ورود و ثبت نام ساخت حساب سایت صرافی کوکوین چگونه است؟

ارز های دیجیتال یکی از بهترین سرمایه گذاری های قرن اخیر هستند. این ارز ها در بازه ی زمانی ده ساله از قیمتی کمتر از 1 دلار به هر واحد بیش از 40 هزار دلار برای بیت کوین رسیده اند. شما می توانید با حداقل موجودی خودتان روی ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کنید. به دلیل ریسک های مرتبط با ارز های دیجیتال عده از افراد به دنبال سرمایه گذاری با ریسک کمتر هستند. پیشنهاد ما به این افراد سرمایه گذاری روی دلار پرفکت مانی است.

آموزش صرافی کوکوین (Kucoin)؛ ثبت نام و معامله (آپدیت ۲۰۲۲)

صرافی کوکوین رمز ارز MANTRA DAO را لیست خواهد کرد و معاملات را برای جفت های معاملاتی OM/USDT و OM/BTC در تاریخ 17 نوامبر 2021 راه اندازی می‌کند. ایرانیان بسیاری در صرافی کوکوین مشغول به فعالیت هستند اما توصیه می شود که برای استفاده از این صرافی ها از وی پی ان های آی پی ثابت استفاده کنید. تاکنون در مجموع ۲۰۰ میلیون توکن KCS به بازار عرضه شده و به کاربرانی که کارمزد خود را از طریق این رمز ارز پرداخت کنند؛ تخفیفی تعلق می‌گیرد. همچنین ۵۰ درصد از درآمد حاصل از کارمزدهای دریافت شده توسط صرافی به صاحبان رمز ارز KCS پرداخت می‌شود. در مرحله سوم قبل از شروع ترید، برای افزایش امنیت حساب، لازم است مانند تصویر زیر رمز عبور معاملات خود را در گوشه پاییت سمت راست صفحه، وارد کنید. برای مثال اگر می‌خواهید از طریق BTC (بیت‌کوین) رمزارز بومی صرافی Kucoin را خریداری کنید؛ لازم است ابتدا بر روی بازار BTC کلیک کرده و سپس با استفاده از کارد جستجو رمزارز KCS را پیدا کنید.

نظر در “صرافی کوکوین یا KuCoin چیست؟ بررسی کارمزد و امکانات صرافی کوکوین”

KuCoin در سال 2017 راه اندازی شد و دفتر مرکزی آن در سیشل (شرق آفریقا) قرار دارد. از زمان تأسیس، به یکی از بزرگترین مراکز مبادلات جهانی از نظر حجم ترید تبدیل شده است و اکنون بیش از 10 میلیون کاربر، در بیش از 200 کشور دارد. آدرسی که در صرافی یا کیف پول مقصد را کپی نموده اید وارد کنید. همان‌طور که پیش از این گفتیم، یادگیری مباحث مختلف مربوط به رمز ارزها قبل از ورود به بازار الزامی است. این بازار بسیار پر ریسک و گاهی پیچیده به نظر می‌رسد، زیرا بسیاری از خصوصیات آن هنوز در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است.

ورود و ثبت نام ساخت حساب سایت صرافی کوکوین چگونه است؟ اترو با توجه به این شواهد ادعا کرده است که این ضرر سنگین صرافی کوکوین را ورشکسته کرده است و قادر به بازپرداخت وجوه کاربران خود نیست. تنوع معاملات قابل انجام در این صرافی که شامل معاملات اسپات، فیوچرز و مارجین می‌باشد، باعث شده کاربران زیادی رغبت به استفاده از خدمات کوکوین داشته باشند. همینطور تعداد زیاد جفت ارز این صرافی باعث می‌شود که بتوانیم کوین‌های مختلفی را از این صرافی خریداری کنیم. همچنین از این نوع سفارشات برای جلوگیری از ضرر احتمالی نیز استفاده می شود. به این منظور که اگر بازار خلاف جهت تحلیل های معامله گر پیش رفت میتواند با تعیین محدوده سفارش فروش را ثبت کند تا سیستم به صورت خودکار در بهترین قیمت بازار معامله را ببندد.

  • هر موقع هم نوسان کوچیک داشتی میتونی با اون 95 دلارت مارجین اضافه کنی که معامله باز بمونه.
  • پیام‌های راهنما در هر مرحله برایتان ارسال می‌شود که می‌توانید با کلیک بر روی Got It آن‌ها را ببندید.
  • در مقاله آموزش صرافی کوکوین بصورت کامل در مورد رت پاکت صحبت کردیم.
  • در این صرافی شما می‌توانید بیش از 400 کوین و توکن کریپتو را معامله کنید.
  • می توانید با نگه داشتن KCS یا افزایش حجم معاملات خود، کارمزد معاملات خود را کاهش دهید.

صرافی‌های آنلاین خارجی همچون کوکوینKuCoin ،MEXC، ProBit و Bitmax برای خرید و فروش ارز دیجیتال کوکوین شیرز در دسترس می‌باشند. در این صرافی‌ها ارز دیجیتال KCS با جفت ارزهایی مانند USDT، BTC و ETH در دسترس است. یکی از بهترین صرافی‌ها برای مبادله ارز دیجیتال کوکوین شیرز، صرافی کوکوین KuCoin است. اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد exchange کوکوین لطفا از صفحه ما بخواهید. صرافی و ارز دیجیتال کوکوین یکی از امن‌ترین پلتفرم‌ها و رمز ارزهای برای سرمایه‌گذاری و انجام معاملات هستند. پلتفرم کوکوین با ارائه استانداردهای ایمنی و استفاده از پروتکل‌های رمزگذاری شده از حریم خصوصی کاربران و سرمایه مالی آن‌ها حفاظت می‌کند. در مورد ارز دیجیتال کوکوین، جالب است بدانید که برای شروع معامله با این ارز نیازی به سپرده‌گذاری نیست.

  • بدون ‌تردید، صرافی کوکوین یکی از پنج صرافی برتر بازار رمز ارزهاست.
  • با این حال، ما شیوه کار با این پلتفرم معاملاتی را نیز در ادامه شرح می‌دهیم.
  • کوین Kucoin Token که آن را با نام KCS می‌شناسیم، کاربرد‌های متنوعی دارد اما مهم‌ترین آن این است که به عنوان هدیه به هولدر‌های آن پاداش داده می‌شود.
  • KuCoin علاوه بر ویژگی های امنیتی خود مانند احراز هویت چند عاملی و رمزگذاری، رمز عبور جداگانه ای را برای ترید به کاربران ارائه می دهد.
  • پیش از شروع معاملات، جهت بالا بردن امنیت حساب کاربری، بایستی گذرواژه مربوط به معاملات خود را در سمت راست و پایین صفحه، در فیلد مربوطه تایپ نمایید.