مهارت یک کمک حسابدار اعزام نماید و همچنین در صورتی که نیاز شرکت شما با یک کمک حسابدار بر طرف می شود برای شما صرفاً جهت کسب درآمد بیشتر نیرویی به تخصص مدیرمالی بفرستد. این شرایط ممکن نیست مگر اینکه مشتری یا کارفرما غیر از آن درخواست نماید. ما در پارستکس تمام تلاش خود را کرده اییم تا با ارائه راه کارهای قانونی مشکلات پیچیده مالیاتی شما را حل و فصل کنیم.

کانون مشاوران مالیاتی تهران، با بهره‌مندی از بهترین و خبره‌ترین وکلای مالیاتی خدمات کاملی را ارائه می‌کند. به کمک این وکلا و کارشناسان شما می‌توانید خدمات لازم را از حرفه‌ای ترین مرکز مشاوره مالیاتی تهران دریافت کنید. ادارات امور مالیاتی شهر تهران بر اساس منطغه جغرافیایی به ادارات امور مالیاتی مرکز ، شمال، جنوب، شرق، و غرب تهران تقسیم می‌شوند. مشاوره میتواند تلفنی ، حضوری یا از طریق اپلیکیشن های رایج باشد برخی شرکت ها مانند دفتر خدمات مالی ایلیا حساب که اپلیکیشن حسابدار کمک را طراحی و به بازار عرضه کرده است که در دو نسخه اندروید و IOS در دسترس همگان می باشد. مشاوره می تواند در همه زمینه ها باشد مشاوره مالی ، مشاوره مالی و انواع مشاوره های حسابرسی و …

تلفن و آدرس اداره امور مالیاتی مرکز تهران – سپند شمالی :