کرم پودر قیمت و خرید بهترین کرم پودر های اورجینال و برند از MYSEPHORA در ایران

کرم پودر قیمت و خرید بهترین کرم پودر های اورجینال و برند از MYSEPHORA در ایران

بنابراین بهتر است حتما رنگ کرم پودر را با رنگ صورت و گردن خود تطابق دهید. البته بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای یک رنگ خاص از کرم پودر (که معمولا در قوطی و یا به صورت پمپی تولید می‌شود) یک پالت کرم پودر و کانتور تهیه کنند که برای گریم و زاویه سازی نیز کاربرد داشته باشد. بنابراین معمولا آرایشگرها و گریمورها در کنار چند رنگ کرم پودر، یک پالت مخصوص نیز تهیه می‌کنند تا بتوانند افرادی با رنگ‌ پوست‌های مختلف را میکاپ کنند.

ویژگیهای محصول

مدل های استیکی دارای میزان پوشش دهی بسیار بالایی هستند و از اینرو استفاده از آنها برای جای جوش، لک و تیرگی های پوست بسیار مناسب است. این کرم پودر ماندگاری بالایی دارد و می توانید از آن به صورت روزانه استفاده کنید. این نوع از کرم پودر ویژگی های زیادی دارد و خرید کرم پودر مایع باعث می شود شما ویژگی هایی مانند مناسب برای انواع پوست ، طرز استفاده آسان ، امکان میکس کردن با هایلایتر و …… را بصورت یکجا داشته باشید. اصلی‌ترین تفاوت کرم پودرها بعد از نوع پوست، به تفاوت رنگ آنها برمی‌گردد. معمولا هر کرم پودر، چند شماره دارد که به ترتیب دارای درجات مختلفی از یک تناژ رنگی هستند. بهترین رنگ کرم پودر برای شما، نزدیک‌ترین رنگ به پوست شماست!

کرم پودر لانگ وییر چارم کالر

کرم پودرهای این برند، دارای spf 15 است و تا حدی از پوست شما در برابر نور شالبا خورشید محافظت می‌کند. کرم پودر مک با مواد گیاهی و طبیعی فرموله شده است و دارای تنوع رنگ بسیار زیادی است. قیمت اقتصادی و بسته‌بندی شکیل کرم پودرهای مک باعث شده این برند طرفداران زیادی پیدا کند. انتخاب و خرید کرم پودر نسبت به نوع پوست، گزینه مهمیه که باید به شدت به اون توجه کنید. چرا که اگر این انتخاب درست نباشه، باعث میشه برای پوستتون مشکل ایجاد بشه.

  • بهترین فونداسیون یا کرم‌پودر برای پوست‌های خشک باید خاصیت آبرسانی داشته باشد تا رطوبت پوست را حفظ و از پوسته‌پوسته شدن و کیکی شدن جلوگیری کنند.
  • یک کرم پودر حرفه ای و عالی باید ماندگاری و دوام قابل قبولی در طول روز داشته باشد.
  • حتی برخی از کرم پودرها با سرامیدها و سرم ها و مواد معدنی دیگری همراه هستند که می توانند وضعیت پوست شما را بهبود ببخشند.
  • قیمت این محصولات بنا به نوع، حجم، شرکت سازنده و غیره با یکدیگر متفاوت است.
  • با استفاده از این نوع کرم پودر عیوب پوستی تا حدودی پوسیده شده و پوستتان مقداری رنگ می‌گیرد در عین اینکه همچنان جلوه طبیعی پوستتان باقی مانده است.
اگر زیرسازی پوست، درست انجام نشود، به هیچ عنوان نمی‌توان آرایش زیبایی روی صورت انجام داد. فروشگاه اینترنتی بیوتیز شامل مجموعه کاملی از انواع عطر و ادکلن های زنانه و ادکلن های مردانه است. برای استفاده از هر نوعکرم‌پودریلازم است که جلوه آرایش را نیز در نظر بگیریم.

آرایش لب

برترین‌ برندهای آرایشی، بهداشتی و ابزارآلات برقی و غیربرقی مرتبط را برایتان مهیا کرده‌ایم تا با خیالی آرام، محصولات مورد نیازتان را انتخاب و خریداری نمایید. شما از ساعت 8 صبح تا 4عصر می‌توانید با مشاور شخصی خودتان در شیکبگ تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. علاوه بر آن، در هر زمان از شبانه روز با چت آنلاین با ما در تماس باشید.