خرید تتر، قیمت تتر در بهترین صرافی های ارز دیجیتال-تترفا

تتر یک رمز ارز متمرکز است، در حالی که بیت کوین به دلیل عدم پیوند به ارزهای واقعی غیرمتمرکز است. به همین دلیل، در تئوری، ارزش تتر باید پایدارتر از بیت کوین باقی بماند. بنابر آخرین مقالات درج شده در وبسایت رسمی تتر، این رمز ارز همچنان به کاهش دارایی اوراق تجاری خود ادامه می‌دهد زیرا قصد دارد موقعیت خود را به عنوان شفاف ترین استیبل کوین حفظ کند.

هنگامی که یک کاربر ارز فیات را به ذخیره تتر خود واریز می‌کند و فیات را به قصد خرید USDT می‌فروشد، تتر مبلغ دیجیتال مربوطه را به صورت توکن صادر می کند. نوسانات بالای بازار رمزارزها به این معنی است که ارزهای دیجیتال می توانند طی یک روز 10 تا 20 درصد افزایش یا کاهش داشته باشند، اما از طرفی دیگر USDT از این نوسانات محافظت می شود. البته توجه کنید که ارزش USD های شما به دلار ثابت است ولی قاعدتا قیمت تتر به تومان تغییر میکند. گفتنی است که شما می‌توانید قیمت لحظه‌ای USDT به تومان را در بالای همین صفحه مشاهده فرمایید. فروش و خرید ارز SAND شما قادر هستید ارز محبوب و متاورسی سندباکس را با نام SAND به راحتی در صرافی رمز ارز اوکی اکسچنج معامله کنید. در بازار آنلاین نوبیتکس امکان تبدیل تمام ارزهای دیجیتال موجود در نوبیتکس به تتر برای شما فراهم‌شده است.

ثبت سفارش بازار و سفارش محدود

ارز دیجیتال تتر نیز که معادل دلار است یک واحد پولی فیات است و هیچ پشتوانه فیزیکی ندارد. کیف پول من ، اولین سامانه نگهداری ارزهای دیجیتال پیشگام کشور است که با سبک و استانداردهای جدید، سرویس‌های نگهداری رمز ارزهای الکترونیک را برای افراد حقیقی و حقوقی آماده کرده است. این توکن بیش از نیم دهه در این مرحله وجود داشته است، به این معنی که تقریباً همه آن را می شناسند و مایلند آن را در ازای سایر ارزهای دیجیتال معامله کنند. اگرچه تتر مانند هر ارز دیجیتال دیگری عمل می کند، اما همانطور که پیش‌تر گفتیم از نظر فلسفی برخلاف اکثر ارزهای دیجیتال موجود در بازار امروز است. دلیل منحصر به فرد بودن آن نیز این است که توسط یک موجودیت منفرد پشتیبانی و کنترل می شود که آن را بسیار متمرکز می کند.

از طرفی، مدیر عامل تتر در صرافی بیفینکس مشغول است و این امکان وجود دارد که تبانی در کار باشد، همچنین در سال 2017 میلادی با هک شدن تتر بیش از سی و یک میلیون دلار تتر به سرقت رفت. البته، خسارتی به سرمایه‌گذاران نرسید و در سال 2021 میلادی نیز یک گزارش پیرامون دارایی‌های تتر منتشر شد. در این گزارش مشخص شد که بیش از هشتاد درصد از دارایی‌های تتر در اشكال نقدی، اوراق تجاري و معادل آن‌ها نگهداری می‌شود. در این نوشته قصد داریم هر چیزی در مورد ارز دیجیتال تتر وجود دارد، بیان کنیم.

ظهور USDT: چگونه تتر به یک استیبل کوین واقعی تبدیل شد

خرید تتر، قیمت تتر در بهترین صرافی های ارز دیجیتال-تترفا

کالینز از سال 2020 در SmarMedia Technologies، یک شرکت فناوری بازاریابی و تبلیغات را مدیریت می خرید تتر کرد. این تیم در این اطلاعیه اعلام کرد که هیجان‌زده است تا پیشرفت اخیر خود و همچنین بروز رسانی جدید را برای کاهش بیشتر سبد اوراق تجاری خود به اشتراک بگذارد. این تیم اعلام کرد که در حال حاضر، بنیاد تتر 8.4 میلیارد از این دارایی‌ها دارد که 5 میلیارد آن در 31 جولای منقضی می‌شود. این اتفاق منجر به کاهش قابل توجه دارایی‌های اوراق تجاری به 3.5 میلیارد می‌شود که در مسیر تعهد تتر به جامعه است. در حالی که اوراق تجاری و ذخایر خزانه معمولا دارایی های نقدی و معادل نقدی هستند، خزانه های ایالات متحده اکنون درصد بیشتری از ذخایر تتر را تشکیل می دهند.

بله از طریق یخش swap در متامسک می توانید تتر erc20 خود را به اتریوم و بایننس کوین تبدیل کنید. همانطور که می دانید قیمت ارز های دیجیتال بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می شود. از این رو کاربران برای در امان ماندن از ریزش بازار مجبور خواهند بود رمز ارزهای خود را به یک ارز ثابت تبدیل کنند تا از این سقوط در امان بمانند.

  • نوسانات بازارهای کریپتو به صورتی است که ارزهای دیجیتال می‌توانند در عرض یک روز 10 تا 20 درصد افزایش یا کاهش پیدا کنند و این موضوع آن‌ها را به عنوان ذخیره ارزش غیرقابل اعتماد می‌کند.
  • علاوه بر هزینه تأیید، تتر هزینه‌های واریز و برداشت را نیز دریافت می‌کند.
  • در شرایطی که مردم به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال روی می‌آورند؛ به دلیل افزایش تقاضا برای خرید تتر، قیمت تتر نیز افزایش می‌یابد.

ارزهایی مانند USDT که قابلیت جایگزینی با دلار را دارند، ارز دیجیتال باثبات یا استیبل کوین نامیده می‌شوند. در ادامه ، با تتر که به عنوان محبوب‌ترین ارز دیجیتال بازار شناخته می‌شود، آشنا می‌شویم و نحوه خرید تتر را مرور می‌کنیم. امروز در کافه ارز می‌خواهیم درباره این که ارز تتر چیست صحبت کنیم.

در حقیقت علت اصلی این که ارز دیجیتال تتر دچار نوسان قیمتی نمی شود، این است که ارزهای فیات پشتوانه آن هستند. به این ترتیب به ازای هر خرید تتری که توسط کاربران انجام می شود، یک تتر جدید ساخته شده و مبلغ آن به صورت دلار یا سایر ارزهای فیات ذخیره می شود. این ادعا در طول این سال ها همواره توسط بازرسان و ناظران دنیای کریپتوکارنسی ها بررسی شده و صحت آن نیز تائید شده است.