کلکسیونی از بهترین طرح های تابلو فرش دستبافت در فرش آنلاین

تابلو فرش همان‌طور که از نامش مشخص است، برای استفاده روی دیوار و تزئین آن به کار می‌رود. این آثار زیبا می‌توانند دیوار خانه، شرکت، مغازه، فروشگاه، آموزشگاه و هر جای دیگری را دو چندان زیبا کنند. همچنین نوع نخ های به کاربرده شده شیمیایی هستند که در مقایسه با الیاف دستباف از مقاومت بسیار کمتری نیز برخوردارند . به طور خلاصه اگر بخواهیم الیاف به کاربرده شده در تابلو فرش را از لحاظ برتری با یکدیگر مقایسه کنیم به این صورت میشود.

تمامی این محصولات در سایزهای فرش 12 متری، 9 متری و 6 متری موجود بوده و در سایزهای سفارشی قابل بافت هستند. در هنگام خرید تابلو فرش باید حواستان باشد که تابلو فرش ماشینی با ابریشم مصنوعی با نام طبیعی به شما نفروشند. ؟ بله اعتقاد ما هم بر این است که محل خرید بسیار بسیار مهم است و اینکه شما در کدام شهر هستید و در کجای ایران زندگی می کنید در پاسخ این پرسش بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

کلکسیونی از بهترین طرح های تابلو فرش دستبافت در فرش آنلاین فرش‌های دستباف به خاطر استفاده از الیاف طبیعی بافت نرمی دارند اما از نظر ظرافت کار معمولا فرش دستباف یک و سر و گردن بالاتر است. فرش های تک و استوک، فرش ماشینی با طرح های متنوع و زیبا در این مجموعه با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به فروش می رسد. این فروشگاه زیباترین طرح ها و جدیدترین رنگ ها و طرح های فرش 1500 شانه، فرش 1200 شانه با گل های برجسته و ساده، فرش 700 شانه، فرش ماشینی مدرن، فرش وینتیج و همچنین فرش اتاق کودک را ارائه می دهد. شاید بتوان تابلوهای جادویی و رنگین را یکی از مفهومی‌ترین تزئینی‌ها دانست ؛ یعنی یک شی زینتی که تاریخ ، معنا ، فرهنگ و اصالت ایرانی و خارجی را در خود جای داده است. کارگاه های بافندگی وجود دارند که طرح های اختصاصی مخصوص به خود را دارا می باشند که در تعداد بسیار محدودی تولید می شوند که اصطلاحا به این قبیل تابلوفرش ها، تابلوفرش های امضا دار می گویند. به طور مثال کارگاه هایی در سردرود وجود دارند که در ماه 2 عدد از یک طرح که منحصرا برای همان کارگاه است تولید می کنند که همین کمیاب بودن طرح باعث قیمت بالای آن طرح می شود.

چنانچه از شما خواسته شود که رجشمار فرشی را که قبلاٌ بافته شده است محاسبه کنید،کافی است که با خط کش یایک متر خیاطی ، ۷ سانت آنرا ( از هر قسمت بافت که خواستید ) اندازه گرفته و سپس تعداد گره های بکار رفته در آن رابشمارید. قطعا شما هم دلتان نمی‌خواهد یک فرش دستباف بازدگی‌های زیاد در خانه شما حضور داشته باشد. از جمله دیگر تابلوفرشهای دستباف می توان به طرح گربه، شیر، پلنگ و… اشاره کرد.

تابلوفرش دستباف طرح دایره هستی

قبل از هر چیز مهم است بدانید که برای خرید تابلو فرش قرار است چقدر هزینه کنید چرا که تابلو فرش‌ها به دو نوع دستی و ماشینی تقسیم می‌شوند که از لحاظ قیمت باهم تفاوت دارند. تفاوت اصلی آن‌ها با فرش در نداشتن ریشه، ابعاد کوچکتر و عموما قاب شدن است. تابلو فرش به عنوان بخشی از دکوراسیون معمولا به دیوار زده می‌شود و برای علاقه‌مندان به فرش، کالایی نفیس و ارزشمند به‌شمار می‌رود. امروزه تابلو فرش‌ها جزو کالاهای شیک، اصیل و گران قیمت در دکوراسیون محسوب می‌شوند و با خرید تابلو فرش می‌توانید جلوه‌ای از هنر ایرانی را بر روی دیوار داشته باشید. بهتر است زمانی که محصول را تهیه می نمائید یک قاب بسیار زیبا و شیک برای آن سفارش دهید.

تابلو فرش نفیس دستباف مینیاتور طرح شکوفه های صبحگاهی کد T02161

چندان فرقی ندارد که هدف از خرید تابلوفرش تکمیل دکوراتیو منزل باشد یا هدیه دادن آن، در هر حال این خریدی موفق از طرف مشتریان هنردوست به‌شمار می‌آید. خواستگاه زیباترین تابلو فرش شهرهای تبریز و سردرود ونایین و مشهد است. پرداخت برجسته توسط قیچی های مخصوص تابلو فرش انجام می شود; که این نوع پرداخت با ایجاد بعد و برجستگی سبب خلق زیبایی‌های فوق‌العاده‌ای در تابلو می‌شود. این نوع تابلوفرشها با الهام از نقاشی های استاد فرشچیان بافته می شوند. تاریخچه قالی بافی رشد، گسترش و توسعه‌ آن به سده‌ پنجم پیش از میلاد باز می‌گردد. شواهد حاکی از آن است که بافت تابلو فرش در دوره‌ ساسانی رونق گرفته است.

نکاتی که در ادامه مطلب خدمت شما عرض خواهیم کرد، نکاتی بسیار مهمی هستند که توصیه می کنیم در زمان خرید به آن ها دقت کنید. شامل استفاده از تصاویر مربوط به دسته گل‌ های تزئینی و طبیعی می‌ باشد. استفاده از یک بافته طبیعی که از مواد مصنوعی برای خلق آن استفاده نشده است و همین موضوع باعث می شود که هیچگونه خطر سلامتی و زیست محیطی به همراه نداشته باشد. طرح هایی آثار نقاشان جدید که در بازار وجود ندارند بیشترین خواهان را در بازار دارند. از نکات قابل توجه پرهیز از راه رفتن و یا نشستن بر روی فرش و موکت قبل از خشک شدن کامل آنهاست، در غیر این صورت احتمال بروز لکه وجود دارد. سپس باید با یک دستمال کتانی نمدار سطح فرش را از شوینده و چرکهای حل شده در آن پاک نموده و هر از چندگاهی دستمال مورد نظر را با یک دستمال تازه دیگر عوض نمود.

تابلوفرش ها از اجزای جدایی ناپذیر دکوراسیون خانه های ایرانی به شمار می روند و ایرانیان از دیرباز به آن ها علاقه خاصی تابلو فرش کلاریس داشته اند. تنها بافت تابلو فرش مهم نیست، “پرداخت” یکی از مهمترین مراحل داشتن تابلو فرش خوب می باشد که در صورت عدم انجام صحیح می تواند از زیبایی و ارزش کل کار کم کند. تا چند دهه پیش از این، کمتر کسی تصوری از خرید غیرحضوری در ذهن داشت.

  • خرید این محصول به‌عنوان بخشی از دکوراتیو منزل یا جهت هدیه و موارد مشابه پیشنهادی ویژه به‌شمار می‌آید.
  • اما از آنجایی که صنایع دستی نسبت به نوع ماشینی نیاز به زحمت و تلاش بیشتری دارند، تابلو های دستباف نیز نسبت به ماشینی از ارزش و قیمت بیشتری برخوردارند.
  • در تابلو فرش چاپی عکس شما با اختلاف رنگی کمی روی فرش سفید از قبل بافته شده چاپ می شود .
  • پس از خشك شدن كامل، پرز فرشهاي ويسكوز بهم جسبيده حالت زبرى مثل كاغذ سمباده پيدا ميكنند.