خرید فروش و قیمت پیراهن مردانه استین بلند و کوتاه با قیمت عالی شیپور

به طور کلی پیراهن‌های مردانه از لباس‌هایی می‌باشند که در بسیاری از مواقع مورد استفاده قرار می‌گیرند. شاید شستن پیراهن مردانه با ماشین لباسشویی آنقدرها هم بد نباشد. اما توصیه می‌کنیم تا جای ممکن پیراهن‌های خود را با ماشین‌های لباسشویی نشوید. یقهٔ باز، یقهٔ خیلی باز، یقهٔ بالدار، یقهٔ کلاسیک، قیمت پیراهن مردانه یقهٔ دکمه‌دار و…در نظر داشته باشید که هر کدام از آنها در موقعیتهای مخصوص به خود کاربردی می‌باشند.

  • پیراهن‌های مردانه موجود در بازار با دو برند خارجی و ایرانی عرضه می‌شوند و لیست قیمت پیراهن مردانه با توجه به کشور تولید کننده و دیگر فاکتورها تعیین می‌شود.
  • با خرید این لباس می توانید متفاوت و خاص تر از همیشه در مهمانی ها و مجالس ظاهر شوید.
  • همین موضوع نیز باعث می‌شود تا در بخش‌های بعدی پیراهن افتادگی داشته باشد و استایل شما را به کلی به هم بزند.
  • برای اندازه گیری دور گردن باید از قسمت برآمده گلو این اندازه گیری رو شروع کنید و دور گردن رو انداز بگیرید.
  • پارچه نخی یا نخ پنبه، یکی از بهترین پارچه‌ها برای دوخت پیراهن است.
پیراهن کتان به دلیل این‌که از الیاف طبیعی تولید می‌شود برای فصول گرم سال انتخاب خوبی محسوب می‌شود؛ چون بدن را خنک می‌کند. پیراهن مردانه کتان زود چروک می‌شود پس برای مراسم‌های رسمی انتخاب خوبی نیست. امروزه در پیراهن کتان کمی الیاف پنبه به کار می‌برند و همین امر سبب می‌شود که کم‌تر چروک شود. پیراهن مردانه که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد پیشینه بسیار بلند و طولانی دارد؛ ولی مدلی که این روزها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد به اواخر قرن نوزدهم بر می‌گردد.

در طرح شطرنجی همیشه ترکیب رنگ سفید با یک رنگ دیگر است و از رنگ دیگری استفاده نمی‌شود. طرح شطرنجی شامل چند طرح بوفالو، هندسی، چوپانی و تیم اسلحه است. ۴- دقت کنید اگر قصد خرید پیراهن‌های جین را دارید ، باید بدانید این نوع پیراهن‌ها را می‌توانید با شلوارجین روشن و یا تیره ست کنید.

جنس پارچه پیراهن مردانه اگر با کیفیت باشد تا مدت‌ها برایتان ماندگاری خواهد داشت. این پارچه‌ها معمولا از جنس نخی یا نخ پنبه هستند و ممکن است برای کمتر چروک شدن با مقادیری الیاف مصنوعی همراه شوند. بنابراین در دوخت پیراهن مردانه از پارچه‌های پوپلین، ماهوت، آکسفورد، جناغی و حتی مخمل و پشم بسته به موقعیت استفاده می‌شود. علاوه بر این شرکت ما این آمادگی را دارد تا به همکاری با عزیزانی که در حوزه تجارت انواع مدل پیراهن مجلسی مردانه مشغولند، بپردازد و انواع پیراهنهای یقه دیپلمات را به صورت عمده به بازار عرضه کند.

نظر سنجی نشان می دهد در 78 درصد موارد، افرادی که از این پیراهن استفاده کرده اند آن را به دیگران جهت خرید پیشنهاد داده اند. این لباس تا به امروز فروش خوبی را در بازار تجربه کرده که از دلایل اصلی آن می توان به قیمت مقرون به صرفه و کیفیت مناسب آن اشاره داشت. بررسی نظر ثبت شده در خصوص این پیراهن نشان می دهد که علاوه بر کیفیت مطلوب، تن خور زیبایی دارد و بصورت آستین بلند و یقه برگردان طراحی شده است.

ما با ارائه انواع البسه مردانه نظیر انواع پیراهن مردانه، پیراهن های رسمی، آستین کوتاه، چهارخانه، جین و… ، انواع شلوار مردانه شلوارهای پارچه‌ای، کتان، جین و اسلش، انواع تیشرت مردانه، پولوشرت مردانه و انواع کت، جلیقه، سویشرت، کاپشن، پلیور و … همچنین انواع کفش‌های رسمی و روزمره مردانه و اکسسوری‌هایی نظیر کمربند، کلاه و … به دنبال ارائه تجربه‌ای راحت و لذت بخش از خرید اینترنتی لباس برای مشتریان می‌باشیم. مجموعه هوگرو ارائه محصولات با کیفیت را در دستور کار خود قرار داده است، از این رو تمامی محصولات ارائه شده از بهترین مواد اولیه با کیفیت و بادوام تهیه شده است.

چشم انداز ما تولید حداقل نیاز پوشاک مردم ایران اعم از پوشاک مردانه ، پوشاک زنانه ، پوشاک بچگانه با حضور در مراکز تمام استان های کشور جهت دسترسی آسان تا سال ۱۴۰۵ می باشد. طراحی پیراهن مردانه با مدل دوخت متفاوت امکان ست کردن پیراهن‌ها با انواع شلوارهای راسته، دم پا کش، گشاد و… را فراهم کرده است. اگر دوست دارید اندام ورزیده شما در پیراهن مردانه مشخص باشد و جذاب به نظر برسید، ست شلوار و پیراهن‌های جذب بهترین انتخاب‌ها هستند. 4- هنگام خرید پیراهن باید اینو رو در نظر بگیرد که پیراهن شما زود چروک می شود یا نه؟؟ و این موضوع در هنگام خرید پیراهن مردانه رسمی حتما مورد توجه قرار بدین، قبل از خرید از فروشنده بپرسید. کاسپین یک سازمان معتبر در زمینه تولید انواع پوشاک مردانه است. دوخت پوشاک در این سازمان با بالاترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت‌ها همراه می‌باشد.

مجموعه کاسپین با افزایش کیفیت تولیدات خود و ایجاد ضمانت کامل ۶ ماهه پس از خرید، تا به امروز در جلب مشتری موفق عمل کرده است. پیراهن‌های مردانه با پارچه‌های مختلفی تولید می‌شود؛ از جمله آن‌ها می‌توان به پیراهن نخی، پلی استر، مخمل، ویسکوز، کتان و غیره اشاره کرد. توجه به جنس پارچه موقع خرید مهم است چرا که تعیین‌کننده فصل مناسب پوشیدن پیراهن مورد نظر و راحتی تن ِ شما در آن است. اگر در خرید پیراهن مردانه به دنبال یک جنس شیک، نرم و لطیف هستید پیراهن جنس مخمل بهترین انتخاب است. این نوع پیراهن جزء پیراهن‌های اسپرت محسوب می‌شود و در تیپ‌های خیلی رسمی نباید از آن استفاده کرد.

خرید فروش و قیمت پیراهن مردانه استین بلند و کوتاه با قیمت عالی شیپور