خرید لپ تاپ گیمینگ حرفه ای ۲۰۲۲ با بهترین قیمت اگزو گیم

کیبوردها کیفیت مناسبی داشته و برای تایپ طولانی مدت همراه با صدای پایین مناسب هستند. اگر قصد خرید لپ تاپ ارزان قیمت دارد، حتما اچ پی می‌تواند گزینه‌های جذابی را در اختیار شما گذارد. حافظه رم این دستگاه نسبت به مدل مشابه پیشین، ۴ گیگابایتی است و به‌همین دلیل، قیمت پایین‌تری هم دارد. همان حافظه کش ۴ مگابایتی را برای پردازنده داریم، اما این‌بار در کنار ۱ ترابایت حافظه جانبی HDD، یک حافظه کمتر ۱۲۸ گیگابایتی هم داریم که از نوع SSD در اختیار شما قرار می‌گیرد. این حافظه برای نصب ویندوز و برنامه‌ها روی درایو C کاربرد دارد و احتمالا هم سرعت بوت لپ تاپ بیشتر خواهد شد، هم اینکه می‌توانید اجرای بهینه‌تری را از برنامه‌های لپ تاپ انتظار داشته باشید. پس دست شما در انتخاب مدل و خرید لپ تاپ ایسوس در سری ویوو بوک باز است.

معمولاً کیت‌های حافظه رم DDR4 با فرکانس 3000 یا 3200 مگاهرتز از عملکرد و قیمت مناسبی برخوردار هستند و کیت‌های سریع‌تر قیمت بالا یا تایمینگ های نه چندان دلچسبی به این لینک وبسایت مراجعه کنید دارند. از همین رو 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 دو کاناله با فرکانس 3000 یا 3200 مگاهرتز مطلوب است. برای اجتناب از بروز یا وقوع گلوگاه (باتلنک) در کار قطعات کامپیوتر باید حتماً به تناسب آنها با یکدیگر و صد البته تناسب با استفاده شما توجه شود. فناوری Dolby Home Theater v4 توسط نرم‌افزاری که بر روی لپ‌تاپ است، رضایت بیشتری را در کیفیت خروجی صدا برای گیمر‌ها به همراه می‌آورد. این لپ‌تاپ با قیمت ۷۴,۶۲۴,۲۵۰تومان برای فروش در فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا قرار دارد. این یک برند پیشرو برای گیمرها است و آنها واقعاً چیزی برای کاربران با بودجه محدود ندارند.

برای مثال انواع مختلف آن، پردازنده 5 هسته‌ای، 7 هسته‌ای و 9 هسته‌ای دارند. پردازنده گرافیکی این مدل‌ها به همین ترتیب Nvidia GTX 2060، 2070 و 2080 هستند. رم‌های این مدل‌ها نیز به ترتیب 8، 16 و 32 گیگابایت و در نهایت حافظه SSD آن‌ها به همین منوال 256، 512 و یک ترابایت است. بنابراین می‌توانید مدلی را انتخاب کنید که با بودجه شما سازگاری بیشتری دارد. توجه داشته باشید بسیاری از افراد نمی‌دانند تداخل سخت افزاری چیست و یا چگونه می‌توان متوجه شد که یک سیستم دچار تداخل سخت افزاری است.

با این حال Xe قدرت کافی برای ۶۰ فریم بر ثانیه در بازی‌های AAA با رزولوشن پایین را دارد و می‌تواند بازی‌هایی مانند Minecraft را به راحتی اجرا کند. ایسر، Swift 3 را با چندین پیکربندی متفاوت ارائه می‌دهد، بنابراین قابلیت‌های زیادی بیش از یک لپ تاپ ارزان قیمت دارد. ما یکی از جدیدترین لپ تاپ‌های مجهز به پردازنده Tiger Lake را پیشنهاد می‌دهیم که حدود ۷۰۰ دلار قیمت دارد. Swift 3 با جدیدترین پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل ۳ می‌تواند راحت و بدون دردسر Minecraft را اجرا کند. Dell G3 شاید قدرتمندترین لپ تاپ گیمینگ نباشد اما با توجه به قیمت زیر ۱۰۰۰ دلار گزینه بسیار خوبی است. این لپ تاپ ظاهری مناسب دارد و با توجه به سخت افزار داخل آن به طرز شگفت آوری نازک و سبک است.

خرید لپ تاپ گیمینگ حرفه ای ۲۰۲۲ با بهترین قیمت اگزو گیم

Razer دارای یک ویژگی منحصربه‌فرد برای لپ تاپ‌ها است و می‌توانید طیف وسیعی از لپ تاپ‌های بازی را که برای کار و بازی مناسب هستند، پیدا کنید. اکثر لپ تاپ‌های دل مقرون‌به‌صرفه هستند و اکثر طراحی‌ها و سخت‌افزارهای آنها بسیار ساده و قدرتمند هستند. با این حال، همه طراحی مینیمالیستی را دوست ندارند و این تنها دلیلی است که برخی از کاربران از دل اجتناب می‌کنند. آنها بیشتر به خاطر لپ تاپ‌های کلاس تجاری خود که نه تنها قدرت را ارائه می‌دهند، بلکه طراحی بسیار انعطاف‌پذیری نیز دارند، شناخته شده‌اند. این برند چینی در سال 2019 تولید گوشی‌های هوشمند را آغاز کرده است و به خاطر باتری‌های بادوام خود شناخته شده است.

حافظه رم

گیمرها برای دوری از زندگی واقعی خود، در دنیای خیالیِ بازی‌ها به سر می‌برند و بازی یکی از مهم‌ترین جنبه‌های زندگی آن‌هاست. شرکت ایسوس یکی از متنوع ترین خطوط تولید لپ تاپ را در جهان داراست و کاربران مختلف برای کاربری های مختلف می توانند به یکی از محصولات این شرکت رجوع کنند. اما یکی از مهمترین نکاتی که باید در راهنمای خرید انواع مدل های لپ تاپ ایسوس به آن اشاره کنیم تا انتخاب راحت تری در این تنوع محصول داشته باشید، مشخصات فنی مورد نیاز شماست. پس اگر از طرفداران خدمات گوگل هستید و به دنبال خرید لپ تاپ ایسوس هستید، می توانید از کروم بوک های مجهز به Chrome OS ایسوس استفاده کنید. شما در این لپ تاپ ها نیز به طیف گسترده ای از پیکربندی سخت افزاری دسترسی دارید.

  • یکی از بهترین گزینه‌ها از بین انواع لپ‌تاپ لنوو برای این افراد مدل Ideapad L3 81Y300 با پردازنده نسل دهم اینتل است که نسبت به قیمت خود یک پکیج جذاب، زیبا و کامل به شمار می‌رود.
  • فراموش نکنید قطعات سیستم شما تعیین کننده است و نمی‌توان برای همه کیس ها یک نسخه مشترک پیچید.
  • همچنین توجه داشته باشید که این لپ تاپ از لحاظ پردازنده و رم نیز در بهترین حالت خود قرار دارد که با توجه به قیمت تعیین شده برای این وسیله کاربردی، کاملاً بصرفه خواهد بود.
  • صفحه‌نمایش این دستگاه نیز 2K و IPS است که کیفیت بالایی را در تصاویر به شما می‌دهد.
  • مشخصات و قطعات کامپیوترهای آماده انعطاف زیادی ندارد اما PC های کاستوم را می‌توانید به دلخواه بر اساس نیاز، علایق و بودجه انتخاب و اسمبل کنید.

این لپ تاپ با تنظیمات مناسب می‌تواند بازی را بالاتر از ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا کند. ممکن است در مدهای مختلف با مشکلات عملکردی روبرو شوید که از یک لپ تاپ نازک و سبک مانند MacBook Air این انتظار می‌رود. لپ تاپ ها بسیار پیچیده‌تر از گوشی های هوشمند هستند و همین موضوع نیز باعث شده تا انتخاب لپ تاپ مناسب، دشوار شود. اگرچه پیش‌تر ما در مقاله‌ای جامع در مورد روش انتخاب لپ تاپ مناسب صحبت کردیم، اما بد نیست بار دیگر اشاره‌ای کوتاه در این مورد داشته باشیم. ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما، خواندن راهنمای خرید درایو DVD اکسترنال و خرید کابل HDMI را نیز به شما توصیه می کنیم. شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با تیم پشتیبانی لیست بیست در میان بگذارید.

بهترین سیستم تا 55 میلیون تومان