سقف کاذب اجرای انواع سقف کاذب طرح دار و جدید + نمونه کار

سقف آی گلس، سقف رایجی در ایران است و مواد اولیه‌اش در داخل کشور تولید می‌شود. این نوع سقف، از تایل‌ های شفاف آکریلیک ساخته شده و روشنایی را به خوبی از خود عبور می‌دهد. سقف شیشه ای معایبی نیز دارد از جمله این که وزن آن زیاد می باشد و هزینه نصب بالایی دارد. همچنین در شرایطی مانند زمین لرزه، احتمال شکستگی آن هرچند به میزان کم، اما وجود دارد. سقف دامپا یا سقف نواری جزء سقف های آلومینیومی محسوب می شود که از طریق شکل دادن پنل های آلومینیومی ایجاد می شود.

نصب سقف كاذب چوبی

سقف کاذب اجرای انواع سقف کاذب طرح دار و جدید + نمونه کار

البته وزن بالای ورق و محدودیت آب و هوایی نیز مشکلاتی را برای سازندگان به وجود می آورد. سقف اکوستیک بیشترین کاربرد را در مکان های پر سر و صدا دارد؛ زیرا به علت فاصله زیاد تا سقف اصلی، مانند عایق صوتی و حرارتی عمل می کند. عمده استفاده از این نوع سقف در سالن های تئاتر، سینما، اجلاس، استودیوهای ضبط صدا و آموزشگاه های موسیقی می باشد. همچنین ساختار سقف آکوستیک معمولاً پارچه، مقوای فشرده و در برخی موارد گچ و آلومینیوم است.

سقف کاذب پی وی سی تولیدی کارخانه آذران پلاست (pvc) چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

رنگ آمیزی سقف مطابق با رنگ کفپوش می تواند تلفیق و نما زیبایی در طراحی و دیزاین داخلی ایجاد نماید. یکی از مزیت های سقف های کاذب، قابلیت رنگ آمیزی آن ها می باشد. از این رو این امکان برای شما وجود دارد که نسبت به رنگ آمیزی این سقف ها مطابق با کفپوش و دیوارها نیز اقدام نمایید. در طراحی نمونه ای از این سقف ها از الگوها و اشکال هندسی استفاده شده است. استفاده از این سقف ها که در طراحی آن ها از رنگ روشن استفاده شده است، در کنار استفاده از کفپوش رنگ تیره و هم چنین مبلمانی که از رنگ های خاکستری و طلایی در آن استفاده شده است، نما بسیار زیبا و شیکی را ایجاد می کند و بدون شک نتیجه خوبی در پی خواهد داشت. استفاده از سقف های کاذب در اتاق خواب می تواند به مدرن شدن این مکان کمک کند و فضایی دلنشین را بوجود بیاورد.

با داشتن بیش از صد مدل طرح و رنگ زبان خاص و عام است، در واقع در حدود 40 نوع تصویر به شکل کوهستان و جنگل، 30 نوع تصویر به شکل اقیانوس، 20 نوع تصویر به شکل سه بعدی و 20 نوع تصویر به صورت سه بعدی و اشکال هندسی داریم که می توانیم همه را تقدیم حضور کنیم. سقف کاذبسی ان سی cnc که به صورت همراه با سازه کشی GST درجه یک از سازه های گالوانیزه سفید و طلایی , اجرای سقف کاذب استیل. تایل گچی در انواع مختلفی همچون (ساده، تخم مرغی و حصیری پانچ منظم نامنظم). متخصصین دکوراسیون داخلی معمولا این نوع را در کنار سقف های دیگر برای تنوع بیشتر درست می کنند.

امروزه با خلق ایده های جدید، طرح های متنوعی برای این سقف ارائه می شود. شما می توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون مورد نظر آن ها را انتخاب نمایید. طراحی سقفهای کاذباز جمله جذاب ترین موضوعات در معماری می باشد. طراحی و اجرای سقف کاذب در مدل‌های گوناگون رابیتس (رابیتز)، PVC، آهن، آکوستیک، آلومینیوم، کناف، چوب و کامپوزیت در کنار عایق‌های حرارتی و صوتی امکان‌پذیر است.

  • تصمیم گرفته‌ایم‌ که خرید شما را بی واسطه انجام دهیم و تمامی متریال مربوط بهسقف کاذبو دیوار کنافهمچون خود تایل های سقفی و نیز سازه GST آن رابه صورت مستقیم در رنگ بندی گوناگون و مختلف به‌ شما عزیزان، پیمان کاران ساختمان عرضه مستقیم داشته باشیم .
  • سقف کاذب را با مصالح بسیار سبک می‌سازند و فریم آن را به دیوارهای مجاور متصل می‌کنند تا هنگام وقوع زلزله در اثر تکان‌های شدید منجر به تخریب دیوار نشود.
  • سقف گریلیوم را می توان به تنهایی و یا ترکیب با دیگر سقف های کاذب اجرا نمود.
  • مشخص نیست اولین کسانی که از سقف کاذب استفاده کردند درباره کاربردهای آن چه اطلاعاتی داشته اند.
  • چرا که این سقف PVC در محیط های مرطوب از مقاومت بالایی برخوردار می باشند.

اهمیت سقف در منازل، چه از نظر کاربرد و عملکرد و چه از لحاظ زیبایی‌شناسانه، نیازی به توضیح ندارد و بر همه ما ثابت شده و واضح است. این مدل در اصل یک طلق شفاف است که با نور پردازی در زیر آن میتوان در عین سادگی، زیبایی مخصوص به خود را دارد. سمنت بردها دارای مقاومت بالایی در برابر رطوبت و حرارت هستند و طرح‌های مختلفی از آن‌ها در بازار وجود دارد که باعث می‌شود تا بتوان طراحی متناسب با محیط را به کمک آن‌ها رقم زد. برای مکان‌هایی که سهولت دسترسی به قسمت پشت سقف کاذب مهم است و باید تأسیسات آن قابل چک کردن باشد، این نوع سقف به کار می‌رود.

سقف کاذب یکی از مشخصه های امروزی دکوراسیون داخلی و مهندسی در داخلی ساختمان است، که هدف اصلی آن پوشش سقف با ایده های جذاب و زیبا است. از طرفی این نوع سقف در داخل منزل مسکونی مخصوصا در سقف حمام و سرویس بهداشتی و یا محیط های اداری به کار می رود. قیمت سقف های کاذب کناف ممکن است تحت شرایط مختلف متغیر باشد.