قیمت پیراهن جین مردانه برند Epifani رنگ خاکی کد ty245183056

قیمت پیراهن جین مردانه برند Epifani رنگ خاکی کد ty245183056 اگر شما جز دسته افرادی هستید که در طول شبانه روز فقط از شلوار جین استفاده می کنید بهتر است از شلوار جین کشی استفاده کنید. چون این نوع جنس معمولا هم کمی نازک تر است و هم به علت کشسان بودن … لازم به ذکر است که اولویت فروش محصولات در سایت مجموعه ونوس مد می باشد. سامانه دیجی کالا تخفیف به شما کمک میکند تا تمام کالاهای مورد نیاز خود را از دیجی کالا با تخفیف سفارش دهید.

اگر ورزشکار هستید و در طول ماه زمانی را به کوهنوردی یا دشت نوردی اختصاص می دهید، نباید در خرید پوشاک زمستانی به سراغ مدل های روزمره بروید. استفاده از پوشاک زمستانی کلاسیک، حرکت شما را در زمان انجام فعالیت های ورزشی مثل کوهنوردی کند می کند. کمپانی های تولید کننده پوشاک، جاکت های اسپرت مخصوصی را برای ورزشکاران طراحی کرده اند که هم گرمای فوق العاده ای دارند و هم موجب کندی حرکت نمی شوند.

  • کاپشن مردانه جدید یا جاکت از محبوب ترین لباس های زمستانی برای آقایان محسوب می شود زیرا هریک از مدل های آن علاوه بر زیبایی و جذابیت مثال زدنی، از بدن به خوبی در برابر سرما محافظت می خرید پیراهن جین کنند.
  • بله، تا زمانی که محصول در انبار فروشگاه موجود باشد و به اداره پست تحویل داده نشده باشد ، شما میتوانید اقدام به تعویض کالا و یا لغو سفارش خود نمایید.
  • با توجه به سرمای هوا و کوتاه شدن روزها در فصل زمستان، تمایل مردم به استفاده از لباس های گرم افزایش می یابد.

اگر قصد دارید یک کالای به‌روز را با کیفیت مناسب از یک برند بین‌المللی تهیه کنید، مسلما باید هزینه بیشتری بپردازید. با توجه به نرخ درهم و متغییر بودن آن نسبت به ریال، قیمت خرید لباس در دبی به زمان سفر شما نیز بستگی دارد. علاوه بر این موارد، یکی از عواملی که بر قیمت پوشاک در دبی تاثیر بسیاری دارد، محلی است که خرید می‌کنید. قطعا در یک مرکز خرید لوکس نمی‌توان اجناسی با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه یافت.

برای خرید این کالا از برند زارا باید هزینه‌ای حدود 200 تا 900 درهم بپردازید، در مقابل کفش ورزشی مردانه در برند اچ اند ام، قیمت پایین‌تری دارد و بازه قیمتی آن حدود 170 تا 220 درهم است. در فروشگاه‌های نایک این کالا با بازه قیمتی معادل 280 تا 1550 درهم به فروش می‌رسد که در لیست قیمت پوشاک در دبی یکی از گران‌ترین کالاها به شمار می‌آید. اگر برند کالای خریداری شده برای شما اهمیت چندانی ندارد، یک کفش معمولی با کیفیت مناسب را می‌توان با حداقل قیمت 70 درهم در بازارهای متفرقه یافت. پیراهن مردانه از جمله لباس های رایج بین آقایونی است که به استایل کلاسیک، کژوال و اسپرت علاقه دارند.

شـما حتی میتوانید پیراهن جین تان رابا شلوار جین ست کنید. بـه تنها نکته اي کـه باید دراین باره توجه کنید رنگ لباس هایتان باشد کـه باید از دو رنگ یا تونالیته مختلف باشند. بعنوان مثال اگر پیراهن تان جین روشن اسـت، شلوارتان رابه رنگ جین تیره انتخاب کنید یا برعکس.