پیراهن هاوایی آستین کوتاه 20042 مردانه فروشندگان و قیمت پیراهن مردانه

به مرور با ورود پارچه های ریون با انعطاف بیشتر طرح ها هم از جنب و جوش بیشتری برخوردار شدند. در دهه 1950 طرح‌های انتزاعی و پارچه‌های نخی وجود داشت و در دهه 1960 پیراهن آلوها با چاپ معکوس ساخته شد تا شبیه پیراهن‌های رنگ و رو رفته‌ای باشد که موج‌سواران می‌پوشند. در حالی که این نوع چاپ مورد توجه گردشگران واقع نشد، مردم محلی بلافاصله آنها را به عنوان نشان هاوایی پذیرفتند.

پیراهن هاوایی مدل47820

یقه‌ی پیراهن‌های هاوایی اغلب به صورت یقه‌های برگردان است که در اصلاح «یقه‌ی کوبایی» نامیده می‌شود. پیراهن هاوایی اولین بار در دهه 1920 یا دهه 30 در هاوایی به بازار عرضه شد، احتمالا همان زمانی که زنان ژاپنی پارچه کیمونو را برای استفاده در پیراهن مردانه استفاده کردند. این پیراهن ها در میان گردشگران هاوایی به محبوبیت چشمگیری رسیدند و در اواسط دهه 1930 وقتی این گردشگران به سرزمین خود بازگشتند پیراهن هاوایی طرفداران بیشتری پیدا کرد. اگر شما هنوز جسارت این را در خود نمی بینید که یک پیراهن هاوایی با رنگ روشن و طرح های درشت را بر تن کنید توصیه ما به شما این است که حتما یک پیراهن هاوایی با رنگ زمینه تیره و طرح ریز را امتحان کنید و از حس راحتی و نشاطی که این سبک به شما خواهد داد لذت ببرید. اصولا استفاده از پیراهن هاوایی در مراسم رسمی توصیه نمی شود، اما برخی افراد به تناسب شغل و جایگاه اجتماعی خود از پیراهن هاوایی حتی در مراسم رسمی مربوط به شغل و حرف خود استفاده می کنند. مانند استفاده بازیگران از پیراهن هاوایی در اکران و جشنواره های فیلمی زیرا پوشیدن پیراهن هاوایی همیشه حسی از شادی، رفاه اجتماعی و حتی هنجار گریزی و فرار از عادات روزانه را با خود به همراه دارد.

اگر این طرح‌ها به سمت طرح‌های زیادی شلوغ یا مصنوعی برود، باعث می‌شود که لباس چندان زیبا به نظر نرسد و به همین دلیل، توصیه ما این است که حتماً از طرح‌های طبیعی استفاده کنید تا بتوانید یک استایل بهتر و زیباتر داشته باشید. پیراهن‌های هاوایی از جمله محبوب‌ترین لباس‌های طرح‌دار محسوب می‌شوند؛ این لباس‌ها در چند سال اخیر متداول‌تر شده و افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند. اگر شما هم از طرفداران مد روز باشید حتماً یک بار این پیراهن‌ها را امتحان کرده‌اید. با توجه به علاقه زیاد افراد به این لباس در ادامه این مطلب قصد داریم به باید‌ها و نباید‌های پوشیدن پیراهن‌های هاوایی و روش ست کردن آن‌ها بپردازیم. اکسسوری‌هایی که همراه پیراهن هاوایی انتخاب می‌کنید هم بسیار اهمیت دارند، یک عینک آفتابی شیک و یک کلاه آفتابی مناسب، استایلتان را تکمیل خواهد کرد؛ کلاه‌های «بوتر»، «پاناما» و «باکت» ترکیب جذابی را با پیراهن های هاوایی ایجاد می‌کنند.

به طور کلی، رعایت یک سری اصول در پوشیدن لباس‌های هاوایی باعث می‌شود آن لباس جلوه خود را همان گونه که باید حفظ کند و زیبا‌تر به نظر برسد. در ادامه این مطلب این باید‌ها و نباید‌ها هنگام پوشیدن این مدل لباس می‌پردازیم. استفاده از مطالب مجله اینترنتی دیجی استایل فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت آوازه نو پوشان پارسی (فروشگاه اینترنتی دیجی استایل) است. هر گونه استفاده تجاری و ابزاری از این وب سایت به هر نحو با کسب اجازه از مدیریت وب سایت امکان پذیر است و در صورت نقض آن، این مسأله مورد پیگیرد قرار خواهد گرفت.

در این فستیوال مردم و توریست ها، به موسیقی سنتی هاوایی، دست سازه ها، بازی های قدیمی و جشن و پایکوبی می پردازند و همه لباس های آلوها به تن می کنند. مراسم هفته آلوها، تاثیر زیادی بر صنعت تولیدات پوشاک آلوها در هاوایی گذاشت. بنابراین با ترکیبی از طراحی پیراهن های بومیان و پارچه های کیمونو و هنر دست خیاطان ژاپنی پیراهن های اولیه هاوایی از جنس ابریشم و کرپ کاب و با طرح های آسیایی به وجود آمدند.

پیراهن هاوایی آستین کوتاه 20042 مردانه فروشندگان و قیمت پیراهن مردانه

در این نوع از طراحی پارچه در تمام پارچه چاپ یک طرح تکرار می شود‎ و معمولا این طرح تکرار شونده تکرار طرح یک گل، شکوفه، برگ و یا یک میوه با تم هاوایی بلوز هاوایی پسرانه است. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. پارچه هاوایی دنیای جالبی داره و واقعا دوست‌داشتنیه؛ اگر در جای مناسب خودش پوشیده بشه. در بین هنرمندان قدیمی، «الویس پریسلی» یکی از مشهورترین چهره‌هایی است که در بسیاری از تورهای ساحلی‌اش پیراهن هاوایی می‌پوشید. پیش از شستن پیراهن هاوایی چه با دست و چه با ماشین، خوب است آن را پشت‌ورو کنید. البته باید توجه داشته باشید که هرچه لباس ها پنبه ای و نخی باشند بیشتر چروک می شوند بنابراین ممکن است برای مراسم های رسمی مناسب نباشد که در این مواقع می توانید از فیبرهای ساختگی یا نایلونی نیز استفاده شود.

پیراهن هاوایی مدل47828

طرح‌های خاص منظره طبیعی، به افراد حس انرژی و رهایی را منتقل می‌کند. پیراهن‌های مدل منظره هاوایی، تنها در سفر و مناطق ساحلی استفاده می‌شود. همانطور که گفته شد پیراهن هاوایی از پارچه تمام نخی تهیه شده است .

اما با تغییراتی که در دنیای مد ایجاد شده می‌توان یک استایل نیمه‌رسمی زیبا با استفاده از آیتم کت و پیراهن هاوایی ایجاد کرد؛ البته نکته بسیار مهم در ست کردن پیراهن هاوایی و کت این است که به تناسب رنگی هر دو باید بسیار دقت شود. اگر کت و شلواری که انتخاب می‌کنید، طرح‌دار باشند استایل شما نابود خواهد شد. پیراهن هاوایی را شاید بتوان نمادی از ورود عناصر فرهنگی و بومی یک منطقه به صنعت فشن جهان دانست؛ لباسی که تولید آن از خرده‌فروشی‌های جزیره دور‌افتاده‌ی هاوایی آغاز شد و حالا به سرتاسر دنیا توسعه یافته است. تکنولوژی ساخت و تولید پیراهن‌های هاوایی بر اساس موارد استفاده‌شان، شرایط مناسبی برای خرید آن‌ها به وجود آورده و افراد را به خرید پوشاکی راحت‌تر، ارزان‌تر و زیبا‌تر، دعوت می‌کند.

شالوده‌ی اصلی طراحی این نوع پیراهن‌ها، جوهر زندگی در جزیره است و به همین دلیل با پوشیدن آن، احساسی مملو از حس آزادی، نشاط و سرزندگی خواهید داشت. با انتخاب این پیراهن‌های زیبا می‌توانید نشاط و سرزندگی تابستانه را به کمد لباستان بیاورید. با به پایان رسیدن دوران رکود و بهتر شدن وضعیت اقتصادی، به‌تدریج پای گردشگران ثروتمند و خوش‌گذران به جزیره هاوایی باز شد. بنابراین، چند نفر تصمیم گرفتند با استفاده از پارچه‌های طرح‌دار و زیبا، نسخه به‌روز شده این پیراهن‌های آستین کوتاه و یقه‌دار را برای توریست‌ها تولید کنند و از این طریق، کسب‌وکارشان را بهبود بخشند. کم‌کم کار به‌جایی رسید که گردشگران به‌محض ورود به هاوایی یکی از این پیراهن‌ها را می‌پوشیدند و طرح‌های دیگر آن را هم به‌عنوان سوغات خریداری می‌کردند. اما متاسفانه در سال‌های ۱۹۳۹ تا ۱۹۴۵، دنیا درگیر جنگ جهانی دوم شد.

پيراهن آستين کوتاه چهارخانه لويز سرمه اي سفید با جنس پارچه نخی برای استایل شما بسیار خاص خواهد بود. تمام سعی ما در رنگین کمون ارائه بهترین محصولات با قیمت مناسب به مشتریان گرامی است. همواره سعی کردیم با حفظ حقوق مشتری و قبول مشکل و کاستی ها، صدها مشتری از تمام کشور عزیزمون داشته باشیم.