تزریق ژل و هر آنچه که در مورد آن باید بدانید کلینیک تخصصی پوست و مو آتریسا

تزریق ژل و هر آنچه که در مورد آن باید بدانید کلینیک تخصصی پوست و مو آتریسا

تزریق ژل در این ناحیه یکی از رایج‌ترین درمان‌های جوانسازی صورت محسوب می‌شود. چین و چروک‌های نازولبیال اغلب در نتیجه‌ی افتادگی گونه‌ها که ناشی از افزایش سن است رخ می‌دهد اما در سایر افراد می‌تواند در اثر به کار بردن بیش از حد انواع حالات در صورت باشد. تزریق ژل در این ناحیه می‌تواند ظاهر خطوط اطراف دهان را بهبود بخشد. هیالورونیک اسید یکی از مواد طبیعی و موجود در بدن انسان بوده که موجب جمع کردن پوست و افزایش حجم گونه ها خواهد شد. کسانی که به دنبال از بین بردن و صاف کردن چین و چروک اطراف چشم، لب و پیشانی خود از طریق تزریق ژل می باشند، می توانند از هیالورونیک اسید استفاده نمایند. نام های تجاری Juvederm و Restylane شامل اسید هیالورونیک خواهند بود؛ اما توجه داشته باشید که نتایج تنها ۶ الی ۱۲ ماه ماندگاری خواهند داشت.

میزان ماندگاری تزریق ژل به لب

لب یکی از قسمت های صورت است که با افزایش سن حجم لب کم شده ،ارتفاع لب کاهش یافته و بر جستگی آن در صورت کاهش می یابد. تزریق ژل لب می تواند برای رفع این تغییرات و زیبایی صورت بسیار مفید باشد. حجم لب، ارتفاع و برجستگی آن تحت تاثیر سن قرار خواهند گرفت. لب تحتانی به طور طبیعی از لب فوقانی بزرگ تر و حجیم تر است و نیمه راست و چپ هر کدام از لب ها شبیه هم هستند که حجم و تقارن در این دو نیمه بسیار مهم است. در تزریق ژل کاری که انجام می شود این است که حاشیه لب برجسته و حجم داده می شود و بدین ترتیب است که به زیبایی صورت از طریق تزریق ژل لب افزوده می شود. فردی که این عمل را انجام می‌دهد ممکن است با عوارضی نظیر قرمزی پوست، تورم، التهاب و یا احساس سنگینی در محل تزریق سوزن مواجه گردد.

مزیت‌های فراوان تزریق ژل به نواحی مختلف بدن و صورت سبب شده تا روزبه‌روز به طرف‌داران این روش درمانی و زیبایی افزوده شود. توجه داشته باشید که فرد باید انتظارات واقع‌بینانه از نتایج حاصل از تزریق فیلر داشته باشد. یکی از کاربردهای تزریق فیلر برطرف نمودن گودی، چروک، سیاهی چشم، افتادگی پلک است. از کاربردهای جالب تزریق انواع ژل می‌توان به جوان‌سازی پوست دست ‌و پا اشاره کرد.

  • زمانی که صحبت از عملهای جراحی میشود بسیاری از افراد نگران هزینه انجام این کار هستند.
  • هرگز زیبایی چهر ه ی خود را با چنین درمان های بی کیفیتی به خطر نیندازید.
  • کبودی کمتر، پس از تزریق این نوع فیلر های پوستی، ممکن است کبودی و تورم کمتری در مقایسه با سایر فیلرهای پوستی تجربه کنید.
  • در این مقاله سعی کردیم تمام چیزهایی که قبل از تزریق ژل باید از آن آگاهی داشته باشید را پوشش دهیم.
  • دوم این که چون این ژل‌ها دائمی هستند، باید در چند مرحله تزریق شوند و پروسه‌ی تزریق تا رسیدن به نتیجه‌ی نهایی ممکن است ۳ ماه طول بکشد.

تزریق ژل، یک روش مقرون به صرفه برای جوانسازی صورت مراقبت های کامل بعد از تزریق ژل است. دیگر کاربرد پرطرفداری که تزریق ژل دارد، اصلاح فرم بینی بدون عمل جراحی می‌باشد. این نوع ماده یک میکروسفر یا توپ کوچک است که به طور دائمی زیر پوست باقی می‌ماند.

تنها ماده مورد تایید وزرات بهداشت همین ژل است که البته در آمریکا و اروپا هم بیشترین محبوبیت را دارد. هیالورونیک اسید در بدن هم موجود بوده و از همین جهت کمترین میزان عوارض و واکنش‌های آلرژیک را به همراه دارد. درصورت پشیمانی یا بروز حساسیت می‌توان این ماده را به راحتی با تزریق آنزیمی به نام هیالورونیداز از بین برد. یکی دیگر از مزایای ژل‌های هیالورونیک اسید این است که اگر از نتیجه‌ی نهایی تزریق ژل خوشتان نیاید، می‌توان به سادگی ناحیه‌ی تحت درمان را به حالت قبلی بازگرداند.

شناخته شده ترین نمونه‌اش همان نخ‌های بخیه‌ی جذبی هستند که نیازی به کشیدن ندارند و خود به خود جذب بدن می‌شوند. این ماده از لحاظ فنی، جزو مواد محرک کلاژن سازی قرار می‌گیرد؛ چرا که اصلی‌ترین سازوکارش برای بهبود چین و چروک‌های صورت، تحریک پوست به کلاژن سازی است. به‌منظور درمان سلولیت و رفع چین و چروک می‌توان از فیلرها و ژل‌ها استفاده کرد. یکی از بهترین برندهای مورد استفاده در این ناحیه، اسکالپترا است. این ژل‌ها با داشتن مقدار فراوانی پلی ال لاکتیک اسید به رفع عیوب ران کمک می‌کند. بد نیست بدانید که این ماده با محیط سازگار بوده و قابل تجزیه است.

در طول مشاوره حضوری پزشک صورت را از زوایای مختلف ارزیابی خواهد کرد. ارزیابی را نمی‌توان به راحتی با تصاویر یا توصیف ناحیه‌ای که نیاز به تزریق دارد، انجام داد. 19 – اگر به هر دلیلی هنگام تزریق ژل لب از ادامه کار پشیمان شدید ، هیچ جای نگرانی نیست و لب های ما به فرم قبل باز خواد گشت . تزریق ژل لب – ژل ها یا فیلر های لب سابقه کمی دارند، اما واقعا چقدر درباره آنها می دانید و از نتایج آن چه انتظاراتی باید داشته باشید؟ ما در این مورد شما را راهنمایی خواهیم کرد. معمولا ژل هایی که برای تزریق استفاده میشوند در دو دسته دائمی و موقتی قرار داده میشوند.

ولی در تزریق چربی به این جهت که سلولهای چربی باید برداشته شوند؛ سپس آماده سازی گردند و در نهایت تزریق انجام شود، مراحل بیشتر و به الطبع زمان بیشتری هم صرف می‌گردد. در این روش اگر از فیلرهای مجاز، با کیفیت و تاریخ دار استفاده شود؛ همچنین عمل تزریق توسط پزشک مجرب در این زمینه صورت گیرد؛ معمولا عارضه خاصی جز کمی تورم و التهاب . گاها کبودی مختصر در بر نخواهد داشت که آن هم به سرعت رفع می‌گردد. قبل از تزریق محلی که قرار است مورد درمان قرارگیرد؛ بی حس می‌شود و همان اندک درد تزریق به وسیله سوزن هم احساس نخواهد شد. مخاطبین گرامی از همراهی شما تا انتهای این مقاله سپاسگزاریم.

این به شما کمک می کند تا در روز جشن لب های شما بهبود یافته و کاملا زیبا و طبیعی به نظر برسد. اگر برای اولین باری است که تزریق ژل لب انجام می دهید صبور باشید تا پس از دو یا سه روز ورم آن از بین برود . گذاشتن کمپرس یخ مخصوصا در ۲۴ ساعت اول در کم شدن میزان تورم بسیار موثر است . اگر واقعا برای اولین بار است که تزریق ژل یا پرکننده لب را تجربه می کنید، حتما دستورالعمل هایی را که با لمس و ماساژ لب پس از تزریق همراه هستند، دنبال کنید. این روش ها از به وجود آمدن احتمالی عدم تقارن در لب ها جلوگیری کرده و باعث می شود که لب هایی پر تر و گوشتی تر در عین طبیعی داشته باشید. ترکیبات هیالورونیک اسید به علت جذب آب زیاد در اطراف خود و افزایش حجم حاصل از این امر نیاز به حجم کمتری از ژل ،برای تصحیح چین‌ها و فرورفتگی‌ ها دارد.

معرفی بهترین نوع و برند ژل‌ها

در این کلینیک تلاش می‌شود با ارائه‌ی مشاوره به شما، بتوانید بهترین انتخاب را در ارتباط با تزریق ژل و کارهای زیبایی دیگر داشته باشید. همین‌طور برای انجام تزریق ژل از آخرین مدل‌های ژل برندهای معتبر سرتاسر جهان استفاده می‌شود تا شما بتوانید شاهد بهترین نتیجه باشید. اسید هیالورونیک (معروف به HA) به طور طبیعی در پوست وجود دارد و با جذب و نگه داشتن آب به هیدراته ماندن پوست کمک می‌کند. همچنین این ماده با کلاژن و الاستین ترکیب می‌شود و به ایجاد ساختار و قابلیت ارتجاعی پوست کمک می‌کند. اسید هیالورونیک ساختارهای بین سلولی را تثبیت می‌کند و موجب ایجاد شبکه ویسکوالاستیکی می‌شود تا فیبرهای کلاژن و الاستین به یکدیگر متصل شوند.

کاربردهای تزریق ژل