کلاهک دودکش یا پشت بام در 3 مدل چینی ، پره ای و طرح اچ

از دیگر نام‌های کلاهک ژاپنی می‌توان به نام کلاهک دودکش پره ای یا چینی اشاره داشت. تجهیزات ساختمانی در بازار مصرف با اسامی مختلفی نامگذاری شده و در بین استفاده‌کنندگان با عنوان‌های متعددی شناسایی خواهند شد. شباهت شکل ظاهری این کلاهک با خانه‌های چینی و ژاپنی موجب این نام‌گذاری شده است. کلاهک ژاپنی با انواع فلز و در رنگ‌های مختلف تولید شده و با خاصیت رنگ نسوز از دوام بالایی نیز برخوردار است.

دودکش سیمانی

این فاصله کم نباشد که خروج دود و آلاینده با مشکل و اختلال مواجه شود. مجدداً تاکید میکنیم که صرفاً با ابتکار و خلاقیت های شخصی، بدون تسلط به کالوکیشن های زبان انگلیسی به هیچ وجه این امر میسر نخواهد بود. معمولاً دانستن ریشه کلمات انگلیسی، دانستن لیست پسوندهای انگلیسی و لیست پیشوندهای انگلیسی کمک بزرگی به یادگیری زبان انگلیسی می کند و به طور فزاینده ای سبب افزایش دامنه واژگان زبان انگلیسی در فرد می شود.

کانال سیمانی شومینه و دودکش با مواد استاندارد

لیست مهمترین افعال عبارتی (دوکلمه ای) Phrasal Verbs زبان انگلیسی را می توانید در EnglishVocabulary.ir مشاهده نمائید. ساخت و اجرای دودکش ​صنعتی از نظر سیستمی و اصول مهندسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ارتفاع استاندارد برای ساخت کلاهک در هر ابعاد ، به میزان ۳۰ تا ۳۵ سانتی متر می باشد، که بنا به سفارش مشتریان قابل افزایش یا کاهش سایز می باشند .

  • از مزایای استفاده از کلاهک دود کش پکیج می توان به کم کردن غلظت آلودگی ها و جلوگیری از ورود باد و همچنین خاموش شدن کلاهک دودکش پکیج اشاره کرد.
  • بطور کلی کلاهک اچ بهتر از کلاهک تکی است و برای وسایل گازسوز با نرخ حرارتی بالا مثل موتورخانه ها استفاده از کلاهک H الزامی است.
  • همواره سعی کنید در مکالمه و یا ترجمه فارسی به انگلیسی، از ساختار و کلماتی استفاده نمائید که خود افراد انگلیسی زبان (نیتیو) آن ساختار و کلمات را بکار می برند.
  • این محصول در انتهای کانال های دود کش که از داخل شومینه و یا بخاری گازی به پشت بام آمده اند قابل نصب و بهره برداری می باشند.
  • ساختار کلاهک اچ تشکیل یافته از یک پایه و دو عدد باله که بوسیله یک رابط که بر روی پایه قرار می‌گیرد به هم متصل می‌شوند.

همچنین، ارتفاع و قطر کلاهک آلمانی محدودیتی ندارد و می توان آن را به سفارش کارفرما در هر اتفاع و قطری ساخت. از این دسته از کلاهک ها نیز در سقف های مسطح و شیب دار استفاده می شود. افعال عبارتی یا phrasal verbs که اصطلاحاً به آن ها افعال دوکلمه ای نیز گفته می شود، افعالی هستند که از ترکیب حرف اضافه با یک فعل ساخته می شوند و معنایی کاملا متفاوت نسبت به فعل اصلی دارند. این افعال در فارسی معادل ندارند و در ابتدا برای فارسی زبان ها گیج کننده به نظر می رسند.

کلاهک کلبه ای در مکش دی اکسید کربن متصاعد شده از شومینه های ساختمانی نیز می توان به کار برود. ساختار زیبا و دکوراتیو این کلاهک ها در بام های مسطح و شیبدار بهترین گزینه می باشد. به همین جهت استفاده از آنها در انواع پروژه های ساختمانی و صنعتی گزینه ی مناسبی محسوب می شود. همچنین از این کلاهک ها برای تامین هوای آزاد اتاق هواساز نیز استفاده می گردد. این نوع کلاهک های دودکش به خاطر وجود پره هایی که به فیلتر کردن هوا کمک می کنند؛ از جمله پرکاربردترین کلاهک های دودکش می باشند.

کلاهک دودکش یا پشت بام در 3 مدل چینی ، پره ای و طرح اچ