لوله خرطومی فلکسیبل

طی گذشت تقریبا 6 سال یعنی از ابتدای سال 1395 این شرکت تصمیم به تولید کانال های خرطومی فلکسیبل در کشور گرفت و با توجه به فضای لازم در کارخانه، داشتن نیروی انسانی مجرب و امکانات تولید و … خطوط تولید مدرن همراه با تکنولوژی روز دنیا را به کارخانه خود وارد و این محصول در کشور تولید و به بازار عرضه نمود. شرکت تولیدی سامان تهویه ایرانیان(stihvac.com) در سال 1388 و با هدف اصلاح و بهینه سازی مصرف انرژی تأسیس و در همین راستا اقدام به تولید انواع لوله فلکسی، لوله خرطومی، کانال فلکسییا کانال فلکسیبل نموده است. این شرکت از سال 1395 خط تولید انواع کانال های فلکسیبل خرطومی یا لوله فلکسی را در محل کارخانه خود نصب و راه اندازی کرده است و ظرفیت تولید روزانه 4000 مترطول از انواع لوله فلکسی را داراست.

جهت کسب مشاوره، استعلام قیمت و خرید کلی یا جزئی محصولات از شرکت تهویه سان تنها با شماره لوله فلکسی تلفن … تماس گرفته یا در برنامه واتس آپ به نماینده مجموعه پیام ارسال نمایید. پلی استر موجود در لایه داخلی از افت فشار هوا جلوگیری کرده و از رشد انواع باکتری در مسیر طولانی کانال تهویه ممانعت به عمل خواهد آورد. لوله فلکسی آلومینیومی برای دمای مابین منفی 30 الی مثبت 150 درجه سانتی‌گراد مناسب بوده و در صورت حریق احتمالی، گاز سمی تولید نخواهد کرد. 3 لایه آلومینیوم و 2 لایه مجزا از پلی استر به انتخاب این فلکسیبل برای سیستم تهویه هوا، انواع هود و فن هواکش منجرب شده است.

  • لوله خرطومی فلکسیبل فلزی از جنس تمام فلز بوده و معمولا در لوله کشی های برق در داخل سوله ها استفاده می شود.
  • شرکت sti بزرگترین تولیدکننده عایق های صوتی، کانال فلکسیبل، عایق الاستومری و لوله فلکسی است.
  • از لوله خرطومی پلاستیکی در ساخت تابلوهای برق به عنوان پل ارتباطی بین سینی کابل و درب تابلو استفاده می‌شود.
این نوع لوله برای محافظت از سیم‌ها درگرمای شدید و بالای 80 درجه و سرمای پایین تر از 10 درجه به کار برده می‌شود. این لوله در برابر اشعه ماورا خورشید مقاومت ندارد و بهتراست برای کاربردهای درون ساختمان استفاده شود. از این نوع کابل بیشتر دراماکن تجاری، دوربین های مداربسته، به عنوان روپوش سیم‌های برق و کابل استفاده می‌شود. شرکت صنعتی نظری با دارا بودن تجهیزات خاص توانایی تولید تمام سایزهای متنوع از سایز 5 (میزان قطر داخلی لوله 5 میلیمتر) تا سایز 100 (قطر داخلی لوله 100 میلیمتر) خواهد بود. جهت جلوگیری از آویزان بودن کابل‌‌های برق در ارتفاع دیوار از بست لوله فلکسی می‌‌توان کمک گرفت.

سایز بندی لوله فلکسی

جنس این لوله‌ها از فلز گالوانیزه است که می‌تواند فشار حداکثری را تحمل کند. این لوله‌ها در سایزهای استاندارد 11، 13، 16، 21، 25، 29، 36، 42، 48 میلی متر موجود می‌باشد که باید طبق نیاز و کاربرد موردنظر انتخاب شود. حضور چند ساله در بازار لوازم الکتریکی، شناخت کامل از بازار و برندهای معتبر به همراه تیم پشتیبانی قوی و متخصص به ما این امکان را داده است که علاوه بر فروش محصولات با بهترین قیمت بازار با ارائه مشاوره در تمامی مراحل قبل و بعد از خرید همراه شما باشیم. نوع اتصال آنها به لوله ها به شکلی انجام می شود که اگر به هر طریقی لوله های فلکسی برق تحت کشش قرار گرفت به راحتی از محل اتصالات یا همان گلند ها جدا نشوند. همچنین، این لوله‌ها بر خلاف مقاومت در شرایط مختلف آب و هوایی، در برابر ضربات سنگین مقاوم نیستند و به شما پیشنهاد می‌شود برای جلوگیری از ضربات سنگین از کابل‌های فلزی استفاده کنید. کابل‌های دوربین های مداربسته، کابل‌های مخابراتی و هر نوع کابلی که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند نیاز به یک پوشش قوی دارند تا در مقابل آسیب‌های مختلف مقاوم باشند و به راحتی خراب نشوند.

لوله فلکسیبل عایق IFD

این کانال عایق حرارت و آب می باشد، جنس روکش آن طوری است که در برابر نور خورشید و اشعه UV مقاوم است. با درود فراوان، وقت بخیر بست فلکسی بدی نیست، اما تعداد بالاتر مبلغ طبعأ نزول باید داشته باشد. سفارشات ثبت شده مشتریان در بسته‌‌بندی مناسب و سریع‌‌ترین زمان ممکن به آدرس مدنظرشان ارسال خواهد شد. بوده؛ اما بسته به نوع فلکسی، میزان هر کدام از این مزیت‌‌ها متغیر است. دارای انواع گوناگونی بوده و هر کدام از انواع آن در بخش خاصی از صنعت و ساختمان‌‌سازی مورد بهره‌‌برداری قرار خواهد گرفت. این نوع فاقد روکش پلاستیکی می باشد و در محیط های داخلی از آن استفاده می شود.

لوله خرطومی فلکسیبل