آشنایی با صرافی کوینکس CoinEx + مزایا و معایب آن -ایران ارز دیجیتال

توجه داشته باشید که مثال های این مقاله برای فروش ارز دیجیتال تزوس (xtz) تهیه شده بود. اما با توجه به محدودیتهایی که در این باره برای کاربران ایرانی وجود دارد، لازم است تا شرایط کاملاً روشن و شفاف شود. از دیگر ویژگی های مثبت آن سادگی استفاده برای کاربران تازه وارد و قابلیت استفاده برای کاربران ایرانی است. وقتی عملیات برداشت را در صرافی انجام می دهید، کوینکس قبل از هر اقدامی از کاربر می خواهد که از داخل ایمیل خود برای بار دوم نیز «درخواست برداشت» را نهایی کند.

از این رو همواره توسط کارشناسان هر حوزه ای توصیه می گردد که قبل از ورود به هر حوزه مالی در خصوص آن حوزه تحقیقات کامل صورت گیرد. وقتی گزینه مورد نظر را کلیک کردید، تعدادی از کارهای مربوط به استیک به شما پیشنهاد می شود که شامل مواردی از جمله (All)، (In Progress)، (Coming soon) و (Finished) هستند. نکته: سایت «CoinEx» به شما پیشنهاد میدهد که از کلید خصوصی 16 رقمیتان پشتیبان بگیرید. 1. عبارت «قول میدهم که مالک قانونی این اسناد شناسایی باشم» را تیک بزنید و گزینه «ارسال» را کلیک کنید. 1. «ID type» را انتخاب کنید، «ID number» را وارد کرده و سپس اسناد «ID» یا شناسایی خودتان را بارگذاری کنید. سپس در گوشه سمت راست بالای صفحه، روی گزینه «Sign In» یا «ورود به سیستم» کلیک کنید.

کوینکس از یک سیستم تأیید چند سطحی برای احراز هویت کاربران استفاده صرافی coinex می کند. هدف اصلی ما در این است که جایگاه و شرایط صرافی کوینکس را برای کاربران ایرانی به صورت کاملاً واقعی و منطبق بر حقیقت روشن کنیم. کارمزد هر بار برداشت بیت کوین از این صرافی معادل 0.0006 BTC است که به صورت دقیق با میانگین صنعتی جهانی مطابقت در یک راستا قرار دارند. حتما شما به دنبال یک صرافی معتبر برای سرمایهگذاری و خرید و فروش رمز ارزهای خود هستید. این سیستم یک سیستم مبادلاتی بسیار امن، پایدار و کارآمد را برای کاربران در سرتاسر جهان ایجاد کرده و افراد مختلف در بستر کوینکس میتوانند اقدام به خرید، فروش و مبادلات ارزهای دیجیتال نمایند.

کشف یک صرافی خوب برای معامله ارزهای دیجیتال یا تبدیل آنها به پول ملی، یکی از دغدغههای معاملهگران به شمار میرود. صرافی کوینکس، یکی از معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی است؛ زیرا برای ثبت نام در CinEX و استفاده از انواع خدمات آن، نیازی به استفاده از وی پی ان یا وی پی اس نیست. در این قسمت از خانه سرمایه به معرفی یکی از معدود صرافیهایی میرویم که از دست تحریمها جسته است و خدمات قابل توجهی را به معاملهگران ارزهای دیجیتال ارائه میدهد. 5. در «Coinex» میتوانید از طریق کارتهای بانکی بینالمللی، ارزهای دیجیتال خود را معامله کنید. 6. در صرافی کوینکس Coinex میتوانید از طریق کارتهای بانکی بینالمللی، ارزهای دیجیتال خود را معامله کنید.

امکان معامله این توکن در صرافی یونی سوآپ و کوکوین وجود دارد. در زیر شما میتوانید گزینه Buy Crypto را مشاهده بکنید که برای خرید مستقیم رمزارز ها با استفاده از کارت های بانکی مورد استفاده قرار میگیرد که متاسفانه این مورد برای ما تحریم بوده و کاری با آن نداریم. گزینه Deposit برای دریافت و Withdraw برای برداشت رمزارز در دسترس شما خواهد بود. حساب پنجم نیز Spot نام دارد و حساب های معمولی شما را نمایش میدهد. پیش از اینکه به آموزش ثبت نام در کوینکس بپردازیم، لازم است بدانید که در این صرافی نیازی به استفاده از vpn یا vps ندارید. اگرچه در عین سادگی در استفاده از پیچیده ترین برنامه نویسی های مختلف استفاده شده است که در نگاه اول اصلا اینطور به نظر نمی رسد.