رزرو آنلاین بلیط اتاق فرار از ترسناکترین اسکیپ روم تهران و کرج انیگما

نامه‌ای به‌دست شما می‌رسد که حاوی این است که شما باید به سردخانه‌ای اتاق فرار بروید. سناریوی بازی به‌ این صورت است که ویروسی که دکتر جوزف مگنل آن را ساخته است در حال انتشار و آلوده‌کردن تمام دنیاست. این آزمایش از سال ۱۹۸۰ شروع شده و در تا الان هم ادامه‌دار بوده است. در اتاق فرار اسکیپ روت یک بازی ترسناک و در عین حال هیجان‌انگیز تمام‌عیار را تجربه خواهید کرد. بازی به‌ این صورت است که موجوداتی که شباهت به انسان‌ها داشتند برای ادامه حیات خود تصمیم گرفتند وجود خود را از انسان‌ها که رقیب آن‌ها بودند مخفی کنند. ازاین‌رو، با هوشمندی شروع به‌ ایجاد جوامعی در درون جوامع انسانی کردند.

۵. اتاق فرار موزه

رزرو آنلاین بلیط اتاق فرار از ترسناکترین اسکیپ روم تهران و کرج انیگما

اتاق های فرار کرج با تنوع بازی ها و سناریوهای مختلف می تونن انتخابی عالی چه برای حرفه ای ها و چه برای تازه کارها باشن. با توجه به استقبال خوبی که از تفریح اسکیپ روم شده، ساکنین این منطقه دست بازی برای انتخاب بازی مورد علاقشون دارن. اگر دیدن فیلم‌های ترسناک جذابیت خاصی برای شما داره و هر کدام از فیلم‌های پرطرفدار ترسناک مثل اَره رو چند بار تماشا کردید، اتاق فرار ترسناک می‌تونه یک تجربه ناب براتون باشه.

اتاق فرار یا همان Escape Room (اسکیپ روم) بازی بسیار هیجان انگیزی برگرفته از بازی های کامپیوتری است. این بار بازی های رایانه ای هستند که در دنیای واقعی نمود پیدا می کنند و ما وارد این بازی ها می شویم، در فضایی مختص به آنها قرار می گیریم و با حل معماها و رویارویی با اتفاقاتی که در آن فضا می افتند٬ به عمق یه ماجرای واقعی فرو خواهیم رفت. اتاق فرار یک بازی گروهی است و نیاز به Team Work برای حل به موقع و مناسب معماها دارد.

آخرین نفر، دومین بازی مجموعه دژاوو با تم دلهره‌آور است که ۹۰ درصد درجه سختی و ۸۰ درصد درجه ترس دارد. این بازی از بزرگ‌ترین بازی‌های حال حاضر کشور است که با فضاسازی خاصی طراحی شده است. اتاق فرار آخرین نفر محصول سال ۱۴۰۰ است و اولین اتاق فرار ترسناک با تم مدرسه به شمار می‌آید. مجموعه اتاق فرار اسکیپ کیوب در اپال مال سعادت آباد با دو بازی فعال از بهترین اتاق فرارهای تهران در غرب است. نمایشی مهیج و دلهره‌آور را دراتاق فرار اسکیپ پیلوت تجربه خواهید کرد.

با نقشه‌ای که در دست دارند، به ورودی یک غار می‌رسند و برای یافتن گنج باید به درون غار بروند. مخاطب اتاق فرار اسکیپ ویژن آقایان و بانوان‌اند و محدوده سنی از ۱۶ سال به بالا و مدت‌زمان بازی هم ۶۰ دقیقه است. در واقع اتاق فرار یا اسکیپ روم همان بازی های کامپیوتری هستند که در دنیای واقعی شبیه سازی شده اند و به صورت گروهی انجام می شوند.

پیشنهاد بازی