خرید و قیمت کابل شارژر اصلی از غرفه فروشگاه آنلاین موبایل باسلام

حتی شما می‌توانید از کابل شارژر تلفن همراه قبلی خود که هنوز هم آن را نگه داشته‌اید استفاده کنید. کابل‌های شارژر میکرو USB به راحتی قابل شناسایی هستند، زیرا رابط آنها به شکل یک پنج ضلعی نامتقارن است. برای همین، حتما باید به شکل صحیح در پورت شارژ قرار گیرد و اگر آن را اشتباه وارد کنید، ممکن است به پورت یا کابل شارژر شما آسیب برساند. همین ویژگی قرارگیری به یک شکل خاص، شارژرهای میکرو USB را در برابر شارژهای لایتنینگ و USB-C بازنده می‌کند، زیرا از آنجایی که رابط آنها متقارن است، از هر دو طرف می‌توانند وارد پورت شارژ شوند. شارژر گوشی موبایل یواس‌بی خور شارژر گوشی موبایل سامسونگ 5 ولت، 2 آمپر ویژه‌ی گوشی های اندرویدی معمول بازار همچون هواوی، ال جی، سامسونگ و…

کابل میکرو یو اس بی فست شارژ KingStar K120A 2.1A 1.1m

با داشتن مبدل و رابط گوشی می‌توانید بدون نیاز به کابل‌های مختلف با یک کابل دستگاه‌های مختلف را شارژ کنید و یا برای انتقال فایل‌های مختلف استفاده کنید. کابل شارژ و آداپتور گوشی شیائومی، به دلیل داشتن کیفیت بالا و ویژگی شارژ سریع، عمر طولانی داشته و سلامت باتری را حفظ می کند. این کار باعث می شود که دیگر شاهد خالی شدن غیرطبیعی شارژ گوشی موبایل¬تان نشوید. چرا که این اتفاق واقعاً بعد از یک مدتی غیرقابل تحمل شده و شما را در نهایت به خرج زیادی وادار می کند. البته فراموش کردیم این مژدگانی را اطلاع دهیم که شرکت ارائه دهنده گوشی موبایل شیائومی، همواره بجای شما این وسواس را در تولید محصولاتش به خرج داده و خیال شما را از خریدی که در حال انجامش هستید، راحت کابل شارژر ایفون کرده است. شرکت شیائومی، شما را با خیالی آسوده به خرید مطمئن گوشی موبایل و دیگر محصولات جانبی خود از جمله کابل شارژ و آداپتور، به همراه قیمت بسیار مناسب دعوت می کند.

نکات مهم قبل از خرید کابل شارژر گوشی

هم‌چنین برخی از کابل‌ها از جنس با کیفیتی برخوردار نیستند و دچار قطعی می‌شوند. در بیشتر مواقع که باتری موبایل شما شارژ نمی‌شود، ممکن است از شارژر شما باشد. تعمیر شارژر موبایل یکی از مواردی است که کاربران تلفن همراه از آن شکایت دارند.

باید بدانیم اگر جریان شارژ کمتر از مقدار کافی برای گوشی شما باشد روند شارژ شدن گوشی موبایل شما کندتر از حالت نرمال خواهد بود. اما در مورد ولتاژ این قضیه متفاوت است اگر ولتاژ کابل شارژ و گوشی باهم یکسان نباشد به باتری تلفن همراه شما آسیب‌های جدی وارد خواهد شد. در گوشی های آیفون قدیمی هم جریان عبوری 1 آمپر را برای کابل شارژرها داشتیم .

کافی است تلفن خود را روی یک صفحه شارژ کوچک یا دیسک شکل قرار دهید تا باتری دستگاه شما شارژ شود. اگر زیاد از تلفن همراه خود استفاده می‌کنید و پشت میزکار هستید، می‌توانید یک شارژر بی‌سیم تهیه کنید و آن را روی میزتان قرار دهید. کابل شارژر موبایل معمولی، معمولا متراژی بین ۹۰-۱۴۰ سانتی متر دارند و جزء پر فروش ترین کابل ها هستند. و دسته آخر کابل شارژ موبایل متراژ بلند که بالای ۱۵۰ سانتی متر هستند و طول آن ها تا ۵ متر هم می رسد. این کابل ها برای کسانی که از پریز برق دور هستند مناسب است.

یک شارژر ولتاژ بالا باعث داغ شدن باتری گوشی شما می‌شود و این مسئله به تلفن یا باتری دستگاه آسیب می‌زند. دقت کنید که شارژر موبایلی که خریداری می‌کنید، 5 ولتی باشد و ولتاژ تلفن شما همیشه با ولتاژی که از شارژر دریافت می‌کند مطابقت داشته باشد. در ابتدا، قبل از تهیه شارژرهای بی‌سیم بررسی کنید که گوشی شما از این قابلیت پشتیبانی می‌کند یا خیر؟ اگر گوشی شما با شارژ بی‌سیم سازگار باشد، مجهز به سیم‌پیچ گیرنده مسی است. وقتی تلفن همراه را روی شارژر قرار می‌دهید، فرستنده یک میدان الکترومغناطیسی تولید می‌کند.

کابل شارژ Micro USB  پاورکیت

خرید و قیمت کابل شارژر اصلی از غرفه فروشگاه آنلاین موبایل باسلام