ثبت نام و آموزش صرافی کوکوین KuCoin برای ایرانیان رمز ارز یاز

ثبت نام و آموزش صرافی کوکوین KuCoin برای ایرانیان رمز ارز یاز

این رمزارز برای پرداخت کارمزدهای صرافی قابل استفاده است. در صورت استفاده از توکن KSC برای پرداخت کارمزدها، تخفیف‌های قابل توجهی به کاربر تعلق خواهد گرفت. این قابلیت نیز برای تریدرها می‌تواند بسیار کاربردی باشد. صرافی کوکوین یکی از جدیدترین پلتفرم‌های معاملاتی در کریپتو کارنسی است که به سرعت بین فعالان این حوزه محبوب شده است. میشل گان و اریک دان دو نفر از اعضای اصلی تیم طراحی این صرافی بودند. گرچه این صرافی دسترسی کاربران ایرانی را مسدود کرده است اما مزایا و سرویس‌های متنوع صرافی Kucoin باعث شده تا تعداد زیادی از فعالان این حوزه در کشورمان همچنان از خدمات این بستر رمزارزی استفاده می‌کنند.

ثبت نام در صرافی کوکوین – آموزش تصویری ۰ تا ۱۰۰

“Promotion” در این گزینه رمز ارزهای محبوب برای استیک کردن به شما نمایش داده می‌شوند. توجه داشته باشید که استیک کردن در این قسمت محدودیت زمانی دارد. ابتدا مانند قسمت قبلی از طریق داشبورد بالای صفحه پنل کاربری خود به گزینه “Assets” بروید. ابتدا از طریق داشبورد بالای صفحه پنل کاربری خود؛ به گزینه “Assets” رفته و سپس بر روی گزینه “Main Account” کلیک کنید.

↵ در صرافی کوکوین ثبت نام کنیم یا صرافی کوینکس؟

کارمزد در معاملات این صرافی برابر 0.1 درصد است که مقدار پایین‌ تری نسبت به دیگر صرافی های ارز دیجیتال دارد. کارمزد معاملات فیوجرز در این صرافی با نرخ وام USD/USDT تنظیم می شود. بودجه معاملات فیوچر هر هشت ساعت یکبار بروز رسانی می‌شوند. صرافی کوکوین در سال 2017 و توسط Michael Gan و Eric Don تأسیس شده است. این صرافی پروژ های مالی موفقی از جمله Ant Financial و BOX PAY را پیاده کرده است.

صرافی کوکوین از طریق تیکت، چت آنلاین 24 ساعته و یک مرکز پشتیبانی پاسخگوی سوالات و مشتریان خود است. همانطور که در قبل اشاره شد شما می‌توانید با افزایش سطح کاربری خود از تخفیفاتی بهره‌مند شوید و کارمزدهای کمتری در معاملات خود بپردازید. میزان کارمزد دریافتی این صرافی در معاملات مارجین، مانند معاملات اسپات برای هر دو حالت تیکر و میکر 0.1 درصد است. همچنین می‌توان بدون احراز هویت، معاملات اسپات و فیوچرز را در این پلتفرم انجام داد.

بنابراین قبل از هرچیز باید یک پسورد معاملات و همچنین شناسایی گوگل آسنتیکیتور اکانت خود را فعال کنید. با اینکه پس از ثبت نام در کوکوین، اکانت کاربری شما آماده خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال می شود. با وجود این که در ابتدا نیازی به تکمیل احراز هویت در صرافی Kucoin نیست، اما تکمیل این مرحله باعث برداشته شدن محدودیت‌هایی در حجم مبادلات خواهد شد. با این حال فشارهای سیاسی و قانونی دولت‌ها بسیاری از صرافی‌ها را مجبور به دریافت اطلاعات هویتی کاربران کرده است. موضوعی که به طور کل با ماهیت دنیای بلاک چین و رمزارزها در تضاد است.

در کادر بعدی، رمز عبوری را برای اکانت خود انتخاب کنید.

رقمی و ثبت آدرس ایمیل را هم به انجام برسانید تا با اطمینان بیشتر به معاملات خود بپردازید. البته قبل از استفاده از این امکان باید با ریسک ها، منافع و جزئیات کار آن کاملاً آشنا باشید. شرایط دیگری در سیستم تعبیه شده که به صودت خودکار و تحت شرایطی از پیش تعیین شده، وجوه شما در اختیار کاربران قرار می گیرد و به آن ها قرض می دهد. تمام تلاش ما این است تا نکات مربوط به معرفی این صرافی را در اختیارتان قرار دهیم تا با خیال راحت به معاملات خود بپردازید و تجربه معاملات سریع، هوشمند و ایمن برایتان بسیار عادی و قابل دسترس باشد. در کادر بعدی، رمز عبوری را برای اکانت خود انتخاب کنید. این رمز باید 8 تا 10 کاراکتر، ترکیبی از حروف و عدد و حداقل دارای یک حرف بزرگ باشد.

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin

بند قصد اهراز هویت توصرافی کوکوین را داشتم بعد تو قسمت وریفای درخواست عکس با نوشته کد داینامیک میخواد . در صفحه ای که برای شما باز می شود، ابتدا باید کد 6 رقمی گوگل اتنتیکیتور را وارد نمایید، لذا اگر هنوز تایید دو مرحله ای را در حساب خود فعال نکرده اید به ابتدای مقاله مراجعه کنید و آن را فعال نمایید. پس از اینکه حسابتان را در کوکوین شارژ کردید، باید دارایی به حساب اصلی تان در این صرافی وارد گردد. دلیل این امر این است که بتوانید از دارایی خود برای ترید استفاده کنید. بنابراین بدین منظور باید دارایی خود را به تریدینگ اکانت در کوکوین منتقل کنید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ورود به صرافی کوکوین لطفا از صفحه ما بخواهید.