خرید انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت با قیمت مناسب تنظیم تهویه یسنا

فوم پلی اورتان در بین دیواره لوله بوده و روکش آلومینیومی موجب افزایش عایق صدا و حرارت شده و در نتیجه شاهد جلوگیری از هدر رفت انرژی خواهید بود. قیمت مناسب و کمتر در کنار مزایای گفته شده موجب انتخاب معماران برای کانال کشی داکت اسپلیت پلی اورتان شده است. با توجه به امکان رنگ پذیریِ کانال اسپیرال،با استفاده از رنگ الکتروستاتیک،می توان به سیستم کانال کشی داکت اسپلیت زیبایی و جلوه ی دوچندان بخشید. برای دستگاه های فن کویل و داکت اسپلیت که در داخل واحدهای مسکونی یا تجاری نصب می شوند، دریچه هایی جهت دسترسی به دستگاه طراحی و نصب می شود که در مواقع لزوم بتوان به شیر آلات و یا قسمتهای دیگر دستگاه دسترسی داشت.

انواع دریچه اسپلیت را بیشتر بشناسید:

به منظور دسترسی و تعمیر و نگهداری دستگاه داکت اسپلیت و دمنده و مکنده هایی که در سقف تعبیه می‌شوند از این نوع دریچه استفاده می‌گردد. این نوع دریچه از دو نوع لولایی و وزنه‌ای تشکیل می‌گردد که هر نوع از این دریچه های لولایی و وزنه‌ای به انواع مختلف از قبیل گل سقفی، گریل دار، معمولی، مشبک و خطی تقسیم می‌گردد. البته لازم به ذکر می‌باشد این نوع دریچه نیز از دو نوع متریال آلومینیومی و چوبی ساخته می‌گردد. برای پوشش دریچه های آلومینیومی از رنگ کوره‌ای و برای دریچه های چوبی از پوشش پلی یورتان استفاده می‌گردد. این قطعه که درست در مقابل کانال داکت اسپلیت قرار می‌ گیرد جهت برگشت هوا و دسترسی راحت به قطعات یونیت داخلی، تعمیر و بررسی آن ها نصب می‌ شود.

هم تناسبِ نمایی بین دریچه بازدید داکت اسپلیت با محیط ایجاد می‌نماید و هم سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت را در برابر عوامل تخریبی و فرسایشی از جمله ضربه، نورخورشید یا مواد خورنده و… محفوظ می‌دارد. البته همان گونه که در انتخاب کدرنگ محدودیتی نیست، در ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت هم در ابعاد گوناگون هیچ محدودیت و منعی در میان نیست و کارفرما هر ابعادی برای ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت اعلامِ سفارش دهد بدون محدودیت در ابعاد و تعداد، سفارشِ مربوطه قابلِ اقدام دریچه بازدید داکت اسپلیت و ساخت است. پس از ساخت و رنگِ دریچه بازدید داکت اسپلیت، برای جلوگیری از صدماتِ احتمالی و یا خش افتادن بر روی سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت، باید بلافاصله پس از بیرون آوردنِ دریچه بازدید داکت اسپلیت از کوره‌ی رنگ باید آن را در پوشش های مشمعی و ضدضربه کاور کرد تا دریچه بازدید داکت اسپلیت در مراحل نقل و انتقال دچار آسیب نگردد و به صورت کاملاً سالم در محل موردنظر نصب و تعبیه شود.

در این حالت برای حفظ استاندارد ورودی هوا و حفظ زیبایی ظاهری دریچه داکت اسپلیت از دریچه ترکیبی استفاده میشود. به طور مثال روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت از شیارهای پره Z در کناره های طولی درب و ورق پانچ در قسمت داخلی درب به کار گرفته می شود. شیارهای ورود هوای دریچه بازدید داکت اسپلیت پره Z در مدل گریل های پره ای با طرح خم به شکل Z تولید میشود.

همچنین با توجه عدم‌ثبات بازار در قیمت آلیاژ استفاده شده، اماکن درج نهایی قیمت وجود نخواهد داشت. جهت استعلام قیمت دریچه بازدید داکت اسپلیت با شماره تلفن … تماس گرفته یا از طریق پیام‌رسان واتس‌آپ مشخصات لازم برای وصول هزینه نهایی با نمایندگان مجموعه تهویه سان برقرار نماید. نکته مهم در استعلام قیمت از مجموعه تهویه سان؛ نبود افراد سودجو و دلال بوده و قیمت تمام شده ارزان‌تر از بازار خواهد بود. نصب دریچه بازدید داکت اسپلیت در دو حالت روکار و توکار با استفاده از انواع پیچ ممکن است. در صورت نصب دریچه بازدید روکار؛ باید قبل از انجام رنگ‌آمیزی درپوش بازدید به تعداد لازم جای پیچ به شکل پرسی ایجاد شود.

این تعداد نه باید آنقدر زیاد باشد که ساختار و ظاهرِ فریم بدشکل دیده گردد و نه باید آنقدر کم باشد که در نگهداریِ دریچه بازدید داکت اسپلیت در محل خود ناتوان باشند.با اتمام ساخت فریمِ این دریچه، نوبت به ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌رسد. نوع و جنس درب این دریچه بازدید داکت اسپلیت از ورق پانچ آلومینیومی است.این ورقِ پانچ از ضخامت ها با چشمه ها و سوراخ های مختلف تشکیل می‌شود تا بتواند هوای لازم برای دریچه بازدید داکت اسپلیت را فراهم سازد. پس در نتیجه هر چه ابعاد دریچه بازدید داکت اسپلیت بزرگتر باشد از تعداد قفل های بیشتری استفاده می‌شود.

نصاب دریچه بازدید

خرید انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت با قیمت مناسب تنظیم تهویه یسنا

همچنین می‌توان جنس ورق آن را با توجه به مکان و متریال و نیاز خودتان تعیین نمایید. دریچه بازدید داکت اسپلیت را میتوان از آلومینیوم، ام دی اف و پی وی سی تولید و عرضه شود. شما می‌توانید قبل از ثبت سفارش نسبت به نوع ورق ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت اقدام نمایید. معمولا از دریچه بازدید داکت اسپلیت در تأسیسات استفاده می‌شود و معمولا بر روی سقف های کاذب نصب و برای بازدید و تعمیر انواع تأسیسات ساختمان بکار می‌رود. جهت تولید دریچه بازدید داکت اسپلیت پانچی وزنه‌ای به ابعاد حفره ای که قرار است دریچه بازدید داکت اسپلیت بر روی آن نصب گردد توجه می نماییم.این ابعاد می‌تواند سایز اصلیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت را به ما دهد.

پس از ساخت فریم و درب دریچه بازدید داکت اسپلیت، باید نسبت به انجام عملیات رنگ کاری اقدام گردد. جنس رنگی که برای پوششِ سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت به کار می‌رود از نوعِ کوره‌ای پودری استاتیک است. وجود کدرنگ های متنوع و متعدد هم باعث زیباتر و شکیل تر شدنِ ساختارِ دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌شود و هم دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی خطی وزنه‌ای در برابر صدماتی چون ضربه و… مصون می‌ماند. پس از انجام رنگ کاری باید دریچه بازدید داکت اسپلیت در کاورِ ضخیم و ضدضربه مثل مشمع ضربه گیر بسته بندی گردد تا در زمان انتقال دریچه داکت اسپلیت به پروژه آسیبی متوجهِ بدنه‌ی دریچه بازدید داکت اسپلیت نشود. اگر درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت لولایی باشد، باید در یک بُعد ازدرب دریچه بازدید داکت اسپلیت از لولا استفاده کرد. در واقع درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به وسیله لولا به فریم وصل و توسط قفل زیمنسی، بسته و قفل می‌شود.

  • جنس رنگی که برای پوششِ سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت به کار می‌رود از نوعِ کوره‌ای پودری استاتیک است.
  • این قاب،وزنِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت pvc را بر روی خود تحمل نموده و در واقع درب دریچه بر روی آن سوار می‌شود.
  • اگر در محیطی که رطوبت و یا حرارت وجود دارد بهتر است از جنس متناسب با آن محیط استفاده گردد.
  • یک نکته قابل توجه این است که؛ بهتر است یونیت داخلی سیستم داکت اسپلیت نزدیک به اتاق خواب‌ها تعبیه نشود، زیرا همان طور که به آن اشاره شد؛ امکان دارد صدای کارکرد دستگاه مخصوصا در زمان استراحت، تا حدودی شما را اذیت کند.
  • در نهایت تمام سطوح محصول با رنگ کوره ای الکتروستاتیک پوشانده می شود تا از آسیب دیدگی حفاظت شده و عمر بالای آن تضمین شود.

لبه های ورقِ درب دریچه بازدید فن کویل از طرفین به میزان ۱.۵ تا ۲ سانت به صورت ۹۰ درجه خم می‌خورد که عوارضی چون تاب خوردگی یا دفرمگی بر روی ساختار درب دریچه بازدید فن کویل نمایان نشود. با اتصال دریچه هوای خطی بر روی درب دریچه بازدید فن کویل و خم کاریِ لبه های درب دریچه بازدید فن کویلِ خطی کله قندی،این قطعه نیز همچون فریم آماده عملیات رنگ می‌گردد.رنگ کاری بر روی سطوح بیرونی و درونیِ درب و فریم دریچه بازدید فن کویل با استفاده از رنگ کوره‌ای الکتروستاتیک صورت می‌گیرد.برای تناسب حداکثری با محیطداز انواع کد رنگ زیبا برای رنگ آمیزیِ سطوح دریچه بازدید فن کویل می‌توان بهره جست. پس از مشخص شدن ابعادِ درب دریچه داکت اسپلیت نوبت به ایجاد لبه در کناره های اضلاع درب دریچه داکت اسپلیت می رسد.این لبه ها هم باعث استحکام درب دریچه داکت اسپلیت و هم باعث جلوگیری از تاب خوردگیِ دارب دریچه داکت اسپلیت می شود.پس از ایجاد لبه ها،نوبت به جانماییِ دریچه خطیِ گریلی بر روی نقاط مشخصِ دریچه داکت اسپلیت می رسد.با تعبیه ی دریچه خطی بر روی درب اصلی دریچه داکت اسپلیت وقتِ آن می رسد که جای قفل بر روی نقاط مورد نطر خواهد رسید.این جای قفل یا قفلها حتما باید قبل از عملیات رنگ صورت پذیرد.

دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی با درب ساده لولایی:

قسمت اصلی و داخلیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت معمولا از ورق آلومینیوم به ضخامت یک میل تولید می‌گردد، که این ضخامت با توجه به ابعادِ دریچه بازدید داکت اسپلیت قابل افزایش است. در صورتی که درب دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک به صورت لولایی باشد برای بستن درب دریچه بازدید داکت اسپلیت از قفل زیمنسی استفاده می‌گردد که تعداد این قفل ها بنا به ابعاد دریچه و کوچکی و بزرگیِ دریچه می‌تواند متغیر باشد. پس از آماده شدنِ اضلاع هر فریم در ابتدا و انتهای هر ضلع اقدام به گوشه زنی می نماییم. در واقع برای گونیا شدنِ گوشه های فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت باید زاویه برشِ این گوشه حتما ۴۵ درجه باشد.پس از انجام گوشه زنی،اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت ،به وسیله‌ی کُرنرهای ورقی اقدام به اتصالِ هرگوشه به گوشه‌ی دیگر می‌رسد.این کرنرها باعث می‌گردد ساختارِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت بدون نیاز به جوشِ خاصی به هم متصل و تثبیت می‌شوند. پس از ساختارگیریِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت باید نسبت به ایجاد جای پیچ بر روی ساختار فریم اقدام می‌گردد.