گوشی موبایل شیائومی

با این حال کارکرد دوربینهای این گوشی در محیطهای تاریک چندان خوب نیست، اما قطعا در روز و محیطهای روشنتر میتوانید عکسهای خوبی با این گوشی ثبت کنید. مدیاتک در بخش میان رده شرایط خوبی ندارد، اما با G90T شرایط تغییر کرده است و این اولین تراشه میان رده مدیاتک مخصوص بازی است. تراشه Helio G90T از نظر عملکرد در بخش میان رده قرار دارد و به خوبی کار خود را انجام می دهد، اما از نظر گرما بعد از 20 دقیقه بازی بسیار گرم می شود که در اینجا استفاده از خنک کننده ی مایع توسط شیائومی در این گوشی معنی پیدا phoner می کند.

بررسی گوشی نوت 8 پرو

در کل به نظر میرسد این گوشی به اندازهای ویژگیهای خوب داشته باشد که بتوان از برخی نواقص آن مثل دوربینهای اضافی غیرضروری و طراحی نهچندان جمعوجور گذشت. طراحی ردمی نوت 8 پرو کاملا متحول شده و با ردمی نوت 7 پرو فاصله گرفته است. سنسور اصلی دوربین ردمی نوت 8 پرو همان سنسور 64 مگاپیکسلی به کارگرفته در ریلمی XT است که مثل رقیب خود با 3 سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض، 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و 2 مگاپیکسلی ماکرو همراهی می شود.

همچنین یکسری از لوازم جانبیها میتوانند از گوشی شما در برابر صدمات احتمالی محافظت کنند. علاوه بر این، جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون و پشتیانی از کارت حافظهی microSD هم ویژگیهای مفید دیگری هستند که شیائومی برای این گوشی در نظر گرفته است. در حالی که جک ۳٫۵ میلیمتری خروجی صدا از روی بسیاری از گوشی های پرچمدار بازار حذف شده، دیدن آن روی گوشی ردمی نوت ۸ پرو جالب و خوشحال کننده خواهد بود. همانطور که شیائومی ردمی نوت 8 پرو را معرفی کرد، ریلمی هم از سری جدید گوشی های خود مانند Realme 5 Pro و Realme XT رونمایی کرده است. اگرچه، سامسونگ تلاش کرده است که زبان جدیدی را برای طراحی این گوشی به میان آورد.

سنسور بعدی این گوشی ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.4 خواهد بود که برای عکاسی ماکرو مورد استفاده قرار میگیرد. سنسور بعدی هم ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.2 خواهد بود که برای عکاسی پرتره مورد استفاده قرار میگیرد. ردمی نوت 8 پرو به جای استفاده از اسنپدراگون، از تراشه مدیاتک استفاده کرده است. عکسهایی که از کنتراست خوبی هم بهره میشرکت. HDR بسیار خوب عمل می کند، تصاویر شارپ و تیز است و حتی لبه ها به خوبی تشخص داده شده اند. اما حال همان تکنولوژی با قیمت بسیار مناسب تر در دسترس مشتریان قرار داده شده است. گلکسی A۰۴s با یک صفحه نمایش ۹۰ هرتزی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ارائه میشود. سنسور سونی IMX616 نیز انتخاب سامسونگ برای دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی است که قابلیت تجمیع پیکسل 4 به 1 یا همان Quad Bayer را دارد و در حالت عادی تصاویری 8 مگاپیکسلی ارائه میدهد.

بررسی گوشی سامسونگ

در پشت گوشی دوربین 4گانه با فلش LED به چشم میخورد، همچنین سنسور اثر انگشت درجایی نه چندان مناسب قرار گرفته، به طوری که برای رساندن انگشت خود به آن، باید انگشت خود را بکشید. سخت افزار این گوشی را نمیتوان با محصولات پرچمدار بازار مقایسه کرد؛ اما این موضوع دلیلی بر ضعیف بودن ردمی نوت ۸ پرو نیست. در حالت معمولی با 2 روز استفاده از این گوشی توانستیم شارژ گوشی را تمام کنیم. برای بررسی دقیق تر گوشی موبایل سامسونگ، می توانید از فروشگاه آنلاین فرنا استفاده کنید. شیائومی دو مدل گوشی را از سری ردمی معرفی کرده است. نکته ی منفی در مورد ردمی نوت 8 پرو این که در زمان معرفی این گوشی گفته شده است که تا دو ماه دیگر MIUI 11 را دریافت نمی کند!

از سمت مقابل اگر به بزرگ بودن صفحه نمایش گوشی خیلی علاقمند نیستند، بهتر است نسخه های معمولی سری گوشی های Galaxy S را انتخاب کنید و از خرید سری فبلت های نوت خودداری نمایید. تعویض دوربین پشت ردمی نوت8 پرو – اگر وقتی برنامه دوربین را باز می کنید پیغام خطا می دهد و نمی توانید با دوربین پشت گوشی فیلم برداری یا عکس برداری کنید و یا اگر عکس هایی که با دوربین عقب می گیرید، بی کیفیت و تار هستند، باید گوشی شما توسط تعمیرکاران موبایل بررسی شود. عکاسی با سنسور زاویه باز این گوشی در روز هم بسیار جذاب خواهد بود. افراد حاضر در پروژهی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجیکالا، به طور مستقیم از دیجیکالا کسب درآمد میکنند. این مقاله تلاش میکند به شما کمک کند که با توجه به بودجهتان بهترین انتخاب را بکنید. لذا انتخاب مناسبی برای دوستداران عکسهای سلفی است. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی گلکسی A23 هم میتواند نظر علاقهمندان به عکسهای سلفی را جلب کند.

موبایل شیائومی

میتوانید بازیایهایی مانند پابجی و فورتنایت را با کیفیت نسبتا خوبی تجربه کنید. دوربین سلفی این محصول ۲۰ مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم F/2.0 است . یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هم در مرکز گوشی و بالای نمایشگر این گوشی بهکار گرفتهشده است. ردمی نوت 8 پرو به نمایشگر 6.53 اینچی از نوع IPS LCD مجهز شده که شاهد ناچ قطره ای در بالای آن می باشیم. از جمله اینکه، این گوشی دارای یک صفحه نمایش ثانویه در پایین بود. حالا حدود یک هفته می شود که Galaxy S20 را در اختیار داریم و در این مقاله می خواهیم نتیجه تجربیات خود از این محصول را در اختیارتان بگذاریم. در این مقاله به معرفی کلی بهترین گوشیهای سامسونگ سری s پرداختهایم. تمام فرایند راهاندازی آن یک ثانیه هم طول نمیکشد و همین که چهره شما در دایره آن قرار بگیرد، اپ قابل استفاده میشود.

عکسهایی که از کنتراست خوبی هم بهره میشرکت. اندروید 9 به صورت پیش فرض در ردمی نوت8 پرو نصب است و هیچ اشاره ای به اندروید 10 نشده است. اما باز هم مسئله زمان رونمایی و عرضه محصول روی به روزتر بودن رابط گوشی و حتی سیستم عامل پیش فرض آن تاثیرگذار خواهد بود. اکثر شرکتها به جای استفاده از اندروید خام، گوشیهای خود را با رابط کاربری اختصاصی (یا پوسته اختصاصی) عرضه میکنند. در تمام قسمت های رابط MIUI تبلیغات مختلف را می بینید و این ویژگی مختص شیائومی است. تنظیم رنگ به سمت رنگ های سرد نزدیک است، البته به راحتی می توایند در تنظیمات یک پروفایل رنگی خنثی ایجاد کنید تا رنگ ها طبیعی تر به نظر برسند. آن چه که مشخص است، لنز پرتره و ماکرو بیش تر برای بازاریابی است به طوری که با لنز ماکرو نتوانستیم تصویری مناسب بگیریم.

شیائومی دو مدل گوشی را از سری ردمی معرفی کرده است.

نسبت تصویر 19.5 به 9 توسط نمایشگر دستگاه ارائه شده و حاشیه های پنل نمایشگر بسیار باریک هستند. در بخش دوربین شاید روی کاغذ تغییرات زیادی نسبت به سال قبل نداشته باشیم ولی سامسونگ با اعمال تغییراتی در الگوریتمهای پردازش تصویر، کاری کرده که دوربینهای گلکسی S22 اولترا، جزو بهترین دوربینهای نصب شده روی گوشیهای هوشمند باشند. داشتن قابلیتهای مختلف مثل دوربینهای خیلی خوب، پردازنده عالی و قدرت باتری مناسب، همه میتوانند برای کاربران عادی انواع گوشی شیائومی بسیار مناسب باشند.