بک لینک چیست ؛ چگونه بک لینک خوب بگیریم؟-بک لینک گلدلینک

آیا شما دوست دارید از سایتی مانند ایسنا بکلینک دریافت کنید یا یک سایت ناشناس و گمنام که اتفاقی از آن بازدید کرده‌اید؟ گوگل نیز همین حس را در مورد دریافت بک لینک دارد. همانطور که ذکر شد یک بار دریافت بک لینک باکیفیت می‌تواند قدرت بیشتری نسبت به هزار بکلینک با کیفیت پایین داشته باشد. بک‌ لینک‌ها افزایش بازدید از وب‌سایت شما را به دنبال دارند و می‌توانید به سئو سایت خود کمک بسزایی کنید.

چطور می‌توان بک‌لینک بیشتری گرفت؟

ما در ادامه دو روش بررسی بک لینک در گوگل سرچ کنسول و ابزار ahrefs را به شما معرفی می‌کنیم. البته برای عدم دزدیده شدن استراتژی لینک سازی خارجی‌ می‌توانید با بستن دسترسی آنالیز صفحه ربات‌های بررسی بک لینک، امکان بررسی لینک‌ها توسط رقبا را متوقف کنید. با استفاده از خدمات بک لینک یاسئومی می‌توانید بهترین استراتژی ساخت بک لینک را برای سایت خود استفاده کرده و به بهترین نتیجه در نتایج موتور جستجوی گوگل برسید. این کار را می‌توانید با خرید بک لینک سایدواید یا خرید رپرتاژ انجام دهید. برای خرید بک لینک از فوتر یا بخش‌های دیگر، باید هزینه‌ای را به صورت ماهیانه پرداخت کنید.

فیلم آموزشی مفهوم بک لینک و چگونگی گرفتن بک لینک

بک لینک چیست ؛ چگونه بک لینک خوب بگیریم؟-بک لینک گلدلینک های غیرطبیعی فریب دادن موتورهای جستجو است تا باور کنند یک سایت ارزش بیشتری نسب به ارزش واقعی خود دارد. لینک‌ نوفالو در اکثر موارد توسط الگوریتم گوگل نادیده گرفته می‌شوند. انستیتو سئوف با حضور جمعی از متخصصان برنامه نویسی وب و سئو با هدف ارتقاء و بهبود کسب و کارهای آنلاین بنیان نهاده شده است. ما در سئوف مدیرت کسب و کارهای آنلاین را به عهده میگیریم تا در دنیای پر رقابت وب سهم عمده‌ای داشته باشند. همانطور که قبلا اشاره شد، اینفوگرافی‌ها نوعی محتوا هستند که برای بدست آوردن بک لینک در سئو خیلی ایده‌آل هستند.

لازم به ذکر است شما با استفاده از بهترین تاکتیک‌های لینک‌سازی هم قادر به پوشش ساختار و محتوای ضعیف و بی‌کیفیت وب سایتتان نخواهید بود. در این نوشتار ضمن پاسخ به سوال بک لینک چیست و چه تاثیری بر سئوسایت دارد، انواع بک لینک‌ها و روش‌های ساخت بک لینک نیز مورد مطالعه و بررسی قرار گرفت. همان‌طور که بیان شد، کسب بک لینک و کاربرد ستراتژی درست برای لینک سازی میتواند جایگاه وب‌سایت شما را در نتایج گوگل بهبود دهد. می‌توانید وبلاگ بسازید، مرتب در آن محتوا منتشر کنید و لینک سایت خود را، به روشی طبیعی و هوشمندانه در آن جای دهید.

Page Authority (پیج اتورریتی) دقیقاً همان تعریف DA را دارد با این تفاوت که در اعتبار دامنه، میزان اعتبار کل دامنه سنجیده شده است اما در اعتبار صفحه تنها ارزش همان یک صفحه در نظر گرفته می‌شود. بنابراین بهترین حالت گرفتن بک لینک از یک سایت معتبر این است که در یک صفحه با ارزش آن لینک سازی کنید. برای پیدا کردن PA و DA سایت‌ها و صفحات مختلف می‌توانید از ابزار Moz Bar استفاده کنید.

همچنین نوشتن نظر در قسمت نظرات وبسایت‌هایی که دارای تعداد بالای نظر اسپم هستند نیز یکی از روش‌هایی است که بر خلاف خط مشی گوگل است. دلیل وجود بک‌لینک‌ها هدایت کاربران به منابع مفید و با کیفیت است. وقتی کسی روی لینک سایت شما که در یک سایت دیگر گذاشته شده کلیک می‌کند، در واقع شما ترافیک ارجاعی دریافت می‌کنید. شما می‌توانید با مراجعه به قسمت Referral Traffic در گوگل آنالیتیکس کاربرانی که از طریق بک‌لینک‌ها به سایت شما وارد شده‌اند را ببینید.

  • موارد متعدد دیگری را هم می‌شود ذکر کرد اما فکر می‌کنم تا حدودی متوجه شدیم که مفهوم ارزش بک لینک چیست و چگونه تعیین می‌شود.
  • بعضی از فاکتورها در طول زمان تغییر می‌کنند و بعضی دیگر همیشه ثابت هستند.
  • شرکت در این دوره میتواند منبع مناسبی برای یادگیری همه چیز در مورد بک لینک باشد.
  • موتورهای جستجو مانند گوگل از بک لینک به عنوان یک سیگنال مهم رتبه‌بندی استفاده می کنند.
  • دریافت بک لینک‌های با کیفیت یه یک دغدغه اساسی برای مدیران سایت و بازاریابان دیجیتال تبدیل شده است.

من معمولا بابتش دریافت می کنم، اما خیلی خوشحال می شم اگه قبول کنین این را رایگان برای شما بفرستم. من داشتم دنبال یک دستور برای می گشتم که با سایت شما مواجه شدم. با استفاده از این ابزار به راحتی می تونین تمامی لینک های شکسته یک صفحه را پیدا کنید. هم چنین لینک های شکسته را به رنگ قرمز در میاره تا پیدا کردنش راحت باشه. همان طور که می بینید، افراد برای اینکه به سایت من لینک بدن خیلی خوشحال اند.

استخدام در شرکت سئوکار

این لینک‌ها را به عنوان اینباند لینک یا لینک ورودی نیز می‌شناسند. چرا که موجب وارد شدن کاربران دیگر به وب‌سایت مورد نظر می‌شوند. بک لینک را به عنوان یکی از عوامل تاثیرگذار در سئو خارجیبه بهترین روش بک لینک شمار می‌آورند. برای گوگل این موضوع خیلی اهمیت داره که وب سایتی که به ما لینک میدهد مرتبط به سایت ما باشد. زمانیکه گوگل می خواهد وارد سایت ما شود، چون در روزهای نخست وب سایت ما برای گوگل مانند معما می ماند. با استفاده از اینکه چه سایت هایی به ما لینک دادن و ساختار داخلی سایت ما و بررسی محتوا کرده و زمینه کاری وب سایت ما را متوجه می شود.