دریچه دسترسی فن کویل کالا کیوسک عایق الاستومری لوله ای دریچه کولر دمپر بین کانالی دریچه بازدید ماینر باکس

امکان استفاده گسترده از دریچه زیر فن کویل برای یک مجموعه بزرگ مسکونی، اداری و تجاری سبب شده تا از این سیستم خنک‌سازی اسقبال زیادی شود. معماران ساختمانی در زمان ایجاد یک بنای جدید باید پس از جاگذاری تمامی تجهیزات به فکر زمان سرویس، تعمیر و نگهداری قطعات نیز باشند. استفاده از دریچه فن کویل مناسب از بین انواع دریچه زیر فن کویل کار سختی نیست.

دریچه فن کویل پلاستیکی

در ساخت آنها از خاصیت آهنربایی قوی استفاده شده و هیچ دستگیره ای ندارند به آنها قفل شونده هم میگویند فقط کافی آنها را فشار دهید تا باز شوند. هم به صورت پیچ از جلو و هم به صورت پیچ از داخل , بدیهی است که در مورد پیچ ​​های داخل، این امر ظاهر شیر را زیباتر می کند.

ب- طریقه ساخت دریچه زیر فن کویل آهنی ساده لولایی:

به طور مثال می توان گفت دریچه های بازدید فن کوئل با مکش خطی ۳۰ درجه و یا با مکش خطی ۳۰ درجه، و یا حتی مکش خطی اسلوت از جمله محصولاتی می باشد که برای این مدل دریچه می توان نام برد. دریچه های زیر فن کویل دور مکش از یک قاب دور تا دور ۳ و یا ۴ و یا ۵ سانتی متر تشکیل می شود و درب این دریچه ها شامل دو قاب و یک ورق است که قابهای موجود بر روی درب این دریچه امکان مکش را برای دستگاه به وجود می آورد. قیمت دریچه زیر دستگاه ای دور مکش بسته به ابعاد داخلی کانال و تعداد شیار های ایجاد شده روی دریچه زیر فن کوئل دارد. در مناطق شمالی و جنوبی کشور که موضوع رطوبت و تاثیر آن بر ساختار دریچه ها بعنوان معضلی اساسی مطرح می باشد، دریچه زیر فن کویل پلاستیکی در بسیاری از پروژه ها کاربرد دارد. جنس این دریچه به صورت ذاتی نیازی به رنگ یا پوشش مجزا ندارد و بطور مستقیم و بی واسطه پس از تولید قابل کاربرد و نصب می باشد. عدم تاثیرپذیری این دریچه در برابر رطوبت، شرجی و نم مهمترین ویژگی و مزیت این نوع دریچه زیر فن کویل می باشد..

بعد از آن باید محل نصب دریچه را مشخص کنید و ببینید می خواهید روی سقف، روی دیوار یا کف زمین آن را تعبیه نمایید. در نهایت باید ساختار سیستم تهویه هوای ساختمان را بررسی کنید و با توجه به آن و ویژگی هایش، دریچه بازدید را انتخاب نمایید. ابعاد درب دریچه زیر فن کویل بر اساس ابعاد فریم ساخته می شود.با کسر یک میل از هر طرف از ابعاد داخلی فریم دریچه زیر فن کویل خطی لولایی، ابعاد اصلی درب دریچه زیر فن کویل مشخص می گردد.

دریچه فن کویل با درب بازدید

با توجه به استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته مثل دستگاههای سی ان سی و برش چوب، این امکان وجود دارد که نمونه های شکیلی از جنس چوبی تولید دریچه زیر فن کویل شود. رنگی که برای پوشش این نوع از دریچه های فنکوئل به کار می رود از جنس پلی اورتان بصورت پولیشی می باشد که در برابر آب و نفوذ آن به ساختار دریچه نیز مقاوم است. دریچه زیر فن کویل لولایی بوسیله لولا و قفلهای موجود روی درب به فریم متصل می شود و با باز و بسته شدنِ درب ،امکانِ بازدید و تعمیر فن کویل را ایجاد میکند.ولی دریچه زیر فن کویل ساده ی وزنه ای، درب بصورتِ تایلی یا جداشونده از بدنه ی فریمِ دریچه زیر فن کویل جدا شده و پس از تعمیر و بازدید فن کوئل در جای خود قرار می گیرد .

  • شما می توانید برای بررسی هر یک از این محصولات، از وب سایت اینترنتی پیش روی خود اقدام کنید.
  • در ادامه مقاله با انواع دریچه زیر فن کویل و کارایی اختصاصی هر کدام از دریچه‌های بازدید فن کویل بیشتر آشنا خواهید شد.
  • دریچه دسترسی فن کویل پلاستیکی به صورت پیچی در محل حفره خود نصب و تثبیت می‌شود.
  • یکی دیگر از نکات مهم که باید در نظر گرفته شود ، گونیا بودن ساختار دریچه زیر فن کویل می باشد .
  • دریچه دسترسی فن کویل ساده آلومینیومی به شکل پیچ مخفی و پیچ از رو در محل خود نصب میگردد.
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دریچه های فن کویل ساده، با دوستان ما در تماس باشید و از این طریق به جالب ترین اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا کنید. شما نیز می توانید با توجه به نیاز خود، مناسب ترین و بهترین این محصولات را تهیه و آن را در محل های از قبیل تعبیه شده مورد استفاده قرار دهید. همچنین در نظر داشته باشید که در انتخاب یکی از بهترین انواع دریچه های زیر فن کویل به ظرفیت فن کویل و مدل آن توجه لازم را داشته باشید.

دریچه دسترسی فن کویل کالا کیوسک عایق الاستومری لوله ای دریچه کولر دمپر بین کانالی دریچه بازدید ماینر باکس