کدام بروکر فارکس بهتر است؟ آشنایی با بروکر معتبر فارکس اوپوفارکس-بروکر آمارکتس

ورود به بازار فارکس همانند دیگر بازارهای مالی نیازمند انتخاب و ثبت نام در یک بروکر داشته و نمی‌توان به صورت مستقیم در بازار فارکس معاملات خود را انجام داد. کارگزار یا بروکر فارکس همانند یک واسطه بین معامله گران و سیستم بین بانکی عمل کرده و تا بتوانند ارزهای مختلف را خریداری کرده و یا بفروشند. بروکرهای فارکس نرخ ارزها را از این سیستم های بانکی گرفته و بهترین نرخ را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

به همین خاطر در دهه ۷۰ میلادی بازاری برای مبادله میان ارزها شکل گرفت. در این بازار جدید که فارکس نام گرفت قیمت ارزها را میزان عرضه و تقاضا مشخص می کرد. مقدار کمیسیون در حساب های کلاسیک صفر است ولی در حساب های ECN این مقدار با توجه به نوع نماد مورد معامله از ۲۵ سنت تا ۳۰ دلار به ازای هر لات معامله می باشد. مطابق با اطلاعات مندرج در سایت روبوفارکس، نهاد IFSC (بلیز) که جز رگولاتورهای با درجه اعتبار متوسط است، فعالیت های این بروکر را تایید می کند. البته نسخه اروپایی این بروکر مجوز فعالیت خود را از CySec (قبرس) که نهادی با درجه اعتبار بالاست گرفته است. از جمله نکات برجسته در این بروکر می توان به بیمه مسئولیت با پوشش جبران خسارت بالا اشاره کرد.

به کمک بروکر فارکس، یک معامله‌گر با خرید (یا فروش) یک جفت ارز، معامله را آغاز کرده و سپس با فروش (خرید) همان جفت ارز، معامله را خاتمه می‌دهد. اما بروکر بعدی که میخواهیم به شما معرفی کنیم ، بروکر لایت فارکس است ، که از سال 2005 فعالیت خود را شروع کرده و در حال حاضر انواع جفت ارز ها و نمودار رمز ارز ها را به مشتریانش ارائه میدهد . برای انتخاب یک بروکر در فارکس خوب برای ایرانی ها با داشتن یک رگوله مناسب می‌توانید از بروکرهای که دارای رگوله FCA انگلستان و یا CYSEC قبرس هستند استفاده کنید. این رگوله های از اعتبار بیشتری برخوردار هستند و قوانینی برای بروکرها وضع می‌کند که می‌توان به آن تا حدودی اعتماد کرد.

بروکر نورد اف ایکس ❤️ Nordfx

کدام بروکر فارکس بهتر است؟ آشنایی با بروکر معتبر فارکس اوپوفارکس-بروکر آمارکتس در ادامه­‌ی این مقاله همراه باشید تا بهترین بروکرهای بازار فارکس برای ایرانیان را بهتر بشناسید نیز مطلع شوید. شاید این بروکر را هرکسی نشناسد، زیرا محبوبیت بالایی در مارکت ایران ندارد. حدود ۱۰ سال است که فعالیت خود را در بازار مالی آغاز کرده است. توجه داشته باشید که این بروکر از پلتفرم های متاتریدر و سی تریدر پشتیبانی می کند. جالب است بدانید که سایت نسخه فارسی این بروکر هم راه‌اندازی شده است که البته جای بهبود دارد. این بروکر توسط آندری داشین بنیانگذار بروکر آلپاری در سال ۲۰۱۱ تاسیس شده است.

  • تنوع بالای حساب‌ها در این بروکر دست معامله‌گران را بازمی‌گذارد تا با هر استراتژی و میزان پولی فعالیت خود را با خیال راحت در amarket فارکس آغاز کنند.
  • البته برخی از بروکرها هستند که به دلیل قوانین خاص، خدمات خود را به کاربران آمریکایی ارائه نمی‌کنند.
  • یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت این بروکر، سرعت بالای انجام معاملات آن بوده و از این لحاظ در جایگاه دوم در بین بروکرهای این لیست قرار می‌گیرد (رتبه اول از آن بروکر USGFX است).

نکته حائز اهمیت در مورد این بروکر پشتیبانی تمامی حساب های معاملاتی از دو پلتفرم محبوب متاتریدر ۴ و ۵ می باشد. علاوه بر این نیز، ابزارهای معاملاتی مختلفی توسط این بروکر پشتیبانی می گردد که از جمله آنها می توان به ارزها، فلزات گرانبها، انرژي، ارزهای دیجیتال و غیره اشاره نمود. مطابق با مطالب درج شده در وب سایت این شرکت، بروکر MultiBank رگوله شده توسط رگولاتوری های ASIC و FMA که در رده رگولاتورهای با میزان اعتبار بالا هستند، می باشد. همچنین این بروکر دارای سه نوع حساب معاملاتی استاندارد، Pro و ECN می باشد.

اسپرد در بهترین کارگزاری فارکس برای ایرانیان