توری حصاری فنس دور باغی خرید توری حصاری قیمت فنس کیلویی | foulka

توری حصاری فنس دور باغی خرید توری حصاری قیمت فنس کیلویی | foulka

در واقع در صورتی که این محصول در شرایط آب‌وهوایی مختلف قرار می‌گیرد، آسیب نمی‌بیند و همین مسئله مهم‌ترین مزیت استفاده از این توری است. از طرفی این محصول در مقایسه با سایر توری‌های دیگر از جمله توری مرغی، توری گابیون،  توری مش و توری جوشی از استحکام و طور عمر بالاتری برخوردار است. تمام این مزایا در این محصول، سبب شده است تا به یک توری پرکاربرد تبدیل شود. قیمت این توری در برابر مزایای زیادی که دارد، بسیار مناسب است.

  • وزن فنس تولیدی بنا به شرایط تولیدش ( قطر مفتول و اندازه چشمه ) تغییر می کند و هر چه قطر مفتول افزایش پیدا کند یا اندازه چشمه کاهش پیدا کند ، رول ها سنگین تر می شود .
  • یکی از روش‌های پرکاربرد و ارزان برای ایجاد امنیت استفاده و یا خرید فنس توری یا توری حصاری می‌باشد که در انواع صنایع کاربرد دارد.
  • جنس این توری، گالوانیزه (گالوانیزه گرم ، گالوانیزه سرد) است به عبارتی دیگر توری حصاری با مفتول گالوانیزه بافته میشود.
  • انوع دیگر محصولات چینی است ولی این محصولات چینی، از گالوانیزه سرد ساخته شده اند.

وزن این فنس ها با توجه به قطر مفتول و همچنین اندازه چشمه ها متغییر می باشد و هر چقدر که قطر مفتول زیاد باشد و اندازه چشمه ها کمتر ، رول ها سنگینتر می شوند و هر چقدر قطر مفتول کمتر و اندازه چشمه ها بیشتر باشد وزن رول کمتر می شود . ارتفاع از سطح زمین از 50 سانتیمتر تا 4 متر متغییر می باشد . این امکان وجود دارد تا شما رنگ دلخواه خود را با توجه به نیاز انتخاب نمایید. این نوع از رنگ ها در شرایط مختلف آب و هوایی تا مدت های طولانی بدون تغییر خواهند بود. در مقایسه با قیمت باید گفت که این نوع از محصولات از نوع دوم 20 درصد گران تر هستند.

خرید فنس توری

در موقع خرید حتما از فروشنده فاکتور گرفته و نوع محصولی را که قصد دراید خرید کنید را در داخل فاکتور قید شود. چند عامل مهم در هنگام خرید نوع مفتول گالوانیزه و یا سیاه و وزن توری یکی از مهمترین عوامل در هنگام خرید است. به طور کلی این توری ارزان قیمت و مقرون به صرفه است؛ با این حال هنگام خرید این محصول باید نوع کاربرد و محوطه حصارکشی را در نظر بگیرید. قیمت توری حصاری معمولا با توجه به مشخصاتش و بر اساس متر مربع تعیین مفتول فولکا می‌شود.

• نصب سریع

برای تولید توری حصاری معمولا از مفتول گالوانیزه گرم و یا سیم گالوانیزه روکش‌دار که جنس روکش آن از پی وی سی (PVC) است، استفاده میشود. انواع این توری به لحاظ جنس مفتول به سه دسته گالوانیزه گرم، روکش دار پی وی سی و مفتول سیاه تقسیم بندی میشوند که هر کدام ویژگی‌های مخصوص خودشان را دارند و باید با توجه به آب و هوای منطقه فنس کشی پیشنهاد مناسب را داد. در نوع دوم روکش PVC  بر روی مفتول گالوانیزه گرم نشسته و دوام محصول را دو چندان می کند . استفاده از توری حصاری با روکش PVC  عموماً در جاهایی که زیبایی و ظرافت مد نظر ما باشد ( نظیر پارکها و استادیوم های ورزشی ) مورد استفاده قرار می گیرد . ضمن اینکه وجود یک لایه پی وی سی  روی مفتول گالوانیزه خود سبب افزایش مقاومت و دوام بسیار بیشتر محصول می گردد .

قیمت توری گابیون

به عنوان یک فضای محصور کننده، جهت جلوگیری از ورود افراد متجاوز و دزد و یا جلوگیری از دور شدن کودکان و گم شدن حیوانات خانگی به ایمنی و امنیت کمک می کند. یه عنوان توری تزئینی جهت افزایش زیبایی، یک باغ، محوطه یا سایر دارایی ها کاربرد دارد. جهت جلوگیری و محدود کردن حرکت دوزیستان و خزندگان، مثل لاک پشت، قورباغه، سوسمار، مار از این نوع از حصار استفاده می شود. در مقاله  راهنمای جامع انواع دیوارکشی باغ با کاربردهای مهم توری حصاری بیشتر آشنا شوید.