خدمات اجرای کناف مراحل و اصول نصب نمایندگی کناف 02122334402

خدمات اجرای کناف مراحل و اصول نصب نمایندگی کناف 02122334402

سقفهای کاذب یکپارچه کناف، بدون درز بوده و ساختار آنها از اتصال صفحات روکش دار گچی به زیرسازی فولادی که به سقف اصلی متصل می باشد، تشکیل می قیمت کناف سقف شود. این ساختار از نظر معماری بسیار منعطف بوده و در ساخت سقفهای معلق تزئینی(دکوراتیو) کاربرد ویژه دارد. اجرای سریع و آسان، عبور آسان تاسیسات مکانیکی و الکتریکی، انعطاف معماری بالا و امکان دستیابی به مشخصاتی نظیر عایق حرارتی و صوتی و مقاومت در برابر حریق و رطوبت از ویژگی های سقف کاذب یکپارچه کناف می باشد. کناف‌کاری سقفروش جدیدی است که در سال‌های اخیر برای زیباسازی سقف در دکوراسیون داخلی ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری و غیره رواج پیدا کرده است.

ساختمان سازی دارای مراحل و نظم خاصی است و به خاطر داشتن ظرافت و نکات فنی مرحله به مرحله آن از اهمیت زیادی برخوردار است. بهترین پیشنهاد در ساختمان سازی و اجرای کناف در اصفهان استفاده از مهندسان معمار و کارشناسان زبده هستند. در ساختمان سازی هر اندازه درصد اشتباه کم باشد در هزینه‌ها و مخارج و همچنین وقت و زمان پروژه صرفه جویی می‌شود.

کناف با توجه به قیمت ارزان، زیبایی، اجرای سریع، عدم‌اتلاف وقت پس از پایان کار و وزن کم جهت دکوراتیو بودن بسیار مناسب است. از طرفی گچ با توجه به مقاومت بیشتر در برابر ضربه، فشار و ترک برای ستون‌های اصلی بیشتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. بازوی محرک طرح کناف و جلوی زیبای خانه و محیط نور و رنگ هستند. در قسمت بالای کانتر آشپزخانه و نور مخفی و حتی باکس آباژور با با اجرای آرک اپن کناف آن منطقه بسیار ملایم و دلنشین می‌شود. وقتی نور و رنگ با هم ترکیب می‌شوند تاثیر متفاوتی در فضای داخلی ایجاد می‌کنند.

  • نام این سیستم‌ متعلق به یک شرکت آلمانی به نام کناف می‌باشد که در منطقه سارلند این کشور راه‌اندازی شده است.
  • نصاب سقف کاذب کناف نقش اجرایی داشته و میزان تبحر، استعداد و سلیقه کاری استاد کناف کار بسیار حائز اهمیت است.
  • اما در نظر داشته باشید که اگر در حال ساخت‌وساز ساختمان باشید و بخواهید چند واحد آن را کناف‌کاری کنید، متخصصان هزینه کمتری به ازای یک متر به شما پیشنهاد‌ می‌دهند.
  • این نوع سقف کاذب کنافی را با توجه به وسایل و اجزای دیگر منزل طراحی می‌کنند.

علاوه بر این سازه باید به گونه ای نصب شود که از استحکام بالایی برخوردار باشد. این موارد جزو استاندارد های مهمی است که حتما در اجرای سقف کناف مورد توجه قرار بگیرد. سقف کاذب کناف سقف ی است سبک ، که در روند تولیدات صنعتی دارای ویژگی هایی از قبیل مقاومت در برابر زلزله و برخی دیگر از مشخصات فنی استاندارد میشود که میتواند جایگزین مناسبی برای سقف های کاذب گچ و رابیتس میباشد . اجرای سقف کاذب کناف به صورت اتصالات خشک انجام میشود به این صورت که زیر سازی هایی از فولادهای سبک که صفحات گچی روکش دار در یک و یا چند لایه روی آن قرار میگیرد و به هم پیچ میشوند . به طور کلی بزرگترین مزیت سقف های سقف کاذب کناف امکان ایجاد فضاهایی برای عبور تاسیسات و کانال ها است .

سقف کاذب ثابت کناف (ساده و دکوراتیو)

با توجه محل زندگی و میزان رطوبت هوا در کنار اهمیت ضد حریق بودن ساختمان می‌توانید از انواع کناف MR، FR و FM برای سقف و دیوار بهره ببرید. با نصب هر یک از صفحات کناف ذکر شده مقاومت ساختمان در برابر رطوبت و آتش‌سوزی را افزایش خواهید داد. به طور معمول پیاده‌سازی سقف کاذب کناف به ازای هر 100 متر مربع 4 الی 5 روز کاری بر اساس مدل اجرای طول خواهد کشید. ساده‌ترین و ارزان‌ترین کارهایی‌اند که می‌توان برای سقف کاذب و طراحی داخل و سقف خانه و کناف اتاق خواب یا سقف آشپزخانه انجام داد.

کناف سقفی سرویس بهداشتی

همونطور که در شکل زیر می بینین، قطعات کناف یا همان گچ برگ، در یک سمت از لبه­ ی خود دارای فرو رفتگی با شیب ملایمی هستن و در این سمت ضخامت کمتری دارن. کناف کارها وقتی میخوان دو تا صفحه ی کناف رو در کنار هم نصب کنن، این اضلاع کم ضخامت رو در کنار هم قرار میدن. حتی گاهی افراد حرفه ای تر، این فرو رفتگی رو به وسیله ی تیغ های مخصوص، در سمت دیگه ی صفحه ی کناف هم ایجاد می کنن. پیچ های به کار رفته برای نصب کناف ها در این مرحله، پیچ های کونیک نام دارند.

برای اجرای سقف کناف در بازسازی ساختمان لازم است بدانید که کناف مربوط به سقف نیازی به گچ و خاک ندارد و شما می توانید بعد از اینکه نصب آن به اتمام رسید روی کناف را رنگ آمیزی کنید. به همین دلیل است که استفادهاز کناف در طراحی داخلی ساختمان روند کاری شما را افزایش می دهد و توانسته است طرفداران بسیاری را بدست آورد. چیزی که واضیح و مشخص است، کناف کاری سقف جز امور تخصصی در بازسازی آپارتمان به حساب می آید که بهتر است توسط افراد متخصص صورت پذیرد که هم در هزینه ها صرفه جویی به عمل بیاید و هم در اسرع وقت، پروژه به اتمام برسد.

سقف کاذب خودآویز، وزن کمی دارد و سبک است؛ زیرا وزن تایلهای گچی و زیرسازی آن بسیار پایین است. در نوشته قبلی با مدلهای مختلف سقف کناف در دکور اتاق پذیرایی آشنا شدید و مشاهده کردید که چگونه می توان اتاق پذیرایی را با این طرحهای زیبا و با کمک مصالح کناف، زیباتر و خاص تر کرد. اصلی ترین پارامتر برای محاسبه قیمت این نوع سقف، متحرک و یا ثابت بودن آن است.همچنین این کناف ها می توانند به دو صورت ساده و یا طرحدار موجود باشند که همی مورد نیز کاملا بر روی قیمت تاثیرگذار هستند. در واقع می توان اینطور بیان داشت که قیمت کناف سقف بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می شوند که هر کدام از آن ها اهمیت های مخصوص خود را دارند. اگر یک پذیرایی کلاسیک و یا مدرن را دارید، بهتر است از روش هایی همچون گچ بری دوری کنید و موارد جدیدتری را جایگزین آن نمایید. همچنین از آنجایی که این سقف از ویژگی ای به نام رنگ پذیری بهره می برد، شما می توانید به دیگر وسیله های خانه نیز نگاهی بیندازید و رنگ آمیزی را متناسب با آن رو به جلو ببرید.

ویژگی اصلی پنل MR مقاومت بالا در برابر رطوبت بوده و برای مناطق شمال و جنوب کشور ایران بسیار مناسب خواهد بود. همچنین با توجه به روکش مقاوم ضد آب و ضد رطوبت این پنل، گزینه مناسبی برای کناف سقفی سرویس بهداشتی و حمام است. ایرادهایی که در زیر آوردیم در اثر مهارت پایین و یا اصولی کار نکردنِ کناف کار به جهت کم کردن هزینه ها و یا افزایش سود به وجود میان.

طرح های تجاری سقف کاذب کناف ما جدیدترین طرح های کناف ایران میباشد . کلی نمونه کار درجه یک در سایت ما برای شما عزیزان تنظیم شده است تا بتوانید در انتخاب طرح های کناف تجاری بهترن عمل کنید . هر طرحی که مد نظر شما باشد با بهترین قیمت در کلیه نقاط تهران توسط تیم کناف کار تهران دکو آرت ایران اجرا میگردد .