نکات مهم قبل از نصب آسانسور ماد اس ام اس

سرویس آسانسور سرعت دستگاهتان را بالا برده و آن را در بهترین وضعیت خود نگه می دارد. آسانسورهایی که استاندارد نیستند یا نمای نامطلوبی دارند یا به اندازه کافی برای خدمات آن، وقت، اختصاص داده نشده است، ارزش یک ساختمان را بسیار پایین می آورند. نصابی که نه تنها شناخت کاملی به قطعات آسانسور دارد، بلکه آگاهی دقیق و بی نقصی بر تاثیر مقابل هر قطعه نیز خواهد داشت. عوامل دیگری همچون جنس کابین، وزن و کیفیت ساختاری میتواند بر روی هزینه نهایی تاثیر شرکت متالیفت گذار باشد. جنس ریل های آسانسور، عمدتا از فولاد بسیار قوی می باشند که می بایست تنش هایی با بیش از 310 نیوتون را تحمل نمایند.

نکات مهم قبل از نصب آسانسور

نصب انواع آسانسور در ساختمان های نوساز یا ساختمان های قدیمی الزاماً نیاز به نقشه ساختمان دارد. بسیاری از صاحبان ساختمان فکر می کنند که در ساختمان قدیمی خود نمی توانند آسانسور نصب نمایند و یا اگر هم بشود آسانسور نصب کنند، ممکن است مجبور به پرداخت هزینه های چندین برابری هستند. یکی از عواملی که در نصب و راه اندازی آسانسور باید به آن توجه کنید موقعیت آسانسورها و زیرسازی برای نصب است. تشخیص خرابی و عیوب آسانسور ها کار ساده و پیش پا افتاده ای نیست و حتما باید توسط متخصصان و تعمیر کاران مجرب انجام شود چرا که تاثیر گذاری قطعات به کار رفته در آسانسور ها به همدیگر تشخیص نوع خرابی را مشکل می کند.

انواع اسانسور

این تجهیزات و قطعات باید کاملا به صورت مطمئن و کارا با یکدیگر ارتباط داشته باشند تا بتوانند به خوبی و با ایمنی بالا مسافران را در ساختمان جابجا کنند. مالکین و مدیران ساختمانها علاوه بر مسئولیت خاص خود مسئولیت تضمین امنیت جاب نیز در ساختمانها بعهده دارند. یکی از مهم ترین عوامل در ساختمان های قدیمی که بر روی قیمت نصب آسانسور تاثیر بسزایی دارد، ابعاد می باشد. البته پس از نصب آسانسور هم باید در بازه های مختلف زمانی به صورت مرتب به وضعیت موتور و بقیه قطعات آن رسیدگی شود و مورد بازرسی قرار بگیرد. آسانسورهای کوچکی هستند که معمولا در محیط آشپزخانه و رستورانها، همچنین هتل ها مورد استفاده قرار می گیرند.

معرفی انواع آسانسور و کاربرد آنها

به طوری که ضربه گیر های جذب کننده انرژی آسانسور ، برای سرعت های تا یک متر بر ثانیه ، با استفاده از فنر یا لاستیک فشرده ، انرژی را جذب می کنند. این قطعات آسانسور انواع مختلفی دارند و متداول ترین نوع آن ها شامل تابلو فرمان های دو سرعته و تابلو فرمان های درایو دار می باشند. درایو یا کنترلر دور موتور ، دستگاهی الکترونیکی است که می تواند با تغییر سطح ولتاژ و فرکانس ، شرایط مطلوب جهت راه اندازی موتور آسانسور را فراهم کند و قابلیت تغییر سرعت و گشتاور را در موتور ایجاد کند. از همین رو تعداد کمی از شرکت های آسانسور توانایی طراحی و مونتاژ، محاسبات و پیاده سازی پروژه های آسانسورهای صنعتی و بالابر صنعتی را دارند، مخصوصا اگر قابلیت ضد اشتعال و ضد انفجارو ضد آب بودن به پروژه افزوده گردد. از معایب آسانسورهای مغناطیسی این است که مسیرهای راهنما نسبت به راهنماهای معمولی که توسط آسانسورهای معمولی استفاده میشود، هزینه بیشتری دارند. ضربه گیر های مستهلک کننده انرژی آسانسور نیز برای سرعت های بالاتر از یک متر بر ثانیه ، با استفاده از سیستم های ضربه گیر هیدرولیکی ، انرژی را از بین می برند.

  • همانگونه که بسیاری از شما می دانید آسانسور کارگاهی از قسمتهای مختلفی تشکیل شده است که به صورت اختصار به ان قسمتها اشاراتی خواهیم کرد .
  • ۴۲- شرکت هما آسانبر خاوران ارائه دهنده خدمات فروش آنلاین قطعات اسانسور در بیرجند (خراسان جنوبی) می شستی متالیفت باشد.
  • این افزایش قیمت (برخلاف دیگر اقلام وارداتی مانند موتور آسانسور و ریل آسانسور که حداقل 200% افزایش داشته اند) با افزایش 50% در پایان سال 1399 بسته شده اند.
نکات مهم قبل از نصب آسانسور ماد اس ام اس ۳۵- شرکت تندیس بالابران آریو برزن ارائه دهنده خدمات فروش آنلاین قطعات آسانسور در یاسوج (کهگیلویه و بویراحمد) می باشد. ۶۵- شرکت شاهین سازه هامون ارائه دهنده خدمات فروش آنلاین قطعات آسانسور در زاهدان (سیستان و بلوچستان) می باشد. ۱۹- شرکت دیبا صعود عرش آسمان ارائه دهنده خدمات فروش آنلاین قطعات آسانسور در کرمان می باشد. فروش انواع قطعات و تجهیزات آسانسور به صورت تک و عمده در سراسر کشور مانند موتور گیرلس زیلابگ، موتور گیرلس بلولایت، ریل، درب اتوماتیک، درب کابین و غیره. عامل تامین کننده انرژی آسانسورهای هیدرولیکی متشکل از دو بخش جک و پاوریونیت بوده که جابه جایی را بوسیله فشار روغن رقم میزند. در سال 1400 با ادامه محدودیت ها و شرایط کرونایی حاکم بر بیشتر کشورها، تامین مواد اولیه تولید در بسیاری اقلام صنعتی به مشکل خورد.

مجموعه آکام شایا البرز این افتخار را دارد که با به کار گیری به روزترین دانش و فنون سرویس و تعمیر آسانسور در کرج و با استفاده از پرسنل با تجربه و متخصص برای تعمیرات آسانسور کششی در کرج و سایر انواع اسانسور در خدمت مشتریان عزیز باشد. بدون صدا میباشد و حرکت به صورت یکنواخت انجام می شود.علت بی صدا بودن این آسانسور این است که موتور فقط در حالت رفت کابین به سمت بالا روشن است و کار می کند و در هنگام پایین آمدن کابین موتور کاملا خاموش است. یک مورد اینست که آسانسور بصورت ناگهانی از کار می افتد و آسانسور کلا قابل استفاده نیست ، در این حالت معمولا خرابی متوجه سیستم الکترونیک و برق اسانسور می باشد ،با حضور متخصص مربوطه آسانسور تعمیر میشود.. نصب آسانسور، شامل انجام فعالیت هایی است که اجزای از پیش ساخته شده آسانسور در جای خود قرار می گیرند و آماده استفاده و بهره برداری می شوند.