راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب آکواجوی

اما آیا می توان به آب تصفیه شده شهری اعتماد کرد؟ در این روش آب تحت فشار بالا پس از رد شدن از سه فیلتر اول ، وارد مرحله چهارم و اصلی روند تصفیه آب میشود که به آن ممبران (Membrane) میگویند. در برخی مواقع قیلترهای پستکربن دستگاه که غالبا نامرغوب هستند دچار گرفتگی داخلی شده و به همین دلیل سرعت جریان آب به شدت کاهش پیدا میکند. با مصرف بی رویه آب به خصوص در حوزه های صنعت، کشاورزی و … متاسفانه در کشور ایران به دلیل اینکه در طی سال های اخیر مصرف آب بسیار بالاتر از سرانه مصرف آب در سطح جهانی می باشد، مجریان و کارشناسان صنعت آب و فاضلاب را بر این واداشت تا نسبت به کنترل مصرف آب و همچنین استفاده از تکنولوژی های روز دنیا به منظور تصفیه آب شور و تبدیل آن به آب آشامیدنی اقداماتی را انجام دهند.

قیمت دستگاه تصفیه آب

انواع دستگاه های تصفیه آب ، خانگی و اداری آکوا ، سافت واتر و آکواپرو میباشد.این دستگاه ها با توجه به نوع سیستم حرفه ای خود، دارای عملکرد و کارآیی فوق العاده ای بوده و از پیشرفته ترین و بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و بهترین دستگاه تصفیه هوا موجود در ایران می باشند. هر فیلتر دوش Easy Well به طور جداگانه طراحی، مدلسازی و تولید میشود. این در صورتی است که فیلتر توری به تنهایی قادر به جلوگیری از عبور مواد آلی موجود در آب نمی باشد و باید در کنار فیلتر شن مورد استفاده قرار گیرد. تصفیه آب به فرایندهایی گفته میشود که طی آن مواد شیمیایی نامطلوب، آلایندههای بیولوژیکی، جامدات معلق و گازها از آب آلوده حذف میشوند، تا قابل آشامیدن یا مصرف کشاورزی گردد. فرایند تصفیه آب ممکن است به کاهش غلظت ذرات معلق یا ذرات محلول در آب از جمله ذرات معلق، انگلها باکتریها، جلبکها، ویروسها، قارچها و طیف وسیعی از مواد محلول و ذرات معلق موجود در آب منجر خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب شود.

اشتباهی که بسیار از مشتریان میکنند این است که چون سایت فروشگاه اینترنتی بزرگ، معتبر است محصولاتش هم پس حتماً معتبر است. در این مطلب اطلاعاتی درباره ی معتبر ترین برند های تصفیه آب و لیست قیمت روز تصفیه آب و راهنمای خرید آن به شما می دهیم که بتوانید به راحتی در انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب منزلتان تصمیم گیری نمایید. یکی از مهمترین نکات برای مشتریان در بحث راهنمای خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی است. واقعاً خرید از سایتهای اینترنتی بزرگ اصلاً بد نیست، اما خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از آنها کاملاً اشتباه است.

قیمت فیلتر تصفیه آب

بدنه فیلترهای دیسکی مینی و همچنین فیلترهای توری مینی از جنس مواد پلیمری بوده و کمتر با بدنه فلزی تولید می گردند حداکثر ظرفیت عبور آب در فیلترهای 2 اینچ مینی یا کوچک معمولا 5 تا 6 لیتر در ثانیه می باشد. از حذف گل و لای ، شن و ماسه و سایر آلودگی های معلق در آب گرفته تا فیلتر ممبران جهت حذف نیترات و آرسنیک و حذف کلیه نا خالصی های آب تا 0/0001 میکرون را داراست و در مناطقی که شوری آب دارند سیستم آب شیرین کن دارد و همچنین سختی آب را پایین آورده و PH آب را تنظیم کرده و TDS آب را در اندازه استاندارد جهانی قرار میدهد و تا فیلتر پست کربن جهت بهبود بو و مزه آب و فیلتر مواد معدنی جهت حفظ املاح مورد نیاز بدن و موجود در آب از جمله منیزیم ، کلسیم و … ظرفیت مینی فیلترهای دیسکی کمتر از دیسک های معمولی می باشد که برای پروژه های با طرح های کوچک مانند باغ ها کاربرد دارند.مینی فیلتر دیسکی محصولی کارآمد در حذف ذرات معلق موجود در آب برای سیستم های آبیاری کوچک است.

تمامی این فرآیند توسط شش فیلتر مختلف دستگاه انجام شده که هر کدام وظیفه خاصی را بر عهده دارند. همه و همه از جمله راه هایی هستند که امروزه برای تصفیه آب از آنها استفاده می شود. اگر بخواهیم فیلتر دیسکی و توری را با هم مقایسه کنیم بایستی بین فیلتر توری و دیسکی با توجه به اینکه منفذهای عبور آب در فیلتر دیسکی به مراتب طولانی تر از سوراخ های فیلتر توری می باشد به همین علت فیلترهای دیسکی موانع مناسبی جهت عبور مواد آلی موجود در آب مانند جلبک ها که دارای شکلی باریک و دراز هستند می شود.

خرید فیلتر تصفیه آب

همچنین اگر فشار آب زیادی دارید، اطمینان حاصل کنید که شیر روی جریان کامل تنظیم نشده باشد. اگر تنها برای آشامیدن به آب تصفیه شده نیاز دارید و قصد ندارید هزینهی زیادی بکنید، دستگاههای تصفیه آب رومیزی گزینهی مناسبی خواهند بود که دارای برندهایی نظیر ربن و سانتویا میباشند.اما اگر در حجم زیاد به آب تصفیه شده نیاز دارید، بهتر است از دستگاههای زیرسینکی استفاده کنید که دارای برندهای میدیا، آکواپرو و کنت میباشند. چون با خرید، محصول خودشان را که دریافت میکنند و وجه آن را هم که پس از مدتی میگیرند و تنها کارمزدی که سایتهای فروشگاه اینترنتی بزرگ کم میکنند کم میشود. دیسک ها به گونه ای طراحی شده اند که در یک سطح دارای شیارهای متحدالمرکز و در سطح دیگر دارای شیارهای سینوسی شکل می باشد.

فیلترهای PP بر اساس میزان مصرف آب هر دو تا سه ماه یک بار باید تعویض شوند. از دیگر نکات خرید دستگاه تصفیه آب میتوان به زمان تعویض فیلتر تصفیه آب اشاره نمود . این فیلترها پس از مدتی به دلیل اشباع شدن دیگر خاصیت جذبکنندگی خود را از دست میدهند؛ به همین دلیل باید تعویض فیلتر تصفیه آب شوند. و همچنین خدمات برقکاری (برقکاری ساختمان و رفع اتصالی، خدمات سیم کشی تلفن، نصب و تعمیر آیفون و تعمیرات درب اتومات) همچنین خدمات مربوط به دکوراسیون خانه (نقاشی ساختمان، نصب و تعمیرات پارکت و لمینت، نصب کاغذ دیواری) خدمات بنایی ( کاشیکاری، سنگ کاری ساختمان، رفع نم ساختمان و گچ کاری و گچ بری ساختمان) خدمات نجاری سیار و ساخت کابینت آشپزخانه، ساخت کمد دیواری و تعمیر مبل در محل و رنگکاری و رویه کوبی مبل و ساخت انواع سازه آلومنیومی (ساخت درب و پنجره آلومنیومی، درب و پنجره یو پی وی سی و ساخت پنجره دوجداره، نصب توری پلیسه ای پنجره) و خدمات جوشکاری سیار و آهنگری نظیر ساخت حفاظ آهنی پنجره و حفاظ شاخ گوزنی، ساخت درب آکاردئونی فلزی و خدمات اتوبار، باربری و اسباب کشی توسط بهترین شرکت های حمل و نقل و همیاران حرفه ای انجام می شود.

همانطور که از نام آن پیداست ، این وسیله کوچک است که شما درست روی شیر آب خود نصب می کنید. شما عزیزان میتوانید جهت مشاهده قیمت و خرید محصولات وارداتی و تولیدی باکیفیت، به سایت فروشگاه خانواده آب با نام برند این شرکت (واتر فامیلی) مراجعه نمایید. عدم وجود مجوز به معنی عدم احراز صلاحیت فروشنده در آن صنف است. نکتهی بسیار مهم در راهنمای خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی این است که هر سایتی، حتی بهصورت تخصصی درزمینهٔ تصفیه آب فعالیت کند، دارای مجوز نیست. یعنی صرف داشتن نماد الکترونیکی در یک سایت نشانهی با مجوز بودن آن مجموعه و سایت نیست.

بهترین دستگاه تصفیه آب در مراحل آخر ،دستگاه تصفیه آب صنعتی علاوه بر حذف مواد معلق، رنگ، بو، مزه، یونها، نمکهای منابع آبهای مختلف، میتواند انواع ویروسها و باکتریها را هم حذف کند. این دستگاه در هر ساعت توان تصفیه و آبدهی ۸ لیتر را دارا بوده و برای ذخیره آب تصفیه شده یک مخزن ۵ لیتری در آن تعبیه شده است. بنابر این به عنوان مثال در یک طرح با آبدهی 6 لیتر در ثانیه باید با در نظر گرفتن ضریب اطمینان حداقل از دو فیلتر مینی که به طور موازی به یکدیگر بسته شده اند و یا یک فیلتر دیسکی متوسط (دارای ظرفیت حداکثر 8 لیتر در ثانیه) استفاده گردد.

حتی برخی عنوان میکنند که این پارچها سیستمهای مورد اعتماد و مطمئن تصفیه آب را ندارند و به این خاطر شاید تصفیه آب با آنها مانند سیستم اسمز معکوس که بهترین سیستم فیلتراسیون است، کارایی نداشته باشد. دستگاه تصفیه آب صنعتی از نظر اقتصادی به صرفه است چرا که می تواند مقدار زیادی از آب مورد نظر شما را تصفیه کند و هزینه آن کمتر از سایر روش های تصفیه آب می باشد و انرژی کمتری صرف خواهد شد. فیلترهای دیسکی 2 اینچ فیلتر های کوچک 130 میکرون جهت تصفیه آب کشاورزی، تانک های فولادی که از سیسلیس پر میشوند و به منظور فیلتر کردن و تصفیه شدن آب استفاده میشوند. فروشگاههای اینترنتی بزرگ، بهصورت حقالعملکاری، محصول را از فروشنده گرفته و به مصرفکننده میدهد. منظور از فروشگاههای اینترنتی بزرگ را طبیعتاً میدانیم که چه سایتهایی هستند. بو و مزه: از مشخصات دستگاه تصفیه آب خانگی این است که مزه و بوی آب را مطبوع کند و حتی میتوانند تلخی آب را نیز از بین ببرد.

دستگاه تصفیه آب خانگی