سئو چیست؟ بهترین استراتژی سئو چیست؟ -بهترین بک لینک

سئو چیست؟ بهترین استراتژی سئو چیست؟

برای آنکه مطمئن شوید در مسیر درستی هستید و پول و زمان شما در بهینه‌ترین حالت ممکن هزینه می‌شوند، لازم است کارتان را با یک برنامه‌ریزی دقیق و اصولی شروع کنید. با تدوین استراتژی سئو در اولین قدم، می‌توانید نقاط قوت و ضعف خود و رقیبان‌تان را به خوبی بشناسید و سپس با برنامه‌ریزی اصولی و هدفمند، رتبه سایت‌تان را به نتایج بالای گوگل برسانید. این لینک‌ها می‌توانند تاثیر بسزایی در اهمیت شما نزد موتورهای جستجوگر داشته باشند.

  • در این شرایط کمی صبور باشید، بعد از اینکه شما در صفحات نتایج جستجو قرار گرفتید، این ابزارها شروع به دنبال کردن رتبه سایت در اون کلمات کلیدی می کنند.
  • واضح است که همه افراد برای پیدا کردن قالیشویی مانند شما عمل می‌کنند و معمولا همه این افراد به همان 3 گزینه‌ی اول که در گوگل نمایش داده می‌شود مراجعه کرده و با آنها تماس می‌گیرند.
  • در واقع هرچقدر که سایت شما برای کاربران بتواند، تجربه ی بهتری ایجاد کند، شما قادر هستید که به کاربران خاطره بهتری بدهید.
  • مطمئنا بله، با تولید محتوا در وبلاگ شانس های جدیدی برای دیده شدن وب سایت شما در کلمات کلیدی جدید ایجاد می شود.
  • لزوما گرفتن بک لینک و هزینه کردن برای تبلیغات و رپورتاژ منجر به کسب رتبه های بالا نخواهد شد و حتی ممکن هست به پنالتی شدن سایت نیز منجر شود.

برای انجام این کار، روی ارائه محتوای مرتبط بیشتر و بهترتمرکز کنید تا توسط Google کشف شود. ایجاد محتوای بیشتر نیز به نوبه خود به شما کمک می کند بک لینک های بیشتری بدست آورید. همچنین می توانید با انجام تبلیغات در سایت های مرتبط و خرید جایگاه مناسب اقدام به گرفتن بک لینک کنید. دقت کنید که خرید لینک اسپم جزء تکنیک های سئو کلاه سیاه است پس سعی کنید از روش درست اقدام به گرفتن بک لینک کنید. Link building یا لینک‌سازی یکی دیگر از فاکتور های مهم در افزایش رتبه وبسایت بهترین بک لینک سئو سایت است. رفتار کاربران در صفحه نتایج نیز تحت نظر گوگل است این که آیا با ورود به یک سایت‌ نیازشان برطرف می‌شود؟ روی نتایج پایین‌تر کلیک می‌کنند؟ به صفحه نتایج برمی‌گردند؟ به صفحات دیگر می‌روند؟ و … بسیاری فاکتور های دیگر.

کارکرد سئو! seo چطور کار میکند؟

هرچه تعداد اسلش “/” و کاراکترها در آدرس صفحات کمتر باشد، تاثیرات مثبت‌تری بر روی سئو سایت خواهد داشت. پس با این اوصاف شما ابتدا باید کلمات کلیدی که در یک صفحه استفاده می‌شوند را به طور صحیح انتخاب کنید تا گوگل نیز بتواند صفحه شما را در نتایج به کاربر نمایش دهد. با این توضیحات اگر شما کلمه “آموزش سئو سایت حرفه ای” و “دوره و آموزش حضوری سئو” را در یک صفحه کار کنید، امکان رتبه گیری صفحه شما بسیار کم خواهد شد. نکته مهم این است که 3 عمل اصلی (خزش، فهرست و رتبه بندی) کمی زمانبر است و به هیچ وجه نباید پس از انتشار محتوا، به دنبال رتبه خود در صفحات جستجوگر باشیم. توصیه می‌کنیم اگر مایل به مطالعه اطلاعات بیشتر درباره موتورهای جستجوگر و عملکرد آنها هستید می‌توانید به مقاله “موتور جستجو چیست و چگونه کار می‌کند؟” مراجعه نمایید. امروزه اکثر کسب و کارها، به صورت اینترنتی اداره می‌شود و در هر حوزه و کسب و کاری، صدها و شاید هزاران رقیب وجود داشته باشد.

سئو

با ویژگی Google Autocomplete یا تکمیل خودکار گوگل، فقط باید کلمه کلیدی اولیه خود را در جستجوی گوگل بنویسید و سپس پیشنهادات به طور خودکار ظاهر می شوند. مرور فهرستی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های الگوریتم اصلی گوگل (مانند پاندا، پنگوئن، مرغ مگس خوار و…) می‌تواند روشی عالی برای دریافت یک نمای کلی از نحوه تکامل جستجوی گوگل و سئو در طول سال‌ها باشد. همانند دیگر سیستم های پیچیده، الگویتم گوگل هم همواره نیاز به بروزرسانی و بهینه سازی دارد. در کنار بروزسانی های کوچک تری که هر روز در الگوریتم گوگل اتفاق می افتند، گوگل معمولا بروزرسانی های بسیار مهمی را هم هر سال پیاده سازی میکند. یک موتور جستجو ابزار آنلاینیست که به شما کمک میکند تا اطلاعات مورد نظر خود را در اینترنت پیدا کنید.

تفاوت سئو و تبلیغات اینترنتی در چیست؟

نتایجی که پس از جستجو به کاربر نمایش داده می‌شود نقش مهمی در فرآیند شناخت و تصمیم‌گیری او بازی می‌کند. در صورتی که روی سایت شما یک سئو قوی انجام شده باشد هر ماه سایت شما می تواند هزاران بازدید کننده بدست آورد و طبیعی است که می تواند بصورت مستقیم روی فروش و جذب مخاطب شما ارتباط مستقیم داشته باشد. با استفاده از سئو برند شما شناخته شده و می توانید جایگاه ویژه ای در کسب و کار خود بدست آورید. با توسعه مداوم فناوری و ظهور دستگاه های جدید که افراد برای جستجوی خود از آنها استفاده می کنند نرخ جستجو هیچ وقت کاهش نمی یاد.

  • اگر این زمان را صرف پیدا کردن نقشه سایت کند طبیعی است که صفحات کمتری را بخزد.
  • سایت فروشگاهی خود را برای موبایل بهینه سازی کنید و مطمئن شوید فرایند خرید و مشاهده محصول در سایتتان به راحت ترین شکل ممکن انجام می شود.
  • پس از اینکه این موارد ذکر شده را بررسی کردید، برخی از کلمات در لیست شما به رتبه‌های بالاتر آمده و برخی از کلمات به انتهای لیست نزدیک می‌شوند.
  • با رعایت لینک سازی هوشمند جایگاه های برتر گوگل را برای کسب و کارتان رزرو خواهید کرد و ساختارمند بودن سایت تان را به گوگل تفهیم میکنید و گوگل متوجه میشود که سایت شما طبق ساختار و اصول ساخته و پرداخته میشود.
  • برای تصمیم گیری بهتر در نظر داشته باشید که اغلب وب سایت های معتبر، هفته ای حداقل یک بار محتوای سایت رو بروزرسانی می کنند.