طراحی داخلی طلا فروشی

سکشن بندی و پارتیشن بندی موجب خواهد شد تا مشتریان به راحتی محصولات را طراحی داخلی طلا فروشی انتخاب کنند. بنابراین تقسیم صحیح و نصب قفسه ها به بهترین شکل ممکن در طراحی داخلی طلا فروشی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. طرح کف ممکن است برای طلا سازی ها با مقادیر خرده فروشی پایین متفاوت باشد، ممکن است از قفسه های دیواری باز استفاده شود تا مشتریان بتوانند کالا را مشاهده کنند. در ابتدا باید بدانید و در نظر بگیرید که از طراحی های بسیار شلوغ و خسته کننده نباید استفاده کنید زیرا مشتریان به داخل مغازه شما می آیند تا جواهرات زیبا را ببینند و حال دلشان خوب شود و از اینکه در کنار آن ها بخواهند به طراحی دکوراسیون داخلی شما نیز توجع کنند ممکن است آن ها دچار سردرگمی و دو دلی کند.

بازار قدیمی تهران گرچه یکی از میراث ملی کشور به شمار می رود، اما برای عاشقان این فلز گران بها، جاییست که می توان مدل ها و طرح های جدید با طیف قیمتی گوناگون را در بازاری مملو از مغازه های بزرگ و کوچک مشاهده کرد. در مورد دیوارها طراحان از تکنیک های مدرن برای ساخت نورگیرها و پرده ها استفاده کرده اند که جایگزین بسیار مناسبی برای نوع سنتی و قدیمی آن هاست. رعایت اصول رنگ بندی حرفه ای مغازه و نورپردازی استاندارد و جذاب، دو موضوعی هستند که عمل به آن ها طرحی فوق العاده زیبا و منحصر به فرد را برای صاحبان مغازه به همراه دارد. رنگ بنفش، رنگی است که به خوبی با اکثر جواهرات کنتراست دارد و از طرف دیگر، رنگی باشکوه و متمایز کننده است. بدین معنی که نباید طراحی فضا و رنگ آن به نحوی باشد که جلا و زرق و برق طلا و جواهر به چشم نیاید.

طراحی داخلی جواهر فروشی

زیرا رنگ طوسی ماهیتی سرد و خنثی دارد و در کنار آن رنگ زرد گرم به تلطیف فضا کمک می کند. در طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی استفاده از المان های فلزی مانند نرده های راه پله، چهارچوب درب ها، و جعبه های ویترینی و به کارگیری رنگ طلایی خاص و ترکیب آن با طوسی روشن، جلوه منحصر به فرد این مجموعه را دو چندان می کند. در طراحی داخلی طلا فروشی باید به تمام قسمت های فروشگاه شامل کف فروشگاه، دیوارها و تجهیزاتی که در فروشگاه استفاده می کنید توجه ویژه ای داشته باشید.

لوسرها به طور اختصاصی برای گروه آرووانا ساخته شده و زیبایی چشمگیری به محیط بخشیده است که در بدو ورود به عنوان نمادی از خوش شانسی خودنمایی می کند. زیرا همان طور که می دانید این دکوراسیون در جذب مشتریان و حتی افزایش میزان فروش آن ها تاثیر چشمگیری دارد. از این فایل میتوانید در پروژه های دانشگاهی و یا نمونه فایل طراحی و یا حتی با اندکی تغییر در پروژه های اجرایی طراحی داخلی استفاده نمایید . فیلترینگ محصولات؛ امکان دسته بندی محصولات بر اساس نوع استفاده یا قیمت آن ها وجود دارد. برای انتخاب مدلی که برای دکوراسیون و طراحی دیزاین جواهر فروشی خود در نظر می گیرید مدل های مختلفی وجود دارد که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد و با معرفی آن ها مزایا و معایب هر یک از آن ها را به تفکیک بیان می کنیم.

از توجه شما سپاسگزاریم. درب های ریموت دار یا اتوماتیک کاربرد زیادی دارد، زیرا باعث می شود بار ترافیکی را برای شما کنترل کند تا به راحتی بتوانید رفت و آمد مشتری های خود را زیر نظر داشته باشید. هر چه که یک مغازه و یا فروشگاه بتواند در نگاه اول جذاب و شیک باشد، همان مقدار نیز در کار فروش موفق تر خواهد بود. در طراحی داخلی آن علاوه بر نکات زیبایی شناسی، مباحث امنیتی را نیز باید در نظر گرفت.

طلا کالایی لوکس به حساب می آید، بنابراین در دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی از وسایل لوکس استفاده کنید زیرا باعث جلب توجه می شود. اما ویترین یک مغازه جواهر فروشی باید چگونه باشد؟ مغازه های لوکسی که به واسطه درخشش جواهراتشان می درخشند ولی شاید ندانیم در طراحی یک مغازه طلا فروشی، از نمای بیرونی گرفته تا ویترین و پیشخوان، چه بایدها و نبایدهایی وجود دارد و طراح آن با چه چالش هایی رو به رو است. این مسیر مشتریان نیز بسیار اهمیت دارد که از کجا وارد شده چه مسیری را طی می کنند و در کجا به تماشای جواهرات می پردازند و در نهایت اگر قصد خرید از فروشگاه شما را داشتند در کجا آن را پرداخت کرده و خروج می کنند.

برای این منظور مهم است که از رنگهای متناسب با حرفه و سلیقهتان استفاده کنید. به منظور طراحی فضای موجود برگرفته از آینه پرو در طلافروشی، نکات بسیار ظریفی را باید در نظر بگیریم. بنابراین طراحی دکوراسیون داخلی شما بسیار در این زمینه مهم است و می تواند تاثیر گذار باشد. گروه طراحی درخشانی در این زمینه پیشروی سایرین بوده و می توانند طرح های مورد علاقه شما را با دقت بیشتر اجرا کنند. در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی امنیت حرف اول را می زند و همین مورد انتخاب درب را از تمام فضاهای تجاری برای آن مهم تر می کند. در طراحی داخلی طلا فروشی آروونا به نورپردازی توجه ویژه ای شده است. در طراحی داخلی طلا فروشی آروونا استفاده از تنالیته رنگ های منحصر به فرد، اتمسفری آرام و لوکس ایجاد کرده است. برای انتخاب نوع دکوراسیون داخلی جواهر فروشی باید نکات بسیار زیادی را رعایت کنید.

طلافروشی مکانی است که کلیه اجناس موجود در آن قیمتی و با ارزش هستند که باید از طریق یک طبقه بندی صحیح و درست به بهترین شکل دسته بندی شوند و تمامی مسائل امنیتی در این چیدمان در نظر گرفته شود. امیدواریم دید خوبی نسبت به طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی گرفته باشید؛ یادتان باشد که شاید نتوانید تمام موارد مربوط به این ایده ها رعایت کنید؛ پس بهتر است اقدام به ایده برداری نکته از هر یک از ایده های طراحی داخلی مغازه طلا فروشی داشته باشید و یا حتی می توانید با شرکت دکوراسیون داخلی رادان گلس تماس بگیرد و طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی خود را به آنها بسپارید. بکارگیری رنگ های فانتزی مثل سبز یا صورتی در طراحی داخلی جواهر فروشی، اصلا پیشنهاد نمی شود. رنگ دیوارها و کف نیز بسیار مهم هستند. از شیشههای سندبلاست همچنین میتوان برای اتاقهای پرو نیز استفاده کرد.

طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر

در چنین فضاهایی علاوه بر جنبه زیبایی محیط و دعوت کنندگی آن می بایست اصول امنیتی و حفاظتی هم در آن رعایت شود. علاوه بر این افراد با وجود چنین حسی نمی توانند بر روی جواهرات و طلاها تمرکز کرده و انتخابی داشته باشند. ما برای طراحی ویترین گالری طلای نیکا از المان های ساده ای استفاده کردیم که با پرهیز از اغتشاش، باعث درخشش هرچه بیشتر طلاها می شود. ویترین گالری مهمترین قسمت این فروشگاه است. آکاایران: فروشگاه طلا فروشی به عنوان یکی از لوکس ترین و چشمگیر ترین فروشگاه ها در مراکز تجاری و یا بازار شناخته می شود.

برای بالا بردن امنیت در جواهر فروشی می توانید از درب های ضد سرقتی که به زیبایی دکوراسیون داخلی شما نیز کمک می کنند ، استفاده کنید. به هیچ عنوان از لامپ های مهتابی در طراحی داخلی مغازه طلا فروشی استفاده نکنید. متناسب با نوع فروشگاه اولویت هایی در طراحی مورد توجه قرار گرفته و متناسب با آنها در طراحی لحاظ می شود. در ادامه با نکاتی در مورد دکور طلا فروشی با ما همراه باشید. ویترین جواهر و طلا فروشی ام دی اف: ویترین طلا فروشی و جواهر فروشی از جنس ام دی اف یکی از متریال های خوب برای اجرای ویترین طلا و جواهر فروشی می باشد. ویترین طلافروش از جنس ام دی اف یکی از متریال های خوب برای اجرای ویترین طلا فروشی می باشد.

یا از ویترینهایی با اشکال متفاوت برای فضاسازی استفاده کنید، ترفند دیگر استفاده از المانها میباشد، برای مثال در قسمتی که ویترین جواهرات و حلقه عروس و داماد قرار داده شده یک تابلویی که نماد جواهرات عروس و داماد است نصب کنید. همه میدانند که برای تاثیرگذاری بیشتر در ذهن افراد بخصوص مشتریان، اجرای دکوراسیون دلنشین، راحت و به یادماندنی از اهمیت بالایی برخوردار است. و برای قسمت میانی این فضا یک ویترین به صورت روی کار در نظر گرفته شده که زیبایی چیدمان در این طراحی را کامل می کند.

طراحی داخلی طلا فروشی

طراحی سقف و کف و ویترین فروشگاه هم اهمیت زیادی در جلب توجه مشتری دارد. معمولا مشتریانی که به دنبال این نوع جواهرات باشند خود از فروشنده آن ها درخاست کی ککند و فروشندگان نیز می توانند به راحتی تشخیص دهند که آیا این مشتری قصد خرید این نوع جواهرات را دارد یا خیر. اگر نمی توانید لکه ای را از بین ببرید یا به نحوی آسیب می بیند.در بسیاری از طرح های فروشگاه طلا و جواهر ، از کاشی فرش در پشت جعبه های طلا و جواهر ، پشت POS و داخل جزیره جعبه جواهرات استفاده می کنند.دلیل اصلی این انتخاب این است که صاحب مغازه به جای اینکه روی سطح سخت که در تمام طول روز روی کف کار کند و احساس خستگی و بی حوصلگی داشته باشد. برای طراحی ویترین یک مغازه طلا فروشی، شما گزینه های زیادی را پیش رو دارید و مطابق با سلیقه و هزینه ای که صرف می کنید، می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

طراحی داخلی مغازه طلا فروشی نقش بسیار مهمی در میزان جذب مشتری و فروش و درآمد مغازه دارد. البته همانطور که فکر می کنید به طور قطع یک راه سومی هم وجود دارد و آن ترکیب هر دو سبک طراحی مدل ویترین مغازه است. ترکیب این دو رنگ فضایی پویا و متنوع رو به وجود می آورد. در طراحی داخلی این سری از فروشگاهها به دلیل وجود جواهرات با ارزش و گران قیمت، باید به نورپردازی، متریالهای مناسب در طراحی داخلی، مسائل امنیتی، ویترین مغازه، استفاده از شیشههای هوشمند توجه بسیار زیادی کنیم و در اجرا کردن آنها از طراحان داخلی مجرب و باسابقه در این امر مساعدت و یاری بگیریم. به همین دلیل در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات آکا, طراحی دکوراسیون مغازه طلا و جواهرات زیباترین و شیکترین ایده ها برای طراحی دکوراسیون جواهر فروشی را تهیه کرده ایم .

یکی دیگر از انواع ویترین شیشهای، نوع ریلی آن است که به آن نوع متحرک نیز میگویند. به گونه ای که مشتریان در عین حال که از جواهرات لذت می برند و به زیبایی آن ها خیره می شوند ، به زیبایی دکوراسیون داخلی در جواهرفروشی شما نیز توجه بکنند. در طراحی داخلی جواهر فروشی علاوه بر حفظ تمام اصول های زیبایی دکوراسیون، حتما باید امنیت را نیز در نظر گرفت. یکی از نام های مطرح طلا فروشی در پایتخت است که سابقه زیادی هم در کارنامه داشته و برای قدیمی های طلا و جواهر تهران، برندی شناخته شده به شمار می رود.

مواردی که می توانیم در جواهر فروشی ها به کار ببریم شامل انتخاب رنگ بندی و نوع کاغذ دیواری برای دیواره ها و هچنین ویترینی که جواهرات درون آن قرار دارند و مشتریان به محض ورود به فروشگاه به سراغ آن ها می روند. گاوصندوق آسانسوری مدل ریلی تک جهته معمولا مناسب مغازه هایی است که از حاشیه پیاده رو مقداری عقب تر هستند و یا اینکه صاحب طلافروشی با هدف هدایت ویترین به بیرون از فروشگاه، این مدل را انتخاب میکند. شما میتوانید بر روی طبقات شیشه ای که بر روی دیوار نصب شدهاند، انواع وسایل تزینی و یا محصولات خود را قرار دهید. این که حس کنجکاوی مشتریانتان را غلغلک دهید هم می تواند راهی باشد برای طراحی ویترین مغازه تان. برای برقراری این امکان نیازمند درگاه های پرداخت اینترنتی بانکی هستیم که به وسیله آن ها بتوان مبلغ خرید محصولات توسط مشتری را از وی دریافت نمود.