معرفی و بررسی بروکر فرش فارکس

این اصطلاحات رایج مفاهیم اولیه فارکس به شما کمک میکنند تا در معاملات اقتصادی هوشیارتر و حرفهایتر عمل کنید. امروزه نانو لات نیز رایج گردیده است. البته خرید مینی لات یعنی 10000 واحد و میکرو لات (1000) واحد ازجفت ارز نیز مقدور است. در حال حاضر بروکرها تا 1000 برابر واریز اعتبار می دهند. تریدر پول اولیه سرمایه خود را درحساب بروکر واریز می کند و بروکر در جایگاه یک واسطه بین تریدر و بازار به اجرای اردر خرید و فروش می پردازد. کال مارجین به معنای درخواست بروکر برای واریز دوباره پول برای افزایش مارجین است. این بروکرهای بدون مجوز استدلالشان این است که برای دریافت مجوز و رعایت قوانین، پول و هزینه صرف نمیکنیم تا هزینههای عملیاتی را کاهش دهیم، ولی در عوض این بودجه و زمان را برای معامله، بازاریابی و بروکر جهانی فارکس تبلیغات هزینه میکنیم.

مابقی به صورت اعتبار که به آن لوریج گفته می شود در اختیار تریدر قرار می گیرد. به عنوان مصال صرافی کوین بیس، با این که خدمات لوریج را برای تریدرها فراهم نساخته است، اما در این صنعت پیشگام است. بذارید براتون یک مثال ساده تر بزنم که راحت تر درک کنید، فرض کنید شما میخواهید برید ترکیه و باید قبل از رفتن ریال یا تومان خود را تبدیل به لیر ترکیه کنید. تریدر می تواند در حین ترید حد سود تعیین کرده خود را جابه جا کند.

چرا که یک فروشنده نمیداند آیا قیمتی که دریافت کرده بهترین قیمت ممکن است یا خیر. آیا بروکر USGFX معتبر است؟ آیا این بروکر قیمتهای واقعی را ارائه میدهد و به حقوق شما احترام میگزارد؟ و همچنین، تقریبا هیچ یک از بروکرها روی حساب های ECN خود، حساب اسلامی یا بدون سواپ ارائه نمی دهند. علاوه بر این نیز این بروکر با فراهم نمودن حساب های اسلامی (بدون سواپ) و پشتیبانی کامل از زبان فارسی، خدمات بسیار خوبی را برای ساکنین داخل ایران فراهم نموده است. مسئله پشتیبانی فارسی زبان در بروکر بسیار اهمیت دارد زیرا در اوایل کار ممکن است به دلایل مختلف در سایت و پنل کاربری و … در نوار بالا تایم فریم های مختلف قابل دسترسی است و با انتخاب هر کدام نمودار به تایم فریم منتخب تبدیل می شود و هر کندل یا میله در آن تایم فریم تشکیل می گردد. در تصویر فوق تایم فریم یک دقیقه ای M1 انتخاب شده که زمان تشکیل هر کندل یک دقیقه می باشد.

لوریج یا اعتبار اهرمی (leverage) چیست؟ وجود ضریب اهرمی یا لوریج بالا تضمین کننده سود بیشتر نیست. دنیای اقتصاد، دنیای پیچیدهای نیست و تنها نداشتن اطلاعات کافی دربارهی آن باعث میشود تا پیچیده به نظر برسد. مدیریت ریسک Risk management: دنیای اقتصاد، دنیای با ثباتی نیست و همواره افراد فعال در این عرصه با ریسکهای متفاوتی روبهرو هستند. توقف ضرر Stop loss: این مورد از اصطلاحات بازار فارکس با اصطلاح مدیریت ریسک بیشترین ارتباط را دارد. این اصلاح و اصطلاح قبلی از اصطلاحات رایج فارکس میباشند. پوزیشن position: پوزیشن از اصلاحات رایج و مفاهیم اولیه فارکس میباشد و در اینجا به معنی وضعیت و موقعیت نیست، بلکه به معنای انجام معاملات در فارکس میباشد. برای انجام عملیات واریز و برداشت، روشهای متنوعی ارائه شده است. معروف ترین و محبوب ترین پلتفرم ارائه شده توسط بروکرها متاتریدر است. یکی از معروف ترین حساب ها حساب دمو و حساب واقعی می باشد.

بروکر فارسی ایرانی

در لایت فارکس نیز ثبت نام به آسانی صورت می گیرد. 3. به این دقت کنید که موقع ثبت نام سخت گیری کنند! مدیران صرافی TC Pay روسی هستند و با توجه به اینکه اکثر بروکرهایی که با ایران کار می کنند اصالت روسی دارند توانسته اند امتیازات خوبی از بروکرها بگیرند و به همین خاطر نرخ شارژ و برداشت مناسبی دارند. یک بروکر مناسب در حفظ اطلاعات مشتریان خود و ارائه خدمات واریز و برداشت و پاسخگویی سریع و … فرد معامله گر می تواند از این پس با این پول به ترید بپردازد و هر زمان هم که خواست پول خود را برداشت نماید. سوآپ swap: سوآپ یکی از اصطلاحات رایج فارکس میباشد و به معنی توافقی بین دو طرف در هنگام مبادله ارز خارجی است تا مقدار معینی معادل با پول را خود را در ارزهای مختلف مبادله کنند. جفت ارزهای فارکسCurrency pair چیست ؟ بروکر روبوفارکس (roboforex) چیست ؟

این اصلاح و اصطلاح قبلی از اصطلاحات رایج فارکس میباشند.

Pip عدد چهارم و نهایی بعد از رقم اعشار است (به استثنای جفت ارزهای مبتنی بر ین ژاپن که فقط با دو رقم اعشار نمایش داده میشوند). پیپ رقم چهارم اعشاری در نرخ یک جفت ارز است. تریدر می تواند با یک کلیک معامله خود را باز و بسته کند. بنابراین حضور بروکر لایت فارکس تاکنون در بازارهای مالی، خود یک منبع قابل اعتماد میباشد. اطمینان حاصل کنید که کارگزار شما جعلی یا غیرقابل اعتماد نیست اگر از دست دادن سرمایه خود را کنترل کنید. سود و ضرر Profit/Loss: عایدی حاصل از معاملات انجام شده در بازار میباشد و یکی از اصطلاحات رایج فاکس نیز به شمار میآید که حاصل موقعیتهای تجاری و معاملات فرد میباشد.

در حال حاضر بروکرها تا 1000 برابر واریز اعتبار می دهند.

نظرتان در خصوص هر بروکری که با آن کار کردید را در این صفحه یا صفحات مربوط به هر بروکر بنویسید. بازار فارکس نیز به عنوان بخشی از دنیای اقتصادی، از این قاعده مستثنی نمیباشد و با یادگیری زبان مخصوص آن، به راحتی میتوانید در این بازار فعالیت مفید و سودمند داشته باشید برای شروع کار نیاز است با اصطلاحات فارکس آشنا شوید . تریدر با داشتن بخشی از کل حجم معامله می تواند معامله کند. در واقع، این مفهوم از مفاهیم فارکس بدان معنا است که یک درخواست محدود یا متوقف شده میتواند با قیمتی متفاوت از قیمت دلخواه و قابل پیشبینی ارائه شود.

در بازار فارکس می توان به منظور آشنایی با شیوه ترید و تمرین در شرایط واقعی با تعیین مقداری پول غیر واقعی ترید را تمرین کرد. جفت ارزها این امکان را میدهند تا قیمت یک ارز را با ارز دیگر مقایسه کنید. مثلا اگر موجودی حساب 1000 دلار باشد تا 100000 واحد یعنی یک لات می توان معامله نمود. درعوض، باید بگویید چند لات خریداری کردید. قطعا قبل از ورود به هر مهارت و شغلی باید به آینده کاری آن توجه خاصی داشت. فرد مبتدی پس از آشنایی با مفاهیم اولیه بازار و کسب دانش در مورد استراتژی معامله گری حال می تواند در یک حساب دمو به کسب مهارت و تجربه بپردازد تا برای ترید واقعی آماده شود. بنابراین سودی که با معامله کردن خودتان کسب می کنید، بسیار بیشتر و لذت بخش تر است. افراد در تحلیل تکنیکال معتقدند که نحوه حرکت نرخ ارز در گذشته میتواند برای خرید و فروش آن ارز در آینده کمک کند.

هزینه زیادی هم برای شروع این کسب و کارهای لازم نیست.

لذا از این جهت می توانید پیش از انتخاب بروکر فارکس، ابتدا به صفحه ثبت نام در سایت بروکر مراجعه کرده و نام کشور خود را در لیست کشورها جستجو نمایید. با کلیک بر روی تصویر زیر در بروکر پیشنهادی سایت گوگل فارکس ثبتنام کنید و 20 درصد شارژ هدیه ی اضافی دریافت نمایید. اسپرد Spread: اسپرد یکی از اصطلاحات بازار فارکس میباشد که به تفاوت قیمت پیشنهادی و قیمت درخواستی یعنی قیمت خرید و قیمت فروش دارایی اشاره دارد.

حد ضرر مقدار زیانی است که تریدر برای خود تعیین می کند تا اگر روند حرکت نرخ خلاف انتظار او پیش رفت با رسیدن نرخ یا قیمت به حد ضرر معامله به صورت اتوماتیک بسته شود و از ایجاد زیان بیشتر جلوگیری شود. در اواخر دهه ۱۹۹۰ و اوایل سال ۲۰۰۰ وقتی که سرانجام تریدرها از اهمیت بسترهای معاملاتی فارکس باخبر شدند، تنها تعداد محدودی از شرکت ها ابزار و دانش لازم برای ساده تر کردن روند انجام معامله را در اختیار تریدرها قرار می دادند.

این اهرمها نه تنها در بازار فارکس بلکه در سایر بازارهای اقتصادی نیز کاربرد دارند و افراد میتوانند با ارائه آن، سود کنند و وسیلهای برای جلوگیری از رکود در بازار معاملات به شمار میآید. کسانی هستند که سطح بالایی از تخصص را در این زمینه نشان میدهند و میتوانند مستقیماً به بازار دسترسی پیدا کنند. البته ذکر این نکته لازم است که در جفت ارزهایی که یکی از دو ارز ین ژاپن است رقم دوم نرخ یک پیپ است. اهرم Leverage: اهرم یکی از مفاهیم و اصطلاحات فارکس به زبان ساده میباشد؛ بدین معنا یک فرد سرمایهگذار و معاملهگر در دنیای فارکس میتواند از این اهرمها برای افزایش قدرت معامله و مدیریت سرمایهی خود در بازار استفاده کند.

در نتیجه دوباره به این نکته میرسیم که افتتاح حساب در بروکر معتبر و خوش سابقه، مهمترین مسئله برای سرمایهگذاری در بازار فارکس است. تعداد زیادی از بروکرهای معتبر این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده اند که حتی بتوانید حساب سنتی افتتاح کنید و تجربه بیشتری برای سرمایه گذاری بزرگتر کسب کنید. از آنجا که تریدرهای حرفه ای همواره به مطالعه و آموزش فارکس و یادگیری بیشتر می پردازند، برای امتحان و تست استراتژی جدید خود از حساب دمو استفاده می کنند. اگر قصد این کار را دارید باید بدانید که برای این کار به دستگاه سردوز، پسدوز و قالب اتو نیاز خواهید داشت. خوشبختانه بررسی اعتبار یک کارگزاری کار سختی نیست. نیازی به اشاره نیست که هردوی این مقادیر از لوریجهای بسیار بالا به شمار میروند.

به طور معمول از تحلیلهای تایم فریم و پرایس اکشن میتوان در این استراتژی استفاده کرد. شرکت آلپاری از موجودی مشتریان برای انجام عملیات پرداختی و یا سرمایه گذاری استفاده نمی کند و در تمام مدت زمان ذخیره از آنها حفاظت میکند. اعتباری که بروکر به سرمایه گذار یا تریدر می دهد را اهرم می گویند. معامله گران ایرانی باید توجه داشته باشند که بروکر مدنظر آنان هیچگونه دستکاری در بازار نداشته باشد. فارکس بزرگ ترین بازار بین المللی دنیا هست که معامله گران خرد و کلان زیادی از سراسر دنیا داخل آن فعالیت می کنند و پیشینه این بازار بسیار بیشتر از بازار رمز ارز هاست و برای این که بتوانیم در داخل این مارکت فعالیت کنیم قطعا باید آموزش دیده باشیم و به صورت حرفه ای فعالیت کنیم، ما تصمیم گرفتیم که اموزش بازار های مالی را در بستر بازار فارکس آغاز کنیم چرا که اگر شما در این بازار فعالیت موفقی داشته باشید در سایر مارکت ها به راحتی می توانید معامله کنید،ما در راستای یادگیری این مارکت با مفاهیمی آشنا می شویم که نه تنها در سایر مارکت از آن بهره می بریم بلکه فارکس پا را فراتر گذاشته و برای فعالیت در آن باید بیشتر هم بیاموزیم پس با یادگیری فارکسشما برای فعالیت در سایر مارکت ها راه را برای خود هموار می کنید.

یکی از مهمترین نکات در آموزش فارکس منظم و متعهد بودن به شیوه ترید تست شده است. در آموزش فارکس پیشنهاد می گردد که موجودی حساب دمو همان مقداری باشد که در آینده قرار است به عنوان سرمایه اولیه حساب واقعی سرمایه گذاری شود. پیشنهاد می شود مقدار زیان یک معامله بیش از 3 درصد کل سرمایه نباشد. خرید یک لات از GBPUSD به معنای خرید 100000 واحد از این جفت ارز می باشد. هزینه سواپ در دراز مدت رقم زیادی میشود به خصوص هنگامی که از لات بالا استفاده کنید همچنین در روزهای چهارشنبه هر هفته سواپ 3 برابر محاسبه میشود.

Pips: این مفهوم از مفاهیم فارکس، مخفف درصد در بهره میباشد و به کوچکترین و کمترین تفاوت و حرکتی اشاره دارد که یک نرخ ارز میتواند در بازار فارکس ایجاد کند. و فردی پیدا می شود که از شما خریداری می کند و شش ماه آینده به او تحویل دهید. با این وجود، پیدا کردن کمترین بازده در فارکس سخت میباشد زیرا کارگزاران فارکس بسیار متعدد هستند. امروزه افراد بسیار زیادی در ایران به سرمایه گذاری و معامله در فارکس علاقمند شده اند. هزینه زیادی هم برای شروع این کسب و کارهای لازم نیست. احتمالا امروز آموزش فارکس را به اتمام رساندهاید و با فهمیدن بهترین سیستم معاملاتی قصد ورود به بازار و کسب سود از فارکس را دارید. حساب های معاملاتی آزمایشی به دلیل رسیک بالای بازار فارکس برای معامله گران تازه وارد طراحی شده است تا این افراد بتوانند بدون سرمایه و در شرایط کاملاً واقعی بازار، داد و ستد نموده و تجربه کسب نمایند.