تور عمان قیمت تورهای عمان و تور ارزان عمان دنیا گردی-عمان 777

قلعه طاقه نیز یکی دیگر از مکان‌های تاریخی و قدیمی خاندان سلطان قابوس می‌باشد. این عمارت که امروزه به عنوان موزه از آن استفاده می‌شود دارای اتاق‌های متعدد است. این اتاق‌ها با ابزار و وسایل قدیمی تزئین شده و چگونگی شیوه زندگی مردم عمان را به نمایش گذاشته اند. به شما این امکان را می‌دهد که جاذبه‌های طبیعی عمان را ببینید و از آن به عنوان سفری خاطره‌انگیز یاد کنید.

در این مرکز خرید وسیع انواع فروشگاه‌ها با برندهای معروف جهان از کیف و کفش و لوازم آرایش تا رستوران‌های متعدد با منوهای متعدد وجود دارد. در این مرکز خرید برای سهولت مشتریان و صاحبان فروشگاه‌ها کلیه امکانات وجود دارد. به شما پیشنهاد می‌دهد از انواع عطرهای معروف عمان که جهت سوزاندن است را خریداری نمایید. این عطرها که کارایی مختلفی دارند جهت استفاده در حمام، ماساژ و مناسب با جنسیت افراد بوهای مختلفی دارد. شنایی با نوع زندگی، آداب غذا خوردن، نوع پوشش، چگونگی زندگی بومی و … این امکان را به شما می‌دهد که سفری به‌یاد ماندنی را برای خود و خانواده خود فراهم کنید.

به علاوه تور لحظه آخری عمان نیز می تواند یکی دیگر از گزینه های مناسب و ارزان قیمت برای شما باشد. در ادامه از آن جایی که ویزای توریستی عمان فرودگاهی است، دغدغه ای برای اخذ ویزا ندارید و به محض وارد شدن به خاک این کشور ویزای شما در فرودگاه صادر می شود. هزینه این ویزا به عهده مسافر است و هر نفر باید حداقل 300 دلار همراه خود داشته باشد. شما هر زمان که بخواهید یک مقصد گرم سیری و ساحلی را برای سفر خود انتخاب کنید، تور عمان می‌تواند یکی از گزینه های شما باشد، با این وجود بهترین زمان برای سفر به عمان شش ماهه دوم سال بویژه ماه‌‌های آذر، دی و بهمن هستند. اقلیم گرم عمان در طول ماه‌های مذکور تعدیل شده و از خنکای بسیار مطبوعی برخوردار می‌گردد. از این رو در فصول پاییز و زمستان پکیج‌ها پیشنهادی شرکت خدمات مسافرتی آوای بورالان به مقصد عمان متنوع‌تر می‌باشند و بازدید از جاذبه‌های آن را در قالب سفری خاطره‌انگیز به عمان میسر می‌سازند.

تجربه سفر خاطره‌انگیز به مسقط با تور عمان لیانا پرواز

4️⃣ افرادیکه قبل از سفر نتیجه منفی تست پی سی آر با اعتبار 72 ساعت قبل از پرواز را ارائه دهند از قرنطینه تور عمان معاف هستند. با کاهش قدرت در سده بیستم میلادی این کشور تحت تاثیر و نفوذ گسترده بریتانیا قرار گرفت اما هیچگاه به شکل رسمی بخشی از آن نگردید. عمان پیوند گسترده نظامی و سیاسی با آمریکاو پادشاهی بریتانیای بزرگ دارد ولی سیاست خارجی آزادانه ای درپیش می‌گیرد.

در این شهر بازار سوک و بازار بُز نیز برپا می شود که دو روز در هفته باز است. ویزای عمان فرودگاهی میباشد و پرداخت آن در فرودگاه به عهده مسافر است . تور عمان به صورت اختصاصی با امکان افزایش و کاهش تعداد شب های اقامت یا خدمات با هماهنگی با کانتر های فروش امکان پذیر است . همانند سایر کشورهای عربی خلیج فارسمنبع اصلی درآمد کشور، نفت است. اگر به شرکت در این تور علاقه‌مند هستید اما مشغله کاری به شما اجازه مراجعه حضوری را نمی‌دهد، می‌توانید با تکمیل فرمی که در همین صفحه قرار دارد و پرداخت از طریق درگاه‌های ایمن بانکی، این تور را رزرو نمایید.

با توجه برای مقصد عمان تورهای مسافرتی گوناگونی وجود دارد، اگر به دنبال سفری پر از خاطره با پایین‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت به شهر مسقط هستید، تور عمان بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در این تور، از مناطق دیدنی این شهر سنتی و مدرن بازدید خواهید کرد و در لوکس‌ترین هتل‌های خاورمیانه اسکان خواهید داشت. اگر بخواهیم با شما صادق باشیم باید بگوییم که تور عمان، در اصل تور گرانی نیست!

  • دین رسمی این مردم اسلام است و بخش اعظم مردم پیرو مذهب اباضیه می باشند.
  • در آخر نامی گشت سفری لذت بخش و به یادماندنی را برای شما آرزومند است.
  • شرکت کنندگان در تور عمان ساعات زیادی را به لذت از طبیعت این منطقه می گذرانند.
انتخاب سوم شما برای تجربه تور ارزان عمان این است که در فصل های لوسیزن و کم گردشگر سفر کنید. عمان در قسمت جنوب غربی ایران و در ساحل خلیج فارس قرار دارد؛ شاید به نظر نرسد اما سفر به عمان می تواند یکی از بهترین سفرهای عمرتان باشد. تور عمان به صورت هوایی برگزار می شود و از آنجایی که فاصله زیادی با ایران ندارد شاید نهایتا 2 ساعت در پرواز باشید. یکی از جالب ترین و هیجان انگیزترین سفرها به عمان سفر با تور کشتی کروز است که جزو سفرهای لوکس و بسیار جذاب می باشد. کشتی هایی شیک و مجلل که در آب های نیلگون خلیج فارس لنگر می گیرند و از مرزهای آبی امارات و عمان می گذرند. تور عمان معمولا در فصل زمستان طرفداران بیشتری دارد؛ چرا که هوای آن منطقه گرم است و هرچه به سمت تابستان بریم گرمای هوا شدید تر و آفتاب آن سوزان تر می شود.

تور عمان | تور عمان (مسقط-صلاله) نوروز 1401

تور عمان قیمت تورهای عمان و تور ارزان عمان دنیا گردی-عمان 777 همچنین شما می‌توانید برای خرید تور لحظه آخری عمان و آفر تور عمان با مشاوران ما تماس بگیرید و با یک تور ارزان بهترین سفر را برای خود و همراهانتان برنامه ریزی کنید. قابل توجه گردشگران تور عمان، کشور عمان داراری حکومتی پادشاهی است که پاتخت آن شهر مسقط می باشد ، و بیش از 2 میلیون جمعیت در آن زندگی می کنند. این محبوبیت تا آنجایی پیشرفته که امروزه مسقط را به عنوان پایتخت گردشگری کشور های عربی می شناسند. اما جدای از این مسئله جالب است بدانید که دوقسمت از عمان از خاک اصلی این کشور جدا می باشند. یکی از آن ها مسندوم نام دارد که در انتهای تنگه ی هرمز قرار گرفته استو شهرستان کوچکی می باشد و بخش دیگر مدحاء نام دارد.

آژانس هواپیمایی جنوب شرق با هدف ارائه خدمات نوین در صنعت گردشگری سیستم فروش پروازهای سیستمی , چارتری و آسان ترین راه برای خرید بلیط هواپیما اپلیکیشن آسان تیک را راه اندازی نمود. خاک عمان کوهستانی می باشد و در مناطق داخلی کوه های زیادی دارد که برای صخره نوردی مناسب می باشد. بیشتر صخره های عمان در کف اقیانوس تتیس بین ایران و عمان می باشد. با توجه به موقعیت قرار گیری جغرافیای عمان آب و هوای گرم و سوزان می باشد قسمت های جنوب گرم و مرطوب و دیگر نقاط گرم و خشک می باشد و به طور کلی بارندگی خیلی کمی دارد. مناطق جنوبی معتدل و گرم و در زمستان و بهار بارندگی زیادی دارد اما در قسمت های شمالی و مرکزی گرم و سوزان می باشد.